quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Doen ze nu toch, 500 is dus tabak inbegrepen...de andere mogen de bieb bijvullen met buuken
Jawel, dat werd net al gezegd toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat is dan niet nodig…..
Maar ze trekken die pot maar leeg halve ton is ook genoeg om te winnen.
Maar die poeders worden geconsumeerd dus die kun je dan nu niet meer kopen van het "vrij te besteden bedrag, exclusief eten en drinken"quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zijn ook dure maar de poeders en Shakespeare zijn niet elke keer uit de prijzenpot gegaan maar heeft ook Isaac van zijn geld gekocht en de laatste keer heeft hij dat samen met Marciano gedaan van het vrijgestelde bedrag. Erik staat dan ook nog vooraan om er gebruik van te maken..
ja die gaan elke keer al uit de prijzenpotquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die poeders worden geconsumeerd dus die kun je dan nu niet meer kopen van het "vrij te besteden bedrag, exclusief eten en drinken"
Iedereen is erin gegaan om zoveel mogelijk geld te winnen, behalve Babette dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat bedrag zo hoog mogelijk willen houden, daar verschillen mensen nou eenmaal in. En als ze dan geld uit de pot halen gebruik het dan voor iets echt leuks, mooie ervaringen waar, eventueel meerdere, bewoners iets aan hebben, maar niet besteden aan een nieuwe dooie cavia voor op het hoofd van Moraima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.
Ze zijn daar een jaar, om een miljoen te winnen. Waarom zou je dan enorm veel uitgeven aan nonsens.
Maar dan heeft het programma geen programma meer en zij bepalen dus het slaat weer helemaal nergens opquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Harry het volgende:
Bern had het daarnet ook over het delen van de Prijzenpot, met 50.000 euro voor iedereen.
Alsof hij dat kan bepalen ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Harry het volgende:
Bern had het daarnet ook over het delen van de Prijzenpot, met 50.000 euro voor iedereen.
Jappie zei het ook toenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
En Eunice hoor je niet meer, ik ben weg als het onder 9 is...
In deze maanden hebben ze ook al honderden pp uitgegeven aan kleding. Gewoon omdat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is erin gegaan om zoveel mogelijk geld te winnen, behalve Babette dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat bedrag zo hoog mogelijk willen houden, daar verschillen mensen nou eenmaal in. En als ze dan geld uit de pot halen gebruik het dan voor iets echt leuks, mooie ervaringen waar, eventueel meerdere, bewoners iets aan hebben, maar niet besteden aan een nieuwe dooie cavia voor op het hoofd van Moraima.
Geloof nog eerder sprookjes dan Eunicequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
En Eunice hoor je niet meer, ik ben weg als het onder 9 is...
Omdat ze elke keer op de lijst staan ? voor de Bro'squote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die gaan elke keer al uit de prijzenpot
waarom dat wel mag is mij een raadsel
Maar dat is voor iedere bewoner toch anders? De winnaar kan ook met 850.000 naar huis gaan en in dat ene jaar van je leven genieten van alles wat voorbij komt.. gezelligheid en dan met een drankje en een sigaretje en een leuk feestje.. Ik zou dolgelukkig zijn met dat bedrag en zeker als ik dan ook nog een heel leuk jaar daar heb gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.
Ze zijn daar een jaar, om een miljoen te winnen. Waarom zou je dan enorm veel uitgeven aan nonsens.
zeg het maarquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze elke keer op de lijst staan ? voor de Bro's
Ik vind het juist raar dat ze hem leegtrekken. Ik zou daar Alsmik daar zat ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |