Ik begreep eruit dat Babbel die batterij zelf moet betalen als ze hem niet gevonden krijgt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Zoe over geld wat je moet betalen vaag gedoe ..geen touw aan vast te knopen
Zoiets begreep ik ook , Marciano werd ook genoemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep eruit dat Babbel die batterij zelf moet betalen als ze hem niet gevonden krijgt.
Stond Mexx toen aan die kraam? Of toch Wanda?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn duurste spijkerbroek is van Calvin Klein en die koop ik in de aanbieding voor 59 euro.
Zometeen krijg je nog een cafeīneoverdosis en kunnen we weer fluiten naar een eliminatierondequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden beter een 24 uurs opdracht met activiteiten gehad, dan 48 uur wakker blijven.
Wel leuk om te zien hoe ze 's nachts wakker gaan blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:19 schreef spapaars het volgende:
Ze hadden beter een 24 uurs opdracht met activiteiten gehad, dan 48 uur wakker blijven.
Ze hebben daar last van muizen die hebben zich waarschijnlijk in haar haren genesteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook tijdelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen krijg je nog een cafeīneoverdosis
Zoe: "We moeten echt zuinig doen met onze zenders, wat als het nu stuk gaat moeten we het zelf betalen"quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Bep en Zoe over geld wat je moet betalen vaag gedoe ..geen touw aan vast te knopen
Is Jeff ondertussen alweer in beeld geweest? Of is die het woordenboek aan het bestuderen?quote:
Ze kwam binnen voor een kwartiertje en vertrok na drie uurquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:25 schreef pingu66 het volgende:
Misschien ligt die batterij gewoon op kamer 5 aangezien ze daar gisteren 3uur gezeten heeft.
¤75 voor normaal slapen? Een koopjequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Babs was dan kocht ik die opdracht gewoon af van m'n eigen persoonlijke budget
Ik denk dat het overschot van haar budget gisteren in haar lip is gespoten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
Als ik Babs was dan kocht ik die opdracht gewoon af van m'n eigen persoonlijke budget (lees: creatief boekhouden)
Heb je wel gelijk de hele groep tegen jequote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤75 voor normaal slapen? Een koopje
Zoals?quote:
"De Groep" dat restant stelletje egotrippers die elkaar al 8½ maand besodemieteren?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk de hele groep tegen je
Zonder bewoners geen programmaquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals?
Er was ook een regel dat ze overdag niet meer op bed mochten hangen./zitten/liggen Even en toen was het weer van ouds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |