Precies datquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:09 schreef ledn81 het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Zoë "En Ice die gaat naar bed" dus dan moet de muziek wat zachter
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, ice ligt in bed, snapt ze nog steeds niet dat Isaac haar niet wil
Het was gewoon een domme fout. Zoek er ook echt niks evils achter.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou dan totaal onterecht zijn. Ik hoorde Mirthe eerder vertellen dat ze Eunice en JW niet in haar bed wilde laten slapen en ook dat vooral het idee dat een oude vent seks in haar bed heeft gehad haar deed walgen (in andere bewoordingen). Het zou wel kunnen dat Eunice het haar kwalijk neemt dat ze niet in haar bed mochten. Maar van wat ik gezien heb vind ik dat niet des Eunice.
Inderdaad, pffquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef tonja het volgende:
Petje af voor Babbel dat die dit ongelofelijke dommige niksige geouwehoer van Zoë kan verdragen. Het is al knap als je goed geslapen hebt...
Het is afwachten tot ze knaptquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef tonja het volgende:
Petje af voor Babbel dat die dit ongelofelijke dommige niksige geouwehoer van Zoë kan verdragen. Het is al knap als je goed geslapen hebt...
Hoe harder mensen roepen dat het ze niets kan schelen, hoe harder ze liegen. Of liegen, ik denk wel dat ze het menen maar zichzelf niet helemaal door hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:15 schreef D. het volgende:
Zoe is een beetje als JW
Even klagen over iets, en dan zeggen dat het haat\r niets uitmaakt, terwijl je aan alles ziet dat het wel uitmaakt
Dat heeft ze altijd al gedaan!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef Limbus het volgende:
Gaf Zoë nog altijd het voordeel van de twijfel maar nu ze een aantal dagen manager is, en het dubbel praten met de andere groep, niet te pruimen
Ja slaapgebrek maakt dat je brein zegt 'doe het zelf maar'..quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
brabbel vraagt zich al hoepelend af of ze adhd heeft..
en heeft het gevoel van een 'after' omdat de gesprekken langs elkaar gaan..
mss dat Zoe dan een nachtje kan over slaan!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja slaapgebrek maakt dat je brein zegt 'doe het zelf maar'..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss dat Zoe dan een nachtje kan over slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |