De foto's wss wel , geen idee hoe of watquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
alleen kleding als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
Het gaat helemaal niet om schuld , daarom snap ik het ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef Silves het volgende:
[..]
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachten
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen kleding als ik het goed heb
Ja klopt..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehadquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over anderen die het heel moeilijk hebben
zij heeft nergens last van
dat geloof ik dus nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehad
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonderquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hadden beter allebei moeten denken of ze dit wel zouden gaan doen ivm de opdracht.. gewoon erg dom van ze..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitGelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |