quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en dan is er meer aan de hand dan enkel een doorgebrand stukje soldeer bij het schakelaartje, zoals Erik het omschreef, kunnen ze alsnog eerst stemmen voor een nieuwe föhn
Wat een groep
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
janet: dan doe je het maar met de stijltang
In de steek gelaten.quote:
quote:
Juist!! Wendy doet alles mbt haar voor ze ,ik vind dit echt slapquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze hadden ook kunnen denken
wendy doet zoveel
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lkkr over de rooie gaan voor een fohn
Zij knipt verft en fohnt werkelijk iedereenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lkkr over de rooie gaan voor een fohn
Loop jij maar in een vuilniszak met je kleding lenen van Jan en alleman.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
janet: dan doe je het maar met de stijltang
Erik heeft het niet gezegd om Wendy te treiteren. Die denkt echt dat hij dat kan maken. Of het zo is gaan we zien maar snap wel dat Wendy heel erg teleurgesteld is in haar "vrienden".quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop dat het repareren van de föhn mislukt......lekkerceen soldeer bout voor iets gekocht
denk en en.. het idee dat er een afspraak is.. de fohn is belangrijk voor haar.. en zich alleen voelenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.
ze liepen meteen allemaal naar groen , nog voordat de stelling was uitgesproken, Wendy zei dat ze zich voor lul voelde staanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk niet dat het perse om de fohn gaat. Ze stond een beetje alleen op groen.
en voor evenementen ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij knipt verft en fohnt werkelijk iedereen
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Hoe `Babette nu tegen Wendy doet is niet oke
maar ik snap het nietquote:
Even aan Bep vragenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedenavond 👋
Geen nieuwe föhn begrijp ik.
Voor 20¤ hebbie een nieuwe föhn !
Ik ook zit min of meer verbouwereerd naar de stream te kijk nu.quote:
Of zat ze bij Zoë ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef humpty het volgende:
Ik hoef niet te doen wat ieder ander doet zegt Wendy en gelijk heeft ze
O babette drie uur achter geweest was ook voor de gezel he zegt ze
Ze willen die soldeerbout voor Erik zodat hij ermee kan falen. Dat is belangrijker dan Wendy haar fohn gunnen.quote:
ze was echt achter.quote:
Ik vind het een lastige.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:55 schreef Ebinas het volgende:
Meid laat die haren doen van de anderen maar lekker zitten.
Zo enorm waarderen ze je nu
Ze gunnen je geeneens een fohn
Zou die soldeer in het zwembad gooien
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.
Haar ware karakter komt meer en meer naar boven. Dacht dat ze vriendinnen waren. Wendy is echt verdrietigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Babbel is echt even van een andere planeet om zo weinig begrip voor Wendy te tonen.
Had Babette last van een kronkel in haar hoofd dat ze zolang weg moest?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ze was echt achter.
Zoe had dat min of meer aangegeven.
Omdat het wachten op de stellingen wachten was op bep achter
Oh, dat vind ik ook enorm vals.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze willen die soldeerbout voor Erik zodat hij ermee kan falen. Dat is belangrijker dan Wendy haar fohn gunnen.
geen idee wat ze gisteren hebben besprokenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Wendy zal weer inbinden bij Bep net als wat Mirthie altijd bij Eunie doet
Was ook voor de gezel zei ze tegen Jappiequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Had Babette last van een kronkel in haar hoofd dat ze zolang weg moest?
Ze hadden een shirt geretourneerd waardoor dat met zalando geld van Babs verrekend zal worden. Ze ging nu niks bestellen zei ze.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft volgens mij direct na de stemming bij Zoë een nieuwe föhn besteld.
Zoë herhaalde namelijk dat ze 35.95 euro bij Babette zou verrekenen.
Zou dat wel willen weten 😁quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was ook voor de gezel zei ze tegen Jappie
Dat zou kunnen , ik weet het niet maar Wen is kapster ,doet werkelijk alles voor iedereen en dan vind ik het wel slap dat ze dan nu weigeren , of wachtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze gisteren hebben besproken
of wendy dat dan niet heeft meegekregen
ah wat jammer, dan heb ik het echt verkeerd begrepen, vond het al zo aardig van haarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hadden een shirt geretourneerd waardoor dat met zalando geld van Babs verrekend zal worden. Ze ging nu niks bestellen zei ze.
ja ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , ik weet het niet maar Wen is kapster ,doet werkelijk alles voor iedereen en dan vind ik het wel slap dat ze dan nu weigeren , of wachten
En alleen dus idd om hun punt te makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:05 schreef engine het volgende:
"voor alles op groen gestaan...het gaat alleen om een kut fohn!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |