20 jaar geleden was ze het geld nog waard.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het zusje van @:de_boswachter ook, maar haar prijzen zijn relatief laag te noemen
In het zaad van @Cockwhalequote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:19 schreef PS. het volgende:
Betalen voor omega 3![]()
Waar zit omega 3 ook al weer in?
Kan je denk ik beter bij de visboer vispatat halenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Af en toe zin in
Vandaag weer eens, de eerste keer in een half jaar ofzo
10 iglo omega 3 vissticks: 4,89
Netto gewicht: 300 gram
In het ‘verse’ vak: kabeljauw burgers , wat effectief vissticks zijn in de vorm van een hamburger waar geen Alaska pollak maar kabeljauw in gaat 2,59 voor 2 burgers ook 300 gram te zamen
Klacht: dure vissticks
Ik weet niet meer welk merk het was maar ik heb het ook gezien, net een halve centimeter vis in een korst.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:28 schreef Rickocum het volgende:
Die vissticks waren vroeger volgens mij veel groter. Het is nu facking vispatat.
Bijna net zo'n klein vissig smegmakorrelig zwienepikje zoals TS heeft.
Liever wat Kombino's.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:54 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Why You Should Never Order the Filet-O-Fish at McDonald's
Wtfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:57 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Lekker 5 euro dokken, ouwe spataderbezweerder.
Dit is geilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Het zusje van @:de_boswachter ook, maar haar prijzen zijn relatief laag te noemen
Ben je arm ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:00 schreef Rickocum het volgende:
Beter van die kabeljauwburgers van de diepvries in de airfryer. En dan op kleine kaiserbolletjes met plakje cheddar en remoulade saus en plakjes tomaat en sla.
Niks ervan.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:03 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, moet af en toe kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |