Dat wordt een dilemma voor Erikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
Alweer sjieke broodjes
Ze hebben het zo slecht
Ik weet wel wat het wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wordt een dilemma voor Erik
Hoepeltijd verbeteren of rennen naar de broodjes
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
JW heeft vandaag nog niets gedaan.
Vreemd, had ik niet verwacht
Volgens mij ging het over stew...stoofpot en Janet dacht dat stew vlees was... zoietsquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja de letterlijke betekenis, maar als zo'n Janet uitlegt dat de 'meat' knop bedoelt is voor iets anders dan waar het voor bedoelt is krijgt ie dus verkeerde uitleg
Omdat niet genoeg.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:01 schreef Tascha071 het volgende:
Het eten is klaar. Erik gaat ineens ipv 15 min toch maar 5 min hoepelen. En hop meteen naar de tafel
Sas werd wakker toen Wendy de kamer op kwam en de deur niet zachtjes dichtdeedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Eunice dacht Sas naar een andere wereld geholpen te hebben, maar niet goed genoeg. Ze schrok er zelfs van.
Heej wat doe jij wakker.
Sas haar mic doet het niet en krijgt een zendercheck.. Bern gelijk vanuit de keuken.. "Er is gemaild!" (dat Sas ziek op bed lag)
[ afbeelding ]
Samen met JW.quote:
Die komt ook niets te kort.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
en wies staan er weer als eersten te snaaien?? Erik heeft de naam maar vlak die ander niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |