SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wauw!! Fijn dat de boel weer is gemaakt!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laptop is gemaakt en ik kan weer beide streams opnemen ....![]()
Stream 1 is nu ook in een betere resolutie, hoor graag of dit te zien is ...![]()
IQ quiz zit in deze filmpjes, ga het niet apart monteren .....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laptop is gemaakt en ik kan weer beide streams opnemen ....![]()
Stream 1 is nu ook in een betere resolutie, hoor graag of dit te zien is ...![]()
IQ quiz zit in deze filmpjes, ga het niet apart monteren .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zonder ook wel hoor. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wijntje erbij, dan blijft Babbel wel uh babbelen
K5 dus zeer wss geen wijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wijntje erbij, dan blijft Babbel wel uh babbelen
Toetjes voor iedereenquote:
Welke meid?quote:
Sasha.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:32 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik ook niet schakel meteen naar de andere stream als ik haar hoor of zie
Op mijn stream is nog niet gestemdquote:
Maar ze lenen allemaal elkaars kleren , ik snap dat nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
Wendy
en ze leent iedereens kleren
en ze heeft de kleren van babet gewassen op 60 graden
ze hadden het over Janetquote:
Nee over Zalando dat Zoe op groen gaatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ging over de vorige keer
Babs is back
Vanmiddag had ze het al over zalando en dat ze meer geld wil maar het kan zijn dat ze dat dat een andere keer doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja als ze er weer een zalando in gooien
niet nu
als ik het goed heb
net ook met sas en bernquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze het al over zalando en dat ze meer geld wil maar het kan zijn dat ze dat dat een andere keer doen
neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:47 schreef engine het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
geen fohn, wel soldeerbout!
Dat ze ineens op rood gaan staan voor een soldeerbout. Ik snap haar wel. Ze is teleurgesteld in haar clubje. Die fohn is belangrijk voor haar.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Is ze boos omdat soldeer tegenover fohn is komen te staan ?
En niet apart
Erik heeft met mensen gesproken daar over, kennelijk niet met haarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Is ze boos omdat soldeer tegenover fohn is komen te staan ?
En niet apart
stond ze op rood?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef engine het volgende:
Vind het van Babbel ook wel verraad. Die weet hoe belangrijk die fohn voor Wendy is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:50 schreef Judiwi het volgende:
Nou Wendy lekker in staking. Alleen je eigen haar doen. Klaar
Maar ging wel op rood staanquote:
Nouja daar heb ik een andere mening over maar ik snap wel heel goed hoe ze zich voelt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Wen wel , ik hoef ook geen gerepareerde föhn
Ow da's wel apart dan en niet zo netjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft met mensen gesproken daar over, kennelijk niet met haar
quote:
Tja, en dan is er meer aan de hand dan enkel een doorgebrand stukje soldeer bij het schakelaartje, zoals Erik het omschreef, kunnen ze alsnog eerst stemmen voor een nieuwe föhnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap Wen wel , ik hoef ook geen gerepareerde föhn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |