Geen idee. Ik kan me wel voorstellen dat jezelf een beetje 'opgefokt' houden helpt, maar je moet het inderdaad niet overdrijven lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:48 schreef mootie het volgende:
Vraag me af of het zo slim is om jezelf fysiek zo in te spannen nu.
Ze moet nog tot 10 uur morgenvroeg oid.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan me wel voorstellen dat jezelf een beetje 'opgefokt' houden helpt, maar je moet het inderdaad niet overdrijven lijkt me.
Ja, dan lijkt het me verstandig om wel in beweging, of in actie te blijven maar het wel kalm aan te doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moet nog tot 10 uur morgenvroeg oid.
Ik vind dat ie er best nog fris uitziet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Ruppie trekt het ook niet lang meer. Die hangt al lekker onderuit op de bank
Ik had een nacht al niet gered,quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het me verstandig om wel in beweging, of in actie te blijven maar het wel kalm aan te doen.
Ik had het sowieso niet gered denk ik.
En Zoë nu weer zeuren dat ze Babette niet ziet, volgens mij is ze met de opdracht bezig !!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef Limbus het volgende:
Omg Zoe is dit nu het belangrijkste onderwerp, de bikini van kenzy en Eunice die niet kan slapen door de muziek, pfffff. Een team een taak of zoiets
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
En Zoë nu weer zeuren dat ze Babette niet ziet, volgens mij is ze met de opdracht bezig !!
Degene met de meeste dubbele agenda's is en blijft Babs en niet Isaac of Jeff maar allemaal charmeurs op een eigen manierquote:
Yupquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:59 schreef woxxel het volgende:
Is tot nu toe alleen mirthe gediskwalificeerd?
Ik vind Eunice ook steeds egoïstischer over komen. Ik snap dat het een trieste dag voor haar is, maar over het algemeen wordt er al met heel veel rekening met haar gehouden. Niet alles hoeft om haar te draaien, helemaal nu er een paar bezig zijn ook 'haar amandelen' te verdienen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef Limbus het volgende:
Omg Zoe is dit nu het belangrijkste onderwerp, de bikini van kenzy en Eunice die niet kan slapen door de muziek, pfffff. Een team een taak of zoiets
Als je de uitzendingen ziet dan zie je dat FEBO het fantastisch vindt dat Zoe manager is want ze melken het weer op voorspelbare wijze uit met de bekende verhaallijntjes. Oud-managers die hun wil allemaal willen opleggen aan een jonge meid.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoë mopperen bij Babbel dat ze haar niet ziet.
Hallo jij moet managen Zoë en Babbel moet niet slapen en babbelen
nee nee het is geen scheldenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon schelden ipv die scholiertjestaal
Je begrijpt me verkeerdquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee nee het is geen schelden
ze wil gezel = gezelligheid
Serieus, omgquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:03 schreef mootie het volgende:
Eunice heeft het blijkbaar helemaal niet gezegd.
Ze zegt tegen iedereen wat ze willen horen met als afsluiter dat ze haar kunnen vertrouwen en daarna weer up to the next onequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:05 schreef Monique___ het volgende:
brabbel alles aan wendie vertellen, mirthe er quasi bij
ja maar ze komt er steeds weer mee wegquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zegt tegen iedereen wat ze willen horen om af te sluiten met dat ze haar kunnen vertrouwen en daarna weer to the next
mss terug pakken omdat ze niet in mirthe haar bed mocht?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:06 schreef Tascha071 het volgende:
Thanks voor het op de hoogte brengen dat Mirthe dus afviel. Vanmorgen zag ik nog klein stukje van die yoga. Toen dacht ik nog dat is vast n streek van Eunice. Ff n oefening doen waarbij ze ogen sluiten moet.
Dat zou dan totaal onterecht zijn. Ik hoorde Mirthe eerder vertellen dat ze Eunice en JW niet in haar bed wilde laten slapen en ook dat vooral het idee dat een oude vent seks in haar bed heeft gehad haar deed walgen (in andere bewoordingen). Het zou wel kunnen dat Eunice het haar kwalijk neemt dat ze niet in haar bed mochten. Maar van wat ik gezien heb vind ik dat niet des Eunice.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ik denk dan ook nu echt dat ze in mirthe Miss wel een concurrent ziet?
Als je niet tot de innercircle behoort van iemand zoals Babs, Isaac of Jeff dan zou elimineren topprioriteit moeten hebben. Zij als alfamannetjes of -vrouwtje bepalen de hele energie en tendens binnen zo'n loods en krijgen heel makkelijk mensen mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze komt er steeds weer mee weg
mensen blijven het geloven
Nu komt de aap uit de mouw, ice ligt in bed, snapt ze nog steeds niet dat Isaac haar niet wilquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
goed dat brabbel dat wel gaat verifiëren bij zowie
Precies datquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:09 schreef ledn81 het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw. Zoë "En Ice die gaat naar bed" dus dan moet de muziek wat zachter
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef Limbus het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, ice ligt in bed, snapt ze nog steeds niet dat Isaac haar niet wil
Het was gewoon een domme fout. Zoek er ook echt niks evils achter.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou dan totaal onterecht zijn. Ik hoorde Mirthe eerder vertellen dat ze Eunice en JW niet in haar bed wilde laten slapen en ook dat vooral het idee dat een oude vent seks in haar bed heeft gehad haar deed walgen (in andere bewoordingen). Het zou wel kunnen dat Eunice het haar kwalijk neemt dat ze niet in haar bed mochten. Maar van wat ik gezien heb vind ik dat niet des Eunice.
Inderdaad, pffquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef tonja het volgende:
Petje af voor Babbel dat die dit ongelofelijke dommige niksige geouwehoer van Zoë kan verdragen. Het is al knap als je goed geslapen hebt...
Het is afwachten tot ze knaptquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:13 schreef tonja het volgende:
Petje af voor Babbel dat die dit ongelofelijke dommige niksige geouwehoer van Zoë kan verdragen. Het is al knap als je goed geslapen hebt...
Hoe harder mensen roepen dat het ze niets kan schelen, hoe harder ze liegen. Of liegen, ik denk wel dat ze het menen maar zichzelf niet helemaal door hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:15 schreef D. het volgende:
Zoe is een beetje als JW
Even klagen over iets, en dan zeggen dat het haat\r niets uitmaakt, terwijl je aan alles ziet dat het wel uitmaakt
Dat heeft ze altijd al gedaan!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef Limbus het volgende:
Gaf Zoë nog altijd het voordeel van de twijfel maar nu ze een aantal dagen manager is, en het dubbel praten met de andere groep, niet te pruimen
Ja slaapgebrek maakt dat je brein zegt 'doe het zelf maar'..quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
brabbel vraagt zich al hoepelend af of ze adhd heeft..
en heeft het gevoel van een 'after' omdat de gesprekken langs elkaar gaan..
mss dat Zoe dan een nachtje kan over slaan!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja slaapgebrek maakt dat je brein zegt 'doe het zelf maar'..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss dat Zoe dan een nachtje kan over slaan!
Zoe is heel onzeker, dus ik denk dat ze het vooral zegt omdat ze het wil gelovenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe harder mensen roepen dat het ze niets kan schelen, hoe harder ze liegen. Of liegen, ik denk wel dat ze het menen maar zichzelf niet helemaal door hebben.
Ik denk dat ieder dit op zijn of haar eigen manier moet doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hij loopt alleen buiten misschien moet hij eens aansluiten bij de groep
All you need is loodsquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:38 schreef tonja het volgende:
Jeffrey gaat maar eens een nummer schrijven, tegen de verveling.
Dat gaat een wereldhit worden
Ik ook!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef espri het volgende:
[..]
EssieeeeeeeMarciano gaat echt fout straks. Ik blijf nog ff op.
Het is ook ongezond, zeker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:44 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Toch is dit ontzettend ongezond lijkt me, mogen ze daarna 2 dagen bijslapen?
heb het idee dat ze wat rustiger is nu...quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Ik zit een beetje op het omslag moment van Babs te wachten, die was al uren zo hyper..
Offe…. Meteen eliminatie erachteraan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is ook ongezond, zeker.
Ik neem aan dat ze hierna wel goed uit mogen slapen ja.
Die gaat door als een Duracell konijntje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Ik zit een beetje op het omslag moment van Babs te wachten, die was al uren zo hyper..
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatiequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Ik ben voor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatie
Goed omslagpunt?
Ja precies, ze zit nu stil.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb het idee dat ze wat rustiger is nu...
Jij bent gewoon valschquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef espri het volgende:
[..]
Offe…. Meteen eliminatie erachteraan?Dat zou wat zijn zeg….
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatie
Goed omslagpunt?
Altijd fijn als iemand snapt dat je het superieure gedeelte van ons demografisch arsenaal met bepaalde egards moet behandelenquote:
Dat is waar, maar ik denk dat de nazorg niet opweegt tegen dat voordeelquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef espri het volgende:
Ze zouden nu eigenlijk lekker moeten spelen op al die prachtige instrumenten die binnen zijn gekomen, zo blijven ze wakker.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand snapt dat je het superieure gedeelte van ons demografisch arsenaal met bepaalde egards moet behandelen
Morrie Anderson.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef ledn81 het volgende:
Vanmiddag wilde ik een stelling inbrengen voor een leuke rode 'baywatch' speedo voor de badmeester, maar we hebben inmiddels ook een badjuffrouw zie ik.
Dus ik wilde graag een rood 'baywatch' badpak bij de stelling toevoegen.[ afbeelding ]
Vast, alles kan je krijgen bij meneer Bol.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oeh misschien kan ze een bijpassende pruik regelen
Ik zou het niet kunnen en zeker niet op die manier. Ze ziet er nog verbazend fris uit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:58 schreef espri het volgende:
Babette is nog steeds het meeste wakker volgens mij, vind haar niet zoveel aan maar dit doet ze wel super hoor.
Nee ik ook niet en inderdaad is ze fris maar dit stil zitten zie je wel verandering opeens.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen en zeker niet op die manier. Ze ziet er nog verbazend fris uit.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb even een snack in de oven gezet. Pittige gehaktballetjes
Yep. Dit gaan zware uren worden voor ze. En je kan niet de hele nacht door blijven sporten/springen/dansen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:03 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en inderdaad is ze fris maar dit stil zitten zie je wel verandering opeens.
Nee zeker niet maar dit zo gaat fout.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep. Dit gaan zware uren worden voor ze. En je kan niet de hele nacht door blijven sporten/springen/dansen.
Ik zou opeens heel lang moeten poepen, ff hoofd tegen de deur en oogjes sluiten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef tonja het volgende:
Bern en Marciano zitten er helemaal doorheen.
Ik vrees dat ze daar niet in trappen. (ik bedoel niet de poepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zou opeens heel lang moeten poepen, ff hoofd tegen de deur en oogjes sluiten.
Misschien hebben ze shifts afgesproken?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat kamer 2 toch echt de niet slapers morgen verder helpen...want het is kamer 1 die nu de kar trekt..
Absoluut, doe ze het echt niet naquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog minder dan 10 uur![]()
respect hoor voor de niet slaperts
Die zag ik al aankomen. Ze is zo hyper geweest urenlang en nu ze een half uurtje of zo zit te kaarten voelt ze de vermoeidheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy waarschuwde Babette maar even dat ze de ogen open moest houden.
Je zag het ook he, ze had even moeite met de ogen open te houden. Begrijpelijk, maar ze is ook veel te wild geweest daarnet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomen. Ze is zo hyper geweest urenlang en nu ze een half uurtje of zo zit te kaarten voelt ze de vermoeidheid.
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zag het ook he, ze had even moeite met de ogen open te houden. Begrijpelijk, maar ze is ook veel te wild geweest daarnet.
Ze sloot ze even en Wendy meteen, ogen open houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.
Volgens mij omdat ze knuffelde met Isaac en daar sloot ze haar ogen heel kort.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.
Absoluut. Waar is onze grote vriend JW?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef ledn81 het volgende:
En ook respect voor Wendy die ook bijna 48u op blijft en weer zit te kaarten.
(vanmorgen even uurtje of 2 geslapen meen ik)
En dat met niet gefohned haar![]()
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:16 schreef espri het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze knuffelde met Isaac en daar sloot ze haar ogen heel kort.
Yep, zelfs de make up kan haar vermoeidheid niet meer verhullen. We hebben het omslagpunt bereiktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij heeft Babette de meeste moeite om haar ogen op te houden
Die heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap die (Selfie) camera niet zo goed voor Sasha, kan dat wel FEBO ... ?
Alweer, gisteren ook al! Op JW na was heel K1 in de loods gisteren nacht, in elk geval tot een uur of 2/3. Ook Moraima was nog heel laat wakker voor haar doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat kamer 2 toch echt de niet slapers morgen verder helpen...want het is kamer 1 die nu de kar trekt..
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alweer, gisteren ook al! Op JW na was heel K1 in de loods gisteren nacht, in elk geval tot een uur of 2/3. Ook Moraima was nog heel laat wakker voor haar doen.
Valt me sowieso op dat K1 met zulke opdrachten (net als de piramide) gewoon verstand op nul en 1 voor allen, allen voor 1 is.
Is eigenlijk niet meer dan een polaroid. Het is niet zo dat ze er stiekem filmopnames ofzo mee kunnen makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap die (Selfie) camera niet zo goed voor Sasha, kan dat wel FEBO ... ?
Ik vind het spelbederf ....![]()
Nee, maar je kan de lens verstellen en er dus ook andere opnames mee maken dan alleen selfies ....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef KinKiJan het volgende:
Is eigenlijk niet meer dan een polaroid. Het is niet zo dat ze er stiekem filmopnames ofzo mee kunnen maken
Die kans is groot, maar pin me er niet op vast!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?
Gisternacht en ook nu zijn ze er weer niet bij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kans is groot, maar pin me er niet op vast!
misschien zijn ze bezig met de zwembadverwarming, maar verwacht ik nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?
True, maar denk dat die 'podcast' meer kwaad kan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar je kan de lens verstellen en er dus ook andere opnames mee maken dan alleen selfies ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan snap ik nog meer waarom Wendy eerder zo fel was toen ze het opnam voor Babs en Marciano die in k4 muziek wilde opzetten om wakker te blijven tegenover Erik die z'n songfestival wilde oefenen. Het gaat ook om zijn boterhammen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisternacht en ook nu zijn ze er weer niet bij.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:28 schreef KinKiJan het volgende:
Heb trouwens nog het filmpje van toen ze dat ding bestelde.
Filmpje: https://streamable.com/2vw2kpThanks, nice fragment, nooit eerder gezien ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ook wel grappig dat je Zoe hoort zeggen dat ze dingen liked om dan later mensen naar boven te kunnen roepen om die dan samen te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, nice fragment, nooit eerder gezien ....
Zeker! Pittige opdracht, respect voor hen die het volhouden en die ze daarbij helpenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel benieuwd of het lukt om wakker te blijven...
kan me voorstellen dat je op een bepaald moment gewoon in slaapt valt.. of je nou wil of niet..
Daar hebben ze pillen en poeders voorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:47 schreef tonja het volgende:
Verstandig dat ze blijven eten. Je hersenen gebruiken ongeveer 20% van je energie inname en ik kan me zo voorstellen dat dit geintje heel veel extra energie vergt.
Hahaha ja ik ook. In die zin, het valt me op als iemand dat doet. Zolang het mijn koelkast niet is zal het me worst wezenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, vrij lang, kan ik zoooo slecht tegen.
Ja, en weer Jeff die zich inzet voor de groep, tenminste 6 andere bewoners liggen alweer te slapen ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:46 schreef espri het volgende:
Jeff maakt een lekker hapje voor de wakkerblijvers.
Nee hoor Berend heeft op FB gezegd dat daar ook camera's zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht op de wc te slapendaar mag het
Trek dat niet, hier altijd een ergerpuntjequote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook. In die zin, het valt me op als iemand dat doet. Zolang het mijn koelkast niet is zal het me worst wezen
Omg dat deed een ex van mij ook (nee niet die :p ) was ik aan het snijden, pakte iets anders om te snijden wil het mes weer pakken, en is ie het af aan het wassenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:51 schreef espri het volgende:
[..]
Trek dat niet, hier altijd een ergerpuntjeik doe het al dicht als manlief 1 seconde weg loopt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Omg dat deed een ex van mij ook (nee niet die :p ) was ik aan het snijden, pakte iets anders om te snijden wil het mes weer pakken, en is ie het af aan het wassen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef ledn81 het volgende:
CJeff Kok bereid een lekkere snack voor voor de nachtbrakers in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk in z’n elementje net ja. Eten. Is nu gewoon erg belangrijk ook dus dat voelt ie goed aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit en hij leek er ook lol in te hebben om het te maken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:58 schreef tonja het volgende:
Ik krijg er trek van. Heb net een half pond aan gehaktballetjes naar binnen zitten werken
Dan krijgt ze weer gezeik dat ze ze niet steunt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef schizolientje het volgende:
waarom gaat Zoe niet gewoon naar bed,
Waarom, ze kunnen 20 polaroids maken. Wat is het enorme drama?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verwacht dat ze die camera morgen moeten inleveren bij de FEBO, iemand heeft zitten slapen ...
met een gefruit uitje en iets van een gebakken plakje worst en wat ketchup of curry.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:02 schreef spapaars het volgende:
Wat eten ze? stukje oud brood met een slablaadje?
Wat ze ook eten, op alles gaat ketchup en mayonaise.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
met een gefruit uitje en iets van een gebakken plakje worst en wat ketchup of curry.
Dat komt denk ik omdat heel veel mensen dat lekker vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ze ook eten, op alles gaat ketchup en mayonaise.
Ook ik, maar niet elke dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat heel veel mensen dat lekker vinden
Weer leverworst? Bakten ze van de week ook al. Eeew.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
met een gefruit uitje en iets van een gebakken plakje worst en wat ketchup of curry.
Nee het leek meer op boterhamworst of zoiets.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Weer leverworst? Bakten ze van de week ook al. Eeew.
Ja nu je het zegt! GJ zei dat ook in een instagram live dinges met andere oudbewoners. Lijkt me buiten deze opdracht helemaal kut trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:50 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Nee hoor Berend heeft op FB gezegd dat daar ook camera's zijn.
Alleen niet voor de livestreams
camera's in de wc? Snap dat ze dat niet uitzenden maar dan voel je je toch onwijs bekeken..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt! GJ zei dat ook in een instagram live dinges met andere oudbewoners. Lijkt me buiten deze opdracht helemaal kut trouwens
Kijken dan toch alleen als ze met z’n 2en in de wc zouden gaan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt! GJ zei dat ook in een instagram live dinges met andere oudbewoners. Lijkt me buiten deze opdracht helemaal kut trouwens
wat dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
Heeft te maken met een mogelijke noodsituatie zodat je er meteen zicht op hebt
Is altijd geweest, maar ze worden bijna nooit gebruikt (soms met schoonmaken) maar dan moeten ze niet met 2 man het toilet induiken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
camera's in de wc? Snap dat ze dat niet uitzenden maar dan voel je je toch onwijs bekeken..
wacht... Nóg meer bekeken
Geen idee! Er hangt een camera, en met dat idee alleen al zou kakken voor mij een grotere uitdaging zijn dan de himalaya beklimmen! (bij wijze van..)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:09 schreef espri het volgende:
[..]
Kijken dan toch alleen als ze met z’n 2en in de wc zouden gaan?
Voorheen waren dat bij BB vaak GoPro camera's waar ze alleen de beelden van bekeken zodra er wat gebeurde idd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:09 schreef espri het volgende:
[..]
Kijken dan toch alleen als ze met z’n 2en in de wc zouden gaan?
he jammer...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:12 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vraagt of Babs denk dat ze achter een weddenschap hebben afgesloten over hun en direct volgt er een soundlock....
Het zal niet gericht zijn, want dat is echt not donequote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Er hangt een camera, en met dat idee alleen al zou kakken voor mij een grotere uitdaging zijn dan de himalaya beklimmen! (bij wijze van..)
Was bij Utopia ook, net als de douches, met z’n 2 er in dan ook de camera op je snuit.zo hebben we de billen van Charlotte kunnen bewonderen en laten we niet vergeten Billy en Ruud….quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Er hangt een camera, en met dat idee alleen al zou kakken voor mij een grotere uitdaging zijn dan de himalaya beklimmen! (bij wijze van..)
Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, met schoonmaken hebben ze die camera's gebruikt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voorheen waren dat bij BB vaak GoPro camera's waar ze alleen de beelden van bekeken zodra er wat gebeurde idd.
Dus zoenen of als ze gingen seksen in een wc hokje. Maar die kunnen ze niet live schakelen vaak. Maar kan hier wel anders zijn hoor. Maar heb hier op stream nooit beelden van binnen het toilethokje gezien dacht ik.
Nee…quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
he jammer...
weddenschap over wie het langste wakkeer kan blijven?
Daarom vind ik het ook een gemiste kans van ze om ook hun bijdrage te leveren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan snap ik nog meer waarom Wendy eerder zo fel was toen ze het opnam voor Babs en Marciano die in k4 muziek wilde opzetten om wakker te blijven tegenover Erik die z'n songfestival wilde oefenen. Het gaat ook om zijn boterhammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeg ik, het bekende konijntje hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk, al meer dan 39 uur wakker en het blijft maar door ratelen (babs)
Dat is al een verdienopdracht op zich....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk, al meer dan 39 uur wakker en het blijft maar door ratelen (babs)
wel knap..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is al een verdienopdracht op zich....
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaar ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff zet zich weer in voor de groep - 11 mei 2023.Zal hij wel beweren dat hij ze hoogstpersoonlijk erdoorheen heeft geholpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaar ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff zet zich weer in voor de groep - 11 mei 2023.Er is zo vaak iemand die iets doet voor de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje overdreven dit.
Leuke geste, dat wel.
Hij doet dat wel vaak, vooral als het op eten aan komt. Maar het is wel jammer dat ie het zelf ook nodig vindt om het van de daken te schreeuwen. Wat dat betreft kan ie een voorbeeld aan Wendy nemen, die doet nog veel meer, maar die hoor je er eigenlijk nooit overquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is zo vaak iemand die iets doet voor de groep![]()
Beetje overdreven dit.
Leuke geste, dat wel.
Wendy for the winquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij doet dat wel vaak, vooral als het op eten aan komt. Maar het is wel jammer dat ie het zelf ook nodig vindt om het van de daken te schreeuwen. Wat dat betreft kan ie een voorbeeld aan Wendy nemen, die doet nog veel meer, maar die hoor je er eigenlijk nooit over
dat gaat ze lukken!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:32 schreef ledn81 het volgende:
Geen slaapstreams meer en we hebben een 2e actieve stream (met de klok)
[ afbeelding ]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rupi het nog wel makkelijk heeft van allemaal. Die komt uit de luchtvaart branche en heeft veel gevlogen die is wel gewend aan doorhalen en jetlegs en zulks.
In het begin van de avond zag ik hem nog wel wat onderuit gezakt zitten en dacht die trekt het niet lang, maar later herinnerde ik me dat hij uit de luchtvaartbranche komt en dat het dus te verklaren is waarom hij er makkelijk door heen fietst.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.
jetlags wel maar niet slapen is anders. maar de niet regelmaat kent hijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rupi het nog wel makkelijk heeft van allemaal. Die komt uit de luchtvaart branche en heeft veel gevlogen die is wel gewend aan doorhalen en jetlegs en zulks.
Ik vind Marciano en Bern ook nog wel fris ogen. Babette oogt nu ook weer wat frisser ten opzichte van een kleine twee uur geledenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.
Ok, ik vind ze er heel moe uit zien. Babette ziet er wel weer wat wakkerder uit, die zat er even terug wel doorheen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Marciano en Bern ook nog wel fris ogen. Babette oogt nu ook weer wat frisser ten opzichte van een kleine twee uur geleden
Bij hem had ik ook meteen het gevoel, dat hij het wel ging redden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:42 schreef mootie het volgende:
Bern hoeft geen fatburners en cafeïnepillen.
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het beginquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:42 schreef mootie het volgende:
Bern hoeft geen fatburners en cafeïnepillen.
Moet je een team kiezen dan? Hij doet het toch prima verder en doet zijn eigen ding. Niets mis meequote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het begin
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het begin
ben ik met je eens... niets mis met hemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je een team kiezen dan? Hij doet het toch prima verder en doet zijn eigen ding. Niets mis mee
Ik zie een klok en Babette op een fiets. Waar hoor je dat Mirthe liegt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef Thorelf het volgende:
wauw en mirthe weer aan het liegen,maar zij heeft totaal geen zelfkennis
?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef Thorelf het volgende:
wauw en mirthe weer aan het liegen,maar zij heeft totaal geen zelfkennis
wanda als vriendin en sasha ... zit geen kwaad in hem.en zoals jeff zegt dit ben ik is mijn karakter... dit is bern zijn karakter. en daar daar zit volgens mij geen kwaad in.quote:
ahja op die fietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wanda als vriendin en sasha ... zit geen kwaad in hem.en zoals jeff zegt dit ben ik is mijn karakter... dit is bern zijn karakter. en daar daar zit volgens mij geen kwaad in.
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een klok en Babette op een fiets. Waar hoor je dat Mirthe liegt?
zei mirthe dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!
Wanneer zei ze dat dan, want ik hoorde dat net niet op de streamsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!
ja even terug... echtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan, want ik hoorde dat net niet op de streams
Ik geloof je, maar je posting kwam uit het niets, terwijl ze niet op de streams was en volgens mij ligt te slapenquote:
Denk het ook. Die klok lijkt me wel vreselijk! Dat je voor jouw idee na een uur weer kijkt en er pas 3 minuten voorbij blijken te zijn..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk wel, dat je nu echt aan het aftellen bent als je die grote klok in beeld ziet
Ik zou er continu op kijken. Sterker, ik lag allang te pittenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook. Die klok lijkt me wel vreselijk! Dat je voor jou idee na een uur weer kijkt en er pas 3 minuten voorbij blijken te zijn..
Het blijft iets moois van deze rls dat meerdere persoonlijkheden erin zitten en niet alleen maar om een mooi gezichtje of zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:00 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Erik staat nu toch wel mooi te tafeltennissen met Bern. Op die manier draagt ook hij deze nacht zijn steentje bij
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dichtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er continu op kijken. Sterker, ik lag allang te pitten
Dat is trouwens wel een goeie. Hoe houden ze een bewoner in de gaten als hij of zij moet poepen. Dan zou je even de oogjes dicht kunnen doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dicht
het was weer een typerend mirthetjequote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dicht
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel een goeie. Hoe houden ze een bewoner in de gaten als hij of zij moet poepen. Dan zou je even de oogjes dicht kunnen doen
Dat wist ik niet. Beetje privacy tijdens het poepen lijkt mij wel gewenstquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!
'Ja had ik ook gehoord. Wel handig om te voorkomen dat mensen daar privé dingen gaan doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |