Maar toch schijten ze allemaal in hun tangaslipquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Groep" dat restant stelletje egotrippers die elkaar al 8½ maand besodemieteren?
Dat snap ik heel goed, ze schijten bagger voor diegene die ze op de stip zetten, ook daadwerkelijk een keer de Exitgame gaat winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toch schijten ze allemaal in hun tangaslip
Die slaat op hol van de cafeïne. Vind het niet verstandig. Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Als Babbel nou eens rustig nadenkt wanneer de batterij wissel was dan weet ze misschien ook wat ze aanhad en of ze haar wissel alleen deed of met meerdere.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat we het goed doen.... Ik denk dat we het goed doen hierbuiten. Ik dat het.. dat we voorbeeldfuncties zijn. Ik denk dat mensen dingen... hier zien en dat ze die dan willen gaan nadoen"
Jasper: "Ja dat kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat je ook wel op een motor willen gaan zitten en door het hek heen wil gaan rijden."
Je weet dat je straks niet mag slapen en dat maakt het mentaal funest want op dit moment is het in principe zoals normaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook tijdelijk.
Als ze de lichten vanavond mochten dimmen zullen ze het zwaar krijgen.
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die slaat op hol van de cafeïne. Vind het niet verstandig. Hardlopers zijn doodlopers.
Als ik langzamer begin te praten vergeet ik wat ik wou zeggenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Ik denk dat we het goed doen.... Ik denk dat we het goed doen hierbuiten. Ik dat het.. dat we voorbeeldfuncties zijn. Ik denk dat mensen dingen... hier zien en dat ze die dan willen gaan nadoen"
Nee maar ik weet ook niet of hij die gebruikt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaal
Lichten blijven aan volgens mij. Is een goede Martel methode om iemand gek te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je weet dat je straks niet mag slapen en dat maakt het mentaal funest want op dit moment is het in principe zoals normaal
ALs ze normaal praat ook wel zonderquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
een batterij is toch niet zo erg? we verstaan haar toch met een nieuwe (neem ik aan)
Voor een ander weet ze het allemaal wel. Mssn kan zij daar ook afkicken van haar wimpers. ook een rare verslavingquote:
Marci moet zeker oppassen.. zoals 'ie erbij zit na wat oefenen.. geef ik 'm geen 2 centenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet het helemaal niet nemen met zijn hartkwaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |