Heb gewoon gelezen wat hier stond geschreven en volgens mij doe jij nu juist aan allerlei aannamesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niet te geloven, mssch stond hij zich gewoon te wassen en er komen 3 pagina s met sexuele fantasieen voorbij

quote:

Ja ik dacht dat gehoord te hebben maar ik hou er over op haha...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus ze dacht dat ze een stoofpotje ging maken

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat gehoord te hebben maar ik hou er over op haha...

Viel wel mee toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
niet te geloven, mssch stond hij zich gewoon te wassen en er komen 3 pagina s met sexuele fantasieen voorbij

quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet gewoon de vogeltjesdans onder

Nee, gisteren is er een opdracht afgerond, denk niet eerder dan morgen of donderdag.quote:

'wij hiero' weten dat jij die 'vriend' bentquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu denkt iederen dat @:KinKiJan het niet durft te vragen.

oh maar dat hebben ze volgens mij al eerder voor m'neer gekochtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
Erik begint eisen te stellen aan zijn drankjes en wil graag iets anders. Altijd standaard cola vindt meneer niet goed genoeg meer, hij wil wel een keer Rivella of Fernandes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |