Mirthe had het over emigrerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te maken
Ze had fysio gehad en ik vermoed ook oefeningenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:37 schreef Limbus het volgende:
[..]
Alweer vanmorgen stond ze er samen met Bern onder
Leeftijd maakt niet uit als je elkaar leuk vindtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net een stel pubers dat gefrunnik aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Zoe over stellingen, zijn die al geweest?die 2x 150?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee maar hele dagen zo te doen, met anderen erbij, vind ik iets to much. Ze hebben niets met elkaar, zeggen ze. Hou er dan eens mee op (mijn mening)quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit als je elkaar leuk vindt
Wat betekent bedenkt? Ohh bedekt zeker?quote:
Ja bedektquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Wat betekent bedenkt? Ohh bedekt zeker?
Tegenwoordig niet meer ik stem links ..vrijheid van meningsuiting jeweetogquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tout les FOK! naar het Malieveld dan maar?
Mirthe in een Calimero notendopquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:42 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe pincet kwijt, iedereen beschuldigen is dat ding gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |