Yes, voor maar 19 euro 😍quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:20 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt een Apple giftcard gekocht via een Thaise webshop?
Eeeh geen promotie, maar hier kan je die kopen:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:20 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt een Apple giftcard gekocht via een Thaise webshop?
Maar aan wie betaal je die? Heb je het overgemaakt op bankrekening van Belastingdienst?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:32 schreef sturmpie het volgende:
ik heb ooit 'n hoodie gekocht uit USA, toen ik die hoodie ontving zat er als ik me goed herinner 'n kaartje bij dat ik invoerrechten moest betalen. de hoodie kostte $50 en ik moest ¤18 invoerkosten betalen
dat was heel handig, betalingsgegevens stonden op 't kaartje, volgens mij betaal je 't aan de douanequote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar aan wie betaal je die? Heb je het overgemaakt op bankrekening van Belastingdienst?
Wat vaag....maar ja ik heb niks ontvangen per post. Gewoon een giftcard per e-mail, die ik direct kan gebruiken...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:40 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat was heel handig, betalingsgegevens stonden op 't kaartje, volgens mij betaal je 't aan de douane
Goeie tip!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Toevallig heeft deze persoon net ook aan de belastingdienst dezelfde vraag gesteld.
Even zijn tweet in de gaten houden dus!
Ja, maar ik krijg niks van PostNL. Heel vaag dit. Heb trouwens met IDEAL betaald, dus het bedrijf dat me de giftcard heeft gegeven weet mijn adres niet eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:42 schreef sturmpie het volgende:
misschien heb je hier iets aan: https://www.postnl.nl/kla(...)skosten/hoe-betalen/
volgens mij werkt 't tegenwoordig zo:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:46 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg niks van PostNL. Heel vaag dit. Heb trouwens met IDEAL betaald, dus het bedrijf dat me de giftcard heeft gegeven weet mijn adres niet eens.
Huh? Sinds wanneer kan je in een Thaise webshop met Ideal betalen? Of is hij op de Nederlandse markt gericht maar vanuit Thailand gerund?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:46 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg niks van PostNL. Heel vaag dit. Heb trouwens met IDEAL betaald, dus het bedrijf dat me de giftcard heeft gegeven weet mijn adres niet eens.
Dat is niet eens goedkoper?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:23 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Eeeh geen promotie, maar hier kan je die kopen:
https://psnthailand.in.th(...)0nXdsrRoCpUUQAvD_BwE
Invoerrechten aan de belastingdienst betalen, lol, die is gekquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ twitter ]
Toevallig heeft deze persoon net ook aan de belastingdienst dezelfde vraag gesteld.
Even zijn tweet in de gaten houden dus!
Ja klopt, gelijk overmaken naar NL86INGB0002445588 tnv De Belastingdienst anders heb je de kans dat je een naheffing krijgt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:35 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Maar aan wie betaal je die? Heb je het overgemaakt op bankrekening van Belastingdienst?
Sinds wanneer is 400 THB (https://psnthailand.in.th/product/itunes-gift-card-us-10/) niet goedkoper dan $20? Volgens https://www.google.com/se(...)8%B2%E0%B8%97+to+usd wel.quote:
Er staat van niet. Maar dit topic gaat over Apple, niet PSN.quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:23 schreef Visualthinker het volgende:
Kun je hier wat met zo'n kaart/code?
"6. Voucher Codes are country specific (unless otherwise stated on the Voucher Code), meaning they can only be redeemed on accounts for PSN that match the country or region for which the Voucher Code was issued. You should bear this in mind if you are intending to gift a Voucher Code to someone in a different country."
My bad, dacht PSN.. Niet goed gelezen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:27 schreef baskick het volgende:
[..]
Er staat van niet. Maar dit topic gaat over Apple, niet PSN.
Apple,quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:27 schreef baskick het volgende:
[..]
Er staat van niet. Maar dit topic gaat over Apple, niet PSN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |