abonnement Unibet Coolblue
pi_209084757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 01:48 schreef koosbasterd het volgende:
niets is wat het lijkt. Trump komt als winnaar naar boven en maakt gehakt van zijn tegenstanders
En dan gaat het verhaal weer verder.
Het lijkt er volgens mij toch sterk op dat Trump veroordeeld is wat natuurlijk niet uitsluit dat mensen dan juist op hem gaan stemmen. Sterker nog: dat lijkt me vrij waarschijnlijk :D

Vraag is nog wel of de Republikeinen hun vingers gaan branden aan zo'n besmette kandidaat maar de ervaring heeft geleerd dat ook dat vrij waarschijnlijk is :Y

Enfin we zien wel hoe het loopt, er zijn nog meer rechtszaken op komst.

Intussen is er nog een Republikein aangeklaagd:

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 10-05-2023 03:23:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209086227
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja, dat doet er helaas niet toe. De grondwet is duidelijk. "A well regulated militia" betekent simpelweg en goed bewapende burgerbevolking, en niet een door de overheid gecontroleerde/beperkte.
Wat betekent het woord 'regulated' volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 mei 2023 @ 16:02:26 #28
485843 crew  Jippie
pi_209091086
Van Ontslagen Tucker Carlson gaat verder met zijn show op Twitter

De onlangs ontslagen presentator Tucker Carlson van de rechtse Amerikaanse nieuwszender Fox News heeft aangekondigd dat hij zijn avondprogramma naar Twitter gaat verplaatsen.

In een video die op Twitter werd gepost, ging Carlson tekeer tegen de "reguliere" media en vertelde dat hij een show zou gaan hosten op Twitter. Volgens de presentator is Twitter het enige platform dat vrije meningsuiting toestaat. Volgens berichten in de media had Carlson eerder een ontmoeting gehad met Twitter-baas Elon Musk om over een mogelijke samenwerking te praten.

Fox News gaf Carlson eind april de zak. Het ontslag kwam binnen een week nadat Fox News een schikking trof met stemmachinefabrikant Dominion over het doen van valse beschuldigingen door Carlson van kiezersfraude na de presidentsverkiezingen van 2020.

Tucker Carlson is een van de meest invloedrijke conservatieve presentators in Amerika. Critici beschuldigen hem herhaaldelijk van racistische uitspraken en het geven van valse of misleidende informatie. Nog maar een paar weken geleden veroorzaakte hij ophef met een documentaire waarin hij het geweld bagatelliseerde van Trump-aanhangers tijdens de bestorming van het Capitool op 6 januari 2021.

pi_209092330
Als fox rechts is, is NOS extreem links.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209092543
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:46 schreef epicbeardman het volgende:
Als fox rechts is, is NOS extreem links.
Als je zelf maar rechts genoeg bent wordt de rest vanzelf extreem links.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209092562
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je zelf maar rechts links genoeg bent wordt de rest vanzelf extreem rechts links.
ftfy
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209092580
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
ftfy
Toen ik dat deed werd de moderator boos :o

Verder werkt dat inderdaad ook de andere kant op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209092640
twitter


Goh
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209092763
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209092764
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:44 schreef Jippie het volgende:

[ code verwijderd ]

Volgens mij klopt je tekst ook niet, hij is niet schuldig bevonden aan seksueel misbruik. Maarja dat maakt het spannender he.



"No determination of guilt was made by the jury"

Het was gewoon een democratisch gesteunde heksenjacht om mean Trump uit te schakelen. Er zijn niet eens beelden, geen bewijs dat ze ooit samen zijn geweest. Terwijl er tal van beelden zijn van Biden die aan kleine meisjes zit, op nationale tv nog wel! :{w

Ben benieuwd wanneer iemand Tara Reade gaat helpen met haar zaak..

https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden_sexual_assault_allegation

" March 25, 2020, interview with Katie Halper, Reade alleged that Biden had pushed her against a wall, kissed her, put his hand under her skirt, penetrated her with his fingers, and asked, "Do you want to go somewhere else?"[12][33]"

Grab em by the pussey!

[ Bericht 13% gewijzigd door epicbeardman op 10-05-2023 18:41:15 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 10 mei 2023 @ 18:46:43 #36
485843 crew  Jippie
pi_209092832
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Volgens mij klopt je tekst ook niet, hij is niet schuldig bevonden aan seksueel misbruik. Maarja dat maakt het spannender he.

[ afbeelding ]

"No determination of guilt was made by the jury"

Het was gewoon een democratisch gesteunde heksenjacht om mean Trump uit te schakelen. Er zijn niet eens beelden, geen bewijs dat ze ooit samen zijn geweest. Terwijl er tal van beelden zijn van Biden die aan kleine meisjes zit, op nationale tv nog wel! :{w

Ben benieuwd wanneer iemand Tara Reade gaat helpen met haar zaak..

https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden_sexual_assault_allegation

" March 25, 2020, interview with Katie Halper, Reade alleged that Biden had pushed her against a wall, kissed her, put his hand under her skirt, penetrated her with his fingers, and asked, "Do you want to go somewhere else?"[12][33]"

Grab em by the pussey!
Ik heb de tekst overgenomen van een bron, zie artikel.

Noem jij zoenen en dan met je vingers een kut ingaan niets seksueels?

Alhoewel ik bij het zien van Trump mijzelf op slag a-seksueel voel _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 10-05-2023 18:54:44 ]
pi_209093012
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb de tekst overgenomen van een bron, zie artikel.

Noem jij zoenen en dan met je vingers een kut ingaan niets seksueels?

Alhoewel ik bij het zien van Trump mijzelf op slag a-seksueel voel _O-
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.

Democraten doen alles waar ze zelf bang voor zijn dat Trump zou doen. Ondertussen is het allemaal weer een mooie afleiding van dat Biden weer 1.2 miljard naar Oekraine stuurt om wit te wassen.

Toevallig zag ik Kijkertjes zijn post over die RINO van een DeSantis, dat die ook al weer een rechtszaak aan zijn broek heeft. En uit die post druipt de haat. Why so mad.

Wanneer gaan de democraten zelf een keer wat goeds doen met Amerika? wanneer laten ze de "oorlog" stoppen? Dat de democraten niemand beter hebben dan Biden zegt ook wel genoeg.

Wekt dat ook niet bij de pro-dems hier argwaan? Dat de elite (Obama/Clintons/Bidens) alle democraten in de tang hebben, is er niemand beter dan die gevestigde oorlogsgeile orde?
Het beste wat ze hebben is die Buttiegg?

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 10-05-2023 19:09:54 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209093060
Het enige goede wat uit Amerika komt of wordt gemaakt is op dit moment van een Afrikaan.

SpaceX
Tesla
Twitter

Leeft er toch nog iemand the american dream.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209093144
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.

Democraten doen alles waar ze zelf bang voor zijn dat Trump zou doen. Ondertussen is het allemaal weer een mooie afleiding van dat Biden weer 1.2 miljard naar Oekraine stuurt om wit te wassen.

Toevallig zag ik Kijkertjes zijn post over die RINO van een DeSantis, dat die ook al weer een rechtszaak aan zijn broek heeft. En uit die post druipt de haat. Why so mad.

Wanneer gaan de democraten zelf een keer wat goeds doen met Amerika? wanneer laten ze de "oorlog" stoppen? Dat de democraten niemand beter hebben dan Biden zegt ook wel genoeg.

Wekt dat ook niet bij de pro-dems hier argwaan? Dat de elite (Obama/Clintons/Bidens) alle democraten in de tang hebben, is er niemand beter dan die gevestigde oorlogsgeile orde?
Het beste wat ze hebben is die Buttiegg?
Dat je elkaar civiel kunt aanklagen is al zo oud als het land zelf. Dat is gewoon folklore in de VS..

Beetje raar om daar zo verbaasd over te zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209094093
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:08 schreef epicbeardman het volgende:
Het enige goede wat uit Amerika komt of wordt gemaakt is op dit moment van een Afrikaan.

SpaceX
Tesla
Twitter

Leeft er toch nog iemand the american dream.
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij dat zonder goedkeuring van de deep state doet, met wat backdoors voor hun.
pi_209094512
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is een kul uitspraak bij een kul rechtbank, dit zou nooit stand hebben gehouden in een criminal court waar een amerikaan onschuldig is tot anders bewezen.
Kul uitspraak bij een kul rechtbank nog wel :D Civiele zaken worden aan de lopende band gevoerd en dat heeft veel voordelen in dit soort zaken zoals bv het toekennen van schadevergoeding bij aansprakelijkheid.

In de uitspraak van jury:



Dat het dan 'liable' heet in een civiele zaak en niet 'guilty' betekent niet dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan seksueel misbruik. Hij gaat er alleen niet voor de gevangenis in bij een veroordeling. De jury antwoordde duidelijk ja op de vraag of Trump Carroll seksueel misbruikt had en daar hadden ze heel weinig tijd voor nodig in hun beraadslaging om tot die conclusie te komen aan de hand van bewijzen/ getuigenissen. Dat Trump zelf met kul argumenten kwam en te laf was om te komen getuigen in de rechtszaak zal ongetwijfeld daaraan meegewerkt hebben.

quote:
Democraten doen alles waar ze zelf bang voor zijn dat Trump zou doen. Ondertussen is het allemaal weer een mooie afleiding van dat Biden weer 1.2 miljard naar Oekraine stuurt om wit te wassen.
Wat doen Democraten dan? En wat heeft de door het Congres (met instemming van de meeste Republikeinen) goedgekeurde hulp aan Oekraine daarmee te maken? Hoezo 'witwassen'?

quote:
Toevallig zag ik Kijkertjes zijn post over die RINO van een DeSantis, dat die ook al weer een rechtszaak aan zijn broek heeft. En uit die post druipt de haat. Why so mad.
Geen idee over welke post je het hebt. Bedoel je mss George Santos? Dat is iemand anders hoor. En welke haat? Als er ergens haat vanaf straalt is het wel van jouw posts met ongegronde beschuldigingen richting Biden (en Clinton/Obama).

quote:
Wanneer gaan de democraten zelf een keer wat goeds doen met Amerika? wanneer laten ze de "oorlog" stoppen? Dat de democraten niemand beter hebben dan Biden zegt ook wel genoeg.
Biden doet aan de lopende goede dingen voor Amerika.

Het is idd jammer dat er geen jongere kandidaat is die zoveel stemmen trekt als Biden. Niet alleen van Democraten maar ook van Independents en gematigde Republikeinen. Het voordeel van Biden is dat hij een enorme ervaring heeft in de politiek hoe je plannen kunt realiseren. Trump faalde daar jammerlijk in terwijl hij nb de eerste twee jaar een meerderheid in zowel het Huis als de Senaat had, een voordeel dat Biden niet had. En laten we eerlijk wezen, de Republikeinen hebben niemand anders dan Trump.

quote:
Wekt dat ook niet bij de pro-dems hier argwaan? Dat de elite (Obama/Clintons/Bidens) alle democraten in de tang hebben, is er niemand beter dan die gevestigde oorlogsgeile orde?
Het beste wat ze hebben is die Buttiegg?
Argwaan? Nee dat jij allemaal complotten zoekt bij Democraten wil niet zeggen dat ze er ook in werkelijkheid zijn. De complotten zitten vooral bij Trump en zijn MAGA-aanhangers zoals bv de J6-couppoging :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 10-05-2023 21:30:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209095036
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kul uitspraak bij een kul rechtbank nog wel :D Civiele zaken worden aan de lopende band gevoerd en dat heeft veel voordelen in dit soort zaken zoals bv het toekenen van schadevergoeding bij aansprakelijkheid.

In de uitspraak van jury:

[ afbeelding ]

Dat het dan 'liable' heet in een civiele zaak en niet 'guilty' betekent niet dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan seksueel misbruik. Hij gaat er allen niet voor de gevangenis in bij een veroordeling. De jury antwoordde daar duidelijk ja op en daar hadden ze heel weinig tijd voor nodig in de hun beraadslaging om tot die conclusie te komen aan de hand van bewijzen/ getuigenissen.
[..]
Wat doen Democraten dan? En wat heeft de door het Congres (met instemming van de meeste Republikeinen) goedgekeurde hulp aan Oekraine daarmee te maken? Hoezo 'witwassen'?
[..]
Geen idee over welke post je het hebt. Bedoel je mss George Santos? En welke haat? Als er ergens haat vanaf straalt is het van jouw posts over Biden.
[..]
Biden doet aan de lopende goede dingen voor Amerika.

Het is idd jammer dat er geen jongere kandidaat is die zoveel stemmen trekt als Biden. Niet alleen van Democraten maar ook van Independents en gematigde Republikeinen. Het voordeel van Biden is dat hij een enorme ervaring heeft in de politiek hoe je plannen kunt realiseren. Trump faalde daar jammerlijk in en laten we eerlijk wezen, de Republikeinen hebben niemand anders dan Trump.
[..]
Argwaan? Nee dat jij allemaal complotten zoekt bij Democraten wil niet zeggen dat ze er ook in werkelijkheid zijn. De complotten zitten vooral bij Trump en zijn MAGA-aanhangers :D
Bewijs, bewijs. Tja, geen video bewijs vind ik gewoon geen bewijs of DNA sporen. Een jury in een pro-democratische staat is sowieso reden genoeg om het in twijfel te trekken, ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak want zo veel interesseert het mij ook weer niet. Uiteindelijk boeit het allemaal ook helemaal niets. Over paar dagen is er weer wat anders wat de bühne bezig houdt.

Waarom heeft ze destijds niks gezegd trouwens? want dit is toch al jaren oud?

Verder waren de democraten bang dat hij Hillary in de bak zou gooien, andere democraten zou aanklagen of geheime informatie zou vrijgeven. Ook allemaal mooie klets van Trump natuurlijk om populair te doen. Uiteindelijk heeft hij ook helemaal niks exposed en was hij zelfs een pusher van de dodelijke vaccins..

Waar wij BNW'ers op naar zoek zijn is iemand die alles maar ook alles op tafel gooit over de afgelopen jaren, iemand die ons verlost van de huidige propaganda show.

Zelf steun ik helemaal geen republikeinen, ik kots bijna net zo erg van die partij als de democraten, het is alom bekend dat ze fungeren als een uniparty, iedereen wil hen stoeltjes behouden en salaris. Ook veel republikeinen zijn bang voor Trump, misschien raken ze hen stoeltje wel kwijt dan.

Trump heeft gewoon zijn charmes, jullie kunnen dat niet ontkennen. Jullie zijn er al bijna goede 7 jaar elke dag mee bezig. Hij is ook gewoon als zakenman President geworden, dat is een prestatie die vrijwel niemand hem zal nadoen. Winnen tegen een veteraan van de democraten.

Van mij mag Tulsi Gabbard presidente worden, maarja die wordt ook door vrouwen gehaat omdat ze te knap is voor de democraten. :D dat zal ook iemand zijn die niet direct de agenda volgt. De 2030 agenda, de 2035 agenda. Het enige wat Biden doet is het land slopen op dit moment.

Zoek eens filmpjes op van steden waar toeristen normaal graag kwamen, het zijn allemaal no go area's geworden en de dure winkels zijn allemaal weg. Dem's safe heavens wil je echt niet meer komen.

Wat mij ook opvalt is dat velen denken dat het internet een representatief beeld geeft van hoe mensen denken in de wereld of Amerika. Als iemand denkt dat reddit/twitter en goed beeld afgeeft van hoe Amerikaanse mensen denken zit je goed mis. De tweets die hier gepost worden krijgen vaak niet eens 10k likes. We houden onszelf voor de gek.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209095291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 20:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij dat zonder goedkeuring van de deep state doet, met wat backdoors voor hun.
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.

Voorheen dacht men altijd dat hij geen politieke visie had/democraat was en dankzij zijn "groene" bedrijf Tesla waren de veelal linkse mensen vrij dol op hem. Totdat hij een tweet maakte dat hij afgelopen jaren meer naar republikeinen is gaan leunen. En sindsdien wordt hij gehaat alsof hij baby's eet voor ontbijt.

Steeds vaker zie je kleine tot groter wordende cancelpogingen, ze zijn heel subliem maar onze hersenen worden al gehersenspoeld om Elon Musk te gaan haten.
Eerst was hij visionair met naar mars te trachten te gaan, nu is NOS in eens bezorgd over CO2 uitstoot van de raketten en komen ze met dit soort lariekoek "Omwonenden trillen nog na van lancering Starship: 'Het was angstaanjagend'"
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209095343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.

Voorheen dacht men altijd dat hij geen politieke visie en dankzij zijn "groene" bedrijf Tesla waren de veelal linkse mensen vrij dol op hem. Totdat hij een tweet maakte dat hij afgelopen jaren meer naar republikeinen is gaan leunen. En sindsdien wordt hij gehaat alsof hij baby's eet voor ontbijt.

Steeds vaker zie je kleine tot groter wordende cancelpogingen, ze zijn heel subliem maar onze hersenen worden al gehersenspoeld om Elon Musk te gaan haten.
Eerst was hij visionair met naar mars te trachten te gaan, nu is NOS in eens bezorgd over CO2 uitstoot van de rakketen en komen ze met dit soort lariekoek "Omwonenden trillen nog na van lancering Starship: 'Het was angstaanjagend'"
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het vergelijkbaar met China, je kan niet zomaar al die bedrijven besturen zonder in de pas te lopen. Links/rechts is ook maar verdeel en heers. Geloof dat Amazon met CIA geld is groot gemaakt, waarom zou dat bij Elon zn bedrijven anders zijn?
pi_209095432
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak
gelukkig weerhoudt je dat er niet van er een uitgesproken mening over te hebben 8)7
pi_209095465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Aan zijn humor kan je zien dat hij niet links is. Volgens mij is er niet zo veel achter Elon te zoeken behalve dat hij een einzelganger is. Die gast is multimiljardair geworden zonder dit te hoeven delen.

Voorheen dacht men altijd dat hij geen politieke visie had/democraat was en dankzij zijn "groene" bedrijf Tesla waren de veelal linkse mensen vrij dol op hem. Totdat hij een tweet maakte dat hij afgelopen jaren meer naar republikeinen is gaan leunen. En sindsdien wordt hij gehaat alsof hij baby's eet voor ontbijt.

Steeds vaker zie je kleine tot groter wordende cancelpogingen, ze zijn heel subliem maar onze hersenen worden al gehersenspoeld om Elon Musk te gaan haten.
Eerst was hij visionair met naar mars te trachten te gaan, nu is NOS in eens bezorgd over CO2 uitstoot van de raketten en komen ze met dit soort lariekoek "Omwonenden trillen nog na van lancering Starship: 'Het was angstaanjagend'"
Goh wat raar, dat door die uit de hand gelopen lancering de stemming gedraaid is.
Daar moet wel iets anders achter steken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209095468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het vergelijkbaar met China, je kan niet zomaar al die bedrijven besturen zonder in de pas te lopen. Links/rechts is ook maar verdeel en heers. Geloof dat Amazon met CIA geld is groot gemaakt, waarom zou dat bij Elon zn bedrijven anders zijn?
Voorals nog beschouw ik hem beetje als at the right time type of guy, hij had het geluk met PayPal en de tech revolutie. Neemt niet weg dat ook zelfs Jeffrey Epstein een FBI informant was. Dusja je kan het nooit zeggen.

Waarom ik denk dat hij niet verbonden is aan CIA of FBI is dat deze 2 hem nog wel willen aanpakken indien ze de kans zouden hebben. Hij is een POI geworden na de koop van Twitter. Daar heeft hij bij vele democraten en instanties tegen schenen mee lopen aan schoppen en doet dat nog steeds.

Zelfs de EU probeert hem aan te pakken via speciale ontworpen "wetten" waar tech bedrijven zich aan moeten houden. Hij censureert dan ook niet zoals youtube/meta/instagram/tiktok/google/bing.

Ik zie hem toch meer als vrijheidsstrijder, het is wel een ontzettende troll, maar ook wel weer een goede.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209095497
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Voorals nog beschouw ik hem beetje als at the right time type of guy, hij had het geluk met PayPal en de tech revolutie. Neemt niet weg dat ook zelfs Jeffrey Epstein een FBI informant was. Dusja je kan het nooit zeggen.

Waarom ik denk dat hij niet verbonden is aan CIA of FBI is dat deze 2 hem nog wel willen aanpakken indien ze de kans zouden hebben. Hij is een POI geworden na de koop van Twitter. Daar heeft hij bij vele democraten en instanties tegen schenen mee lopen aan schoppen en doet dat nog steeds.

Zelfs de EU probeert hem aan te pakken via speciale ontworpen "wetten" waar tech bedrijven zich aan moeten houden. Hij censureert dan ook niet zoals youtube/meta/instagram/tiktok/google/bing.

Ik zie hem toch meer als vrijheidsstrijder, het is wel een ontzettende troll, maar ook wel weer een goede.
POI?
Hij is zeker een goede troll en heel vermakelijk hoor.
pi_209095513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
POI?
Hij is zeker een goede troll en heel vermakelijk hoor.
Person of Interest (ook wel leuke serie trouwens)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209097174
quote:
10s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bewijs, bewijs. Tja, geen video bewijs vind ik gewoon geen bewijs of DNA sporen. Een jury in een pro-democratische staat is sowieso reden genoeg om het in twijfel te trekken, ik heb mij trouwens helemaal niet verdiept in de rechtszaak want zo veel interesseert het mij ook weer niet. Uiteindelijk boeit het allemaal ook helemaal niets. Over paar dagen is er weer wat anders wat de bühne bezig houdt.

Waarom heeft ze destijds niks gezegd trouwens? want dit is toch al jaren oud?

Verder waren de democraten bang dat hij Hillary in de bak zou gooien, andere democraten zou aanklagen of geheime informatie zou vrijgeven. Ook allemaal mooie klets van Trump natuurlijk om populair te doen. Uiteindelijk heeft hij ook helemaal niks exposed en was hij zelfs een pusher van de dodelijke vaccins..

Waar wij BNW'ers op naar zoek zijn is iemand die alles maar ook alles op tafel gooit over de afgelopen jaren, iemand die ons verlost van de huidige propaganda show.

Zelf steun ik helemaal geen republikeinen, ik kots bijna net zo erg van die partij als de democraten, het is alom bekend dat ze fungeren als een uniparty, iedereen wil hen stoeltjes behouden en salaris. Ook veel republikeinen zijn bang voor Trump, misschien raken ze hen stoeltje wel kwijt dan.

Trump heeft gewoon zijn charmes, jullie kunnen dat niet ontkennen. Jullie zijn er al bijna goede 7 jaar elke dag mee bezig. Hij is ook gewoon als zakenman President geworden, dat is een prestatie die vrijwel niemand hem zal nadoen. Winnen tegen een veteraan van de democraten.

Van mij mag Tulsi Gabbard presidente worden, maarja die wordt ook door vrouwen gehaat omdat ze te knap is voor de democraten. :D dat zal ook iemand zijn die niet direct de agenda volgt. De 2030 agenda, de 2035 agenda. Het enige wat Biden doet is het land slopen op dit moment.

Zoek eens filmpjes op van steden waar toeristen normaal graag kwamen, het zijn allemaal no go area's geworden en de dure winkels zijn allemaal weg. Dem's safe heavens wil je echt niet meer komen.

Wat mij ook opvalt is dat velen denken dat het internet een representatief beeld geeft van hoe mensen denken in de wereld of Amerika. Als iemand denkt dat reddit/twitter en goed beeld afgeeft van hoe Amerikaanse mensen denken zit je goed mis. De tweets die hier gepost worden krijgen vaak niet eens 10k likes. We houden onszelf voor de gek.
Man man man er zit echt totaal geen structuur in je posts. Je geeft geen antwoord op mijn vragen over je loze beweringen in je vorige post maar begint gewoon aan je volgende monoloog vol meningen, (foute) aannames, clichés en zelfs tegenstrijdigheden :X

Dat je je er niet in verdiept hebt en dat het je niet interesseert zoals je zelf toegeeft is het enige dat nog hout snijdt. Het houdt je blijkbaar niet tegen om toch overal een mening over te hebben.

Lijkt erg veel op hoe Trump uit zijn nek lult:

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 11-05-2023 06:19:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')