Thuisquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twee tot drie maanden was het toch? Never believe an addict!
raar kindquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "Met personen erbij in? Dan wordt ie alleen heel snel warm"
Bern: "No jokes about that!"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Ja, maar dat ziet er wel weer anders uitquote:
Tabakgatequote:
Goed zo, nog roziger worden des te eerder ligt hij er vanaf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:52 schreef engine het volgende:
Sasha is bereid om met Bern in de hot tub te gaan vannacht
Echt die is niet lekker hoor !quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Als we dit ding (verwarming in de kas) gewoon in de... in het zwembad flikkeren, dan wordt ie ook heel snel warm"
Sas: "OH! Ik vind het moeilijk om niet luguber te zijn! Ik heb er moeite mee. De hele Addams family leeft in mij, dus hoe moet ik dat dan niet doen?!"
Die is echt niet helder hoor....quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, een beetje zwarte humor, daar hou ik wel van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |