Freek de Jonge en Jack Spijkerman werden er om verketterd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat ze naar sbs gaan.
Lekker schijt aan iedereen hebben
Het gaat misschien meer om het verkwanselen van onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:59 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap niet goed wat er mis is met geld verdienen, van Jack Spijkerman zeiden ze ook 'links lullen rechts vullen' maar het idee dat links zijn inhoudt dat je niet van geld mag houden lijkt me een typisch links-masochistische hobby.
Dat is iets geweldigs. Die Beukers zie ik ook wel een goede partij op de mat leggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En Van Puffelen. En Frans Klein komt terug voor de catering (lekker saté snavelen).
Beukers werd deze week aardig afgemaakt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is iets geweldigs. Die Beukers zie ik ook wel een goede partij op de mat leggen.
Centjes natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:42 schreef linebear het volgende:
Beetje raar dat zij bij SBS gaan zitten
Ik ga ook zeker kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
Lekker hoor, ik moet er wel om lachen. De tijd dat iedereen voortdurend in hokjes denkt mag wel eens voorbij zijn. Zogenaamd SBS6 publiek, ammehoela.
Vanavond weer genieten van Massa is Kassa.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
Lekker hoor, ik moet er wel om lachen. De tijd dat iedereen voortdurend in hokjes denkt mag wel eens voorbij zijn. Zogenaamd SBS6 publiek, ammehoela.
Ik voorspel een golf aan mensen die gewoonlijk geen SBS kijken, één uurtje inschakelen voor deze twee, en daarna lekker weer verdwenen zijn. Weinig blijvende nieuwe SBS-kijkers.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
Niks kan qua ironie aan Nadia tippen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik voorspel een golf aan mensen die gewoonlijk geen SBS kijken, één uurtje inschakelen voor deze twee, en daarna lekker weer verdwenen zijn. Weinig blijvende nieuwe SBS-kijkers.
Misschien dat Hart van Nederland, dat er direct na komt, nog op een ironische manier vermakelijk is voor een deel van de Marcel & Gijs-kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |