quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Daar was Isaac vanmiddag ook verbaasd over!
Het zag er niet eens heel onhandig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'makenquote:
Geen stamppot zonder spekjesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
neeeeeeeeeee ze is echt niet wijs!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Nee had ze dan op de bbq gegooid.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
Ik vond het ook een bijzondere keuze...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat maak je toch ook niet klaar in een crockpot
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze moesten van Janet eerst door de bloem... dan krijg je ook van die bleke meuk.
Ja dat hoort er echt inquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan is het nog wel te doen, maar spekjes erbij zou het 'af'maken
Gewoon bakken in een pan of eventueel in een oven.. daar moet een lekker korstje omheenquote:
in haar camperquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
In zo’n crockpot maak je stoofpotjes en iets wat lang moet garen maar geen saucijzen die in 20 minuten gaar zijn. Ik dacht dat Janet in een keuken heeft gewerkt maar vraag me af waar dat dan zou zijn.
Hebben ze wel vaker.. vanmiddag hadden ze ook beenham dus dan kan dit ook.quote:
Ik zou het je niet kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebels als ik aan die camper denkquote:
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
Maar toch weet ze alles beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze gebruikte die pot voor het eerst, bij de lunch nam ze het boekje er bij voor die beenham en toen kreeg ze nog op de kop van Wendy omdat ze iets niet goed deed
dus iemand mag het wel in de koffie doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Oef Zoe heeft melk gekocht
Het is niet de bedoeling dat ze dat de hele dag doorpakken.
(denk dat ze bedoeld, wel scheutjes in de koffie, maar geen glazen wegdrinken)
Als dat maar goed gaat.
Ze heeft 6 pakken gekocht.
1 staat er nu in de koelkst
in een camper sta je ook op stroom aangesloten op een camping. Maar ik zie nu dat een slowcooker hetzelfde is als een crockpot, dat wist ik nietquote:
sommige mensen houden van houdbare melkquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Houdbare melk.....geen verse, zouden ze die ook zoveel willen drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |