quote:Kijk hier even:
Op woensdag 12 februari 2003 16:19 schreef lesley het volgende:
nou ja, graag of niet heh
quote:deze zag ik staan voor ¤495
Op donderdag 13 februari 2003 06:53 schreef Scighera het volgende:[..]
Kijk hier even:
http://www.tweakers.net/aanbod/cat/75?Sortering=Prijs&Query=&Time=&DB=a Ideaal om een een reëele prijs te bepalen, wil je hem tenminste kwijtraken
AMD ATHLON XP 2000 (NIEUW)
Luxe behuizing met 300 watt voeding (NIEUW)
32mb videokaart,(NIEUW)
48x24x48 liteon brander(NIEUW)
16x48 liteon dvd(NIEUW)
ecs k7s5a moederbord(NIEUW)
384 mb geheugen,
20 gig hdd,
usb, ac97 audio codec, 10/100mb netwerk onboard, toetsenbord, muis en powerkabel
nero en powerdvd
winxp + office xp (ned)/ norton antivirus
alles voor 495 eruo
das toch veel mooier.
conclusie : Verkoper wordt ff wakker.....
die " professionele" mobi is heus geen goud waard
Aan de topicopener het vriendelijke verzoek zijn prijs in her-overweging te nemen, en aan de rest het even zo vriendelijke verzoek GEEN commentaar meer te leveren op de prijs. Of er moet een (serieus) tegenbod aan vast zitten. Het begint een beetje eindeloos verhaal te worden, zo. Als je niet reageert, zakt -ie vanzelf wel weg. Ik denk dat het punt 'te duur' zo onderhand wel gemaakt is.
Met een gratis kickje erbij
quote:Volgens mij wil ie dat niet J, in dat geval kunt je volgens mij beter een slotje plaatsen op dit topic. Dit is echt te gek voor woorden...
Op donderdag 13 februari 2003 09:42 schreef Luigi het volgende:
Okay, nou is het wel leuk geweest.Aan de topicopener het vriendelijke verzoek zijn prijs in her-overweging te nemen, en aan de rest het even zo vriendelijke verzoek GEEN commentaar meer te leveren op de prijs. Of er moet een (serieus) tegenbod aan vast zitten. Het begint een beetje eindeloos verhaal te worden, zo. Als je niet reageert, zakt -ie vanzelf wel weg. Ik denk dat het punt 'te duur' zo onderhand wel gemaakt is.
Is het echt zo moeilijk om gewoon eens NIKS te posten???
Zijn wat posts gedelete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |