nee nee het is geen scheldenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon schelden ipv die scholiertjestaal
Je begrijpt me verkeerdquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee het is geen schelden
ze wil gezel = gezelligheid
Serieus, omgquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef mootie het volgende:
Eunice heeft het blijkbaar helemaal niet gezegd.
Ze zegt tegen iedereen wat ze willen horen met als afsluiter dat ze haar kunnen vertrouwen en daarna weer up to the next onequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:05 schreef Monique___ het volgende:
brabbel alles aan wendie vertellen, mirthe er quasi bij
ja maar ze komt er steeds weer mee wegquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zegt tegen iedereen wat ze willen horen om af te sluiten met dat ze haar kunnen vertrouwen en daarna weer to the next
mss terug pakken omdat ze niet in mirthe haar bed mocht?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:06 schreef Tascha071 het volgende:
Thanks voor het op de hoogte brengen dat Mirthe dus afviel. Vanmorgen zag ik nog klein stukje van die yoga. Toen dacht ik nog dat is vast n streek van Eunice. Ff n oefening doen waarbij ze ogen sluiten moet.
Dat zou dan totaal onterecht zijn. Ik hoorde Mirthe eerder vertellen dat ze Eunice en JW niet in haar bed wilde laten slapen en ook dat vooral het idee dat een oude vent seks in haar bed heeft gehad haar deed walgen (in andere bewoordingen). Het zou wel kunnen dat Eunice het haar kwalijk neemt dat ze niet in haar bed mochten. Maar van wat ik gezien heb vind ik dat niet des Eunice.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ik denk dan ook nu echt dat ze in mirthe Miss wel een concurrent ziet?
Als je niet tot de innercircle behoort van iemand zoals Babs, Isaac of Jeff dan zou elimineren topprioriteit moeten hebben. Zij als alfamannetjes of -vrouwtje bepalen de hele energie en tendens binnen zo'n loods en krijgen heel makkelijk mensen mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze komt er steeds weer mee weg
mensen blijven het geloven
Nu komt de aap uit de mouw, ice ligt in bed, snapt ze nog steeds niet dat Isaac haar niet wilquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
goed dat brabbel dat wel gaat verifiëren bij zowie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |