Ik zie personen die echt trek hebben in het lekkere eten wat voor hun is klaargemaakt, en dus enthousiast hun broodje klaar gaan maken, omdat ze trek hebben en het inmiddels lunchtijd is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
en wies staan er weer als eersten te snaaien?? Erik heeft de naam maar vlak die ander niet uit
Dan ben je nog goedgeloviger dan Mirthe als je dat denktquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat het uit was..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie personen die echt trek hebben in het lekkere eten wat voor hun is klaargemaakt, en dus enthousiast hun broodje klaar gaan maken, omdat ze trek hebben en het inmiddels lunchtijd is.
Van het Manager zijn.quote:
Ik kreeg het idee dat Janet dit niet leuk vond.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Janet en Sas leggen de crockpot uit aan Bern. Gevolgd door Wendy die dan uitlegt waar het (bijna) fout is gegaan.
Filmpje: https://streamable.com/c98gfm
Nee, daarna nog door Wendy op de vingers getikt over de was ook. Jasper merkte nog op dat het net echt moeder en dochter leken zoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Janet dit niet leuk vond.
Dus dit is op 60 graden gewassen Janet?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, daarna nog door Wendy op de vingers getikt over de was ook. Jasper merkte nog op dat het net echt moeder en dochter leken zo
Jammer het laatste stukje waar Wendy het over de stew had staat er net niet op...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Janet en Sas leggen de crockpot uit aan Bern. Gevolgd door Wendy die dan uitlegt waar het (bijna) fout is gegaan.
Filmpje: https://streamable.com/c98gfm
Prima toontje juist.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:13 schreef schizolientje het volgende:
dat toontje van Wendy naar Janet vind ik niet kloppen, ze kan op zijn minst normaal praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |