Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.quote:
Die eerste begreep ik net?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
met een schat of goudzoeker oid had rupi het overquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
willen ze nu uncharted kijken
of uncharged??
Ik tikte eerst verkeerd, mss was je ninja met lezen?quote:
Nou ja, meer omdat het regende en er stellingen aankomenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , ik vind haar daar ook erg makkelijk in.
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. 10 of 15 rondjes lopen op een dag vond ik al niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij minimaal.
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat zijn ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Mori was eerder niet zo popiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Maar al met al best wel een strategische move van Sjeffie om tot vervelens toe die vervelende brabbelkont Moira op sleeptouw te blijven nemen , wetende dat Moira de Grote KnuffelKut in de Loods is...
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mory is wel een aandachtsorgel en prima dat ze allemaal , maar ik vind haar wel vermoeiend
morrie is liever lui dan moequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en dan iedere keer dat er onderuit proberen te komen lijkt mij ook erg vermoeiend
Graag of niet.
Dus in die zin mag ze van mij weg
Ze kan niets , en doet ook vrijwel nietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat ze er nog is.. één grote Blaaskakende Nixnut
Nahja, ze heeft een paar euootjes binnen gemazzeld , thats allquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori was eerder niet zo popi
das pas de laatste tijd zo
en ze wil niksquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan niets , en doet ook vrijwel niets
plantjes en bloemetjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Switch net, wat zijn ze aan het kweken ?
Ze is nu iig wel 'berkender' geworden , zoals ze wilde , dus kan straks mooi weer thuis TikTokkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahja, ze heeft een paar euootjes binnen gemazzeld , thats all
Zeker, als een "Natasia" van DGK bralt ze haar weg naar de finale..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is nu iig wel 'berkender' geworden , zoals ze wilde , dus kan straks mooi weer thuis TikTokken
Ja idd dat brallen doet Mory ook , tot vervelens toequote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, als een "Natasia" van DGK bralt ze haar weg naar de finale..![]()
Alleen Natasia bralde net iets teveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dacht dat managers geen corvee hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Taak ? Ze hebben allemaal hun schoonmaak taken
Ik zie het nu weer, was ff in de keuken.quote:
er wordt gewoon over gestemdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Judiwi het volgende:
Eric wil zijn soldeerbout. En wil niet dat Wendy een nieuwe föhn koopt. Moet eerst afwachten als de föhn gerepareerd kan worden.
Nou als ik Wendy was zou ik gewoon lekker wen nieuwe kopen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Wachten is op Bep maar die is Pfwieet pweet (K5?
of laat het gewoon horenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
Zoe lult weer over "die persoon achter" en we zijn opeens weer bij Isaac op bed. Laat ze gewoon hun kop houden over achter of geef ze een boete/waarschuwing![]()
Het zijn ook altijd dezelfde (Zoe) die hun bek niet over over achter kunnen houden
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
bijgelezen
nog steeds niet gestemd voor de soldeerbout
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë had het net over twee stellingen. Huishoudartikelen en een nieuwe fohn. Denk dat die stelling van de baan is.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
heeft erik voor niks vandaag nog mensen proberen te overtuigen met zijn milieuverhaal
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
babs is achter
en moet voor zoe even checken of degene er is die Zoe graag wil spreken
verplicht gesprekje?/quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet gezien. Hij leek gisteren wel wat mensen mee te hebben.
Ze moet wachtenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? ZooWie is te laf om het zelf te doen?
JW lult en lultquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensen
maar die zeiden niet: ja we gaan voor jou stemmen..
luisteren gewoon naar zijn monoloog
jw was het overigens wel helemaal met hem eens.. die kwam met het verhaal dat hij zelf veeel apparaten maakte
of hij wilde gewoon een de aan-uit schakelaar doorverbinden zodat de fohn gewoon aan gaat als ie in het stopcontact gestoken wordquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja vandaag ging hij ook weer verder met zijn verhaal bij een paar mensen
maar die zeiden niet: ja we gaan voor jou stemmen..
luisteren gewoon naar zijn monoloog
jw was het overigens wel helemaal met hem eens.. die kwam met het verhaal dat hij zelf veeel apparaten maakte
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
of hij wilde gewoon een de aan-uit schakelaar doorverbinden zodat de fohn gewoon aan gaat als ie in het stopcontact gestoken word
Geen idee , maar hebben we allemaal niet onze 'vermoedens/verdenkingen' daarover ?quote:
Dat klopt, ze doen/mogen geen moer zonder Oppasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , maar hebben wel allemaal niet onze 'vermoedens/verdenkingen' daarover ?
Ja preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klopt, ze doen/mogen geen moer zonder Oppas
Vooral Zoe zelf zei ze vanmiddagquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Sas heeft dr geld op
duurt vast niet lang zegt ze
nee zegt zoe
ik heb gezegd als ze een zalando stelling willen gooien
moeten ze dat nu doen
want ik ga niet de laatste week de hele tijd boven zitten
Sas
wie wil dat dan
zoe
Rupie Tiano ice
Vanmiddag tegen Bep en Wen dat ze nog geld wildequote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze net niet tegen Sas en Bern
je/we komt er steeds meer achter dat Zoe enormmm verwend isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag tegen Bep en Wen dat ze nog geld wilde
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je/we komt er steeds meer achter dat Zoe enormmm verwend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |