Het is toch ook een halve kerel?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
marciano tegen brabbel: je slaat echt als een man he
Echt hoor te dom om zelf te poepenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
zoe
achter zullen ze wel denken
die mongolen
straks hoeven we niet meer zoveel uit te cashen
het is inderdaad jammer dat zij beiden 48 uur wakker moeten blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Dat voetjevrijen kun je ook moeilijk omheen zo opzichtig namelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is ook zo , althans : ik zie het wel zo
Nou is het wel dat Wendy niet aan deze proef doet, en de andere 2 wel, dus samen de proef doorkomen..Wendy is de ondersteuner in deze..lief hequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakkerquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Ik zie een glitch in deze opdracht....gemasseerd wordendaar is geen camera die je gezicht kan zien.
Weet ik. Maar daarna zou Sas ook Bern kunnen masseren 14 uur langquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |