abonnement Unibet Coolblue
pi_209086632
Geen idee of het al genoemd was, maar dit waren gisteren ONZE favorieten, via de Avrotros app. Zwitserland uiteraard boven Finland, want doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209086653
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:55 schreef vencodark het volgende:
Dat Servië en Kroatië door zijn is wel echt belabberd. :')
Nederland had het ook niet verdiend hoor, daar niet van.
De clip van Moldavië vind ik leuk maar live viel het nogal tegen. Staging is toch wel een ding natuurlijk.
Tsjechië heeft een leuk refrein maar de rest was rommelig.
Verder niets wat mij echt aantrekt. Zweden overrated eigenlijk.
Ik hoop dat de 2e halve finale meer biedt. -O-
Ik merk dat ik ook niet perse pissig ben dat Nederland niet door is, ik had het Malta oprecht meer gegund eigenlijk. Het feit dat Kroatie erdoor is komt echt doordat de jury's zijn gesneuveld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209086679
Malta was acceptabel. Leuke koppen/uitstraling, ok nummer.
Ik haat het niet.
Maar als van die draken doorgaan. Daar kan ik slecht tegen. :')
pi_209086828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik merk dat ik ook niet perse pissig ben dat Nederland niet door is, ik had het Malta oprecht meer gegund eigenlijk. Het feit dat Kroatie erdoor is komt echt doordat de jury's zijn gesneuveld.
Hoewel de jury misschien Kroatië en Moldavië niet in hun Top 10 had, betwijfel ik met name bij Kroatië of het gecombineerde resultaat onvoldoende zou zijn geweest. Ze starten toch met 24 punten startpremie uit Servië, nog 15-20 punten van de overige jury’s, en dan ligt het pad naar de kwalificatie met zo’n 100 punten wel redelijk open.

Zo’n liedje heb je er af en toe nou eenmaal tussen. Leuk om even te lachen, vervelend voor de uitstraling van het ESF, maar de tijd dat zulke meuk meedeed voor een goede uitslag ligt gelukkig ver achter ons.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 10 mei 2023 @ 10:23:56 #155
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209086872
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 10:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Hoewel de jury misschien Kroatië en Moldavië niet in hun Top 10 had, betwijfel ik met name bij Kroatië of het gecombineerde resultaat onvoldoende zou zijn geweest. Ze starten toch met 24 punten startpremie uit Servië, nog 15-20 punten van de overige jury’s, en dan ligt het pad naar de kwalificatie met zo’n 100 punten wel redelijk open.

Zo’n liedje heb je er af en toe nou eenmaal tussen. Leuk om even te lachen, vervelend voor de uitstraling van het ESF, maar de tijd dat zulke meuk meedeed voor een goede uitslag ligt gelukkig ver achter ons.
Maakt voor Kroatië denk ik ook nog wel uit dat deze band al meer dan 20 jaar bekend is in alle ex-Joegoslavische landen. Die hebben dus al een fanbase in bijvoorbeeld een Servië. Dit is geen stelletje jolige Ome Henken die voor 1 keer iets in elkaar hebben geflanst voor enkel eurovisie.
pi_209087100
Ik zit eens naar de ESCTracker te kijken en we weten sinds S10 dat dat ook niet alles zegt, maar daar scoort Loreen het meeste succes, en moet Kaarija het nog afleggen tegen Alessandra. Het is wellicht ook een klein teken aan de wand dat die televote voor Finland niet zo goed uit heeft gepakt als we misschien wel denken. Wellicht is Noorwegen zelfs als 2e geëindigd gisteren, nog voor Finland....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209087260
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:08 schreef Cee het volgende:
Licht ziedend om het wanhopige zooitje van Israël
Israël is gewoon minimaal top 5.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209087358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 11:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Israël is gewoon minimaal top 5.
Ik weet nog niet helemaal wat de jury's er van gaan maken. Ik moet wel zeggen dat ik de stukken die ze zong nog niet eens zo slecht vond, maar het lied zelf is natuurlijk een puinhoop en die laatste 30 seconden gaan helemaal nergens over. "Do you wanna see me dance"? Nee kut, het is een zangwedstrijd en geen Eurovision Dance Contest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:50:53 #159
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_209089391
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 09:22 schreef Nexum het volgende:
Zweden aan kop in alle streaming services _O_ ze gaat dik winnen zaterdag

https://twitter.com/vodim(...)vLRjoxKJG3Na8g3Df7bw
of ze krijgt de zonnebank i.p.v. de deksel op d'r neus
... en huiver mee
pi_209092395
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_209093002
twitter

_O-
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 11:58:00 #162
375570 crew  Cyan9
pi_209100404
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')