moet ookquote:Op maandag 8 mei 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
Staat ze te snuiten. Ze snoot er een hele klodder uit
dankzij een aantal mensenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Zoë lijkt het best aardig onder controle te hebben.
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:30 schreef Flow3r het volgende:
Uit tussen Eunice en JW ?![]()
spelletje, hij moet nu op zijn knieen terug komen slijmen, maar dat gaat ie lekker niet doen![]()
dan heeft ze er zo weer 1quote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Puzzie het volgende:
Aan het ordinaire geschreeuw van Janet te horen is de bloedneus onder controle
Fake news dus.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze zit gewoon een spelletje te doen 😂😂😂
Ik hoop daar wel opquote:Op maandag 8 mei 2023 21:35 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er filmpjes van de breakup tussen JW en Eunice ?
ik zie op twitter inderdaad een aantal mensen hetzelfde zeggenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze zit gewoon een spelletje te doen 😂😂😂
Ze vraagt advies had net de boodschappen zoveel klaar staan en vroeg Wendy even mee te kijken Doet ze netjes.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Zoë lijkt het best aardig onder controle te hebben.
slaap welquote:Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop dat zij en jullie nog veel stream plezier hebben ik ga ff mijn hoofdkussen een bezoekje brengen 👋👋👋
Over wie gaat het dan ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie op twitter inderdaad een aantal mensen hetzelfde zeggen
Oh zijquote:Op maandag 8 mei 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe
zat een spelletje te doen op de pc
Dat heb ik ook gemistquote:Op maandag 8 mei 2023 21:35 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er filmpjes van de breakup tussen JW en Eunice ?
Nog ff snel…quote:Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie op twitter inderdaad een aantal mensen hetzelfde zeggen
Wat is er met animal crossing? (quote:Op maandag 8 mei 2023 21:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nog ff snel…
Het was volgens mij animal crossing
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nog ff snel…
Het was volgens mij animal crossing
Ja niks mis meequote:Op maandag 8 mei 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vraagt advies had net de boodschappen zoveel klaar staan en vroeg Wendy even mee te kijken Doet ze netjes.
Nu wel weer ja , ligt er ook zo dik bovenop , behalve voor Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 21:39 schreef Flow3r het volgende:
Eunice vindt het leuk om te draaien, Mirthe mag haar ook vragen![]()
[ afbeelding ]
Weet Mirthe dat het over is tussen JW en EUnice ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu wel weer ja , ligt er ook zo dik bovenop , behalve voor Mirthe
die heeft ook een plaat voor dr hoofdquote:Op maandag 8 mei 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 mei 2023 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Weet Mirthe dat het over is tussen JW en EUnice ?
Eunice zat daarnet ook ineens naast Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nah, dan is Mirthe ook naiefquote:Op maandag 8 mei 2023 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaDat heeft Eunie in geuren en kleuren verteld tijdens het bakken
Ja nu wilde ze ook ineens weer infoquote:Op maandag 8 mei 2023 21:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunice zat daarnet ook ineens naast Jeff
Als ik haar op de stream zie schakel ik over dus gemistquote:Op maandag 8 mei 2023 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaDat heeft Eunie in geuren en kleuren verteld tijdens het bakken
neequote:Op maandag 8 mei 2023 21:51 schreef Sociologica het volgende:
Hmm Babs moet Jeff zo te zien weer even oppeppen terwijl Zoë en Jappie het over het wegstemmen van hem hebben
wat een slangquote:Op maandag 8 mei 2023 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Brave oprechte eerlijke Zoe over haar dekmantel
Ik ben ook zoooow benieuwd als het uitkomt wat zij heeft gedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Zoë gaat er vol voor![]()
Dat vind ik toch wel heel mooi om te zien.
bye bye icequote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook zoooow benieuwd als het uitkomt wat zij heeft gedaan
En uitkomen gaat het![]()
Hoe het ook gaat aflopen ... dit gaat wel zorgen voor drama en een jankende Zoequote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoezo , wat, waar, wiequote:
Dat sowieso. Isaac telt altijd iedere stem 100x naquote:Op maandag 8 mei 2023 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
zoe de backstabberquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Hoezo , wat, waar, wie![]()
Ik kan nooit eens even weg gebeurt van alles, iemand me op de hoogte stellen pls ?
Wattan ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso. Isaac telt altijd iedere stem 100x na
Maar dat Zoë overgestapt is, is erg positief.
Maak je geen illusies...Jeff. Gaat. Nergens. Heen. Punt. Over. Uit. En als het je niet bevalt, dan stop je toch met kijken?!quote:Op maandag 8 mei 2023 21:53 schreef engine het volgende:
Zoë gaat er vol voor![]()
Dat vind ik toch wel heel mooi om te zien.
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Hoezo , wat, waar, wie![]()
Ik kan nooit eens even weg gebeurt van alles, iemand me op de hoogte stellen pls ?
Tussen Jeff en Babs? Oh thx zette de stream net aan en hoorde Jeff iets zeggen van misschien ben ik woensdag al thuis klotezooi hier oidquote:Op maandag 8 mei 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
volgens mij was het gewoon een soort van gesprekje over het eten etc
dat verwachten de bro s en co nietquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Stemmen op jeff ?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe de backstabber
gaat met sas mee
maar wel zo dat het niet opvalt dat het van haar komt![]()
back firequote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Wss weet Ice het al als het spel nog niet eens is begonnenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
ja ging over het bestel gedoe 'quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Tussen Jeff en Babs? Oh thx zette de stream net aan en hoorde Jeff iets zeggen van misschien ben ik woensdag al thuis klotezooi hier oid
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Zoe stiekem op Jeff gaat stemmen maar dat ze dan gaat doen alsof ze dat niet heeft gedaan
Zoë zit nu in de organisatie om Jeff te nominerenquote:
Betekent nog niet dat hij er iets aan kan doenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wss weet Ice het al als het spel nog niet eens is begonnen
Misschien kan hij er niets aan veranderen , dat is goed mogelijk ,maar het leven van Zoe gaat wel zwaar wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij er iets aan kan doenZoveel scenario's, zoveel mogelijkheden. Ik vind het leuk om te zien dat ze wat slimmer te werk gaan deze keer.
Ja vind ik wel triest dat ze erbij zegt ja en als ze erachter komen lieg ik gewoon en zeg ik ‘vertrouw je me niet?!’ want dat zeggen ze ook tegen mij. Verschil is alleen dat zij (Wendy Babs) op het vlak van steminfo doorspelen en stemmen op wie ze zeggen dat ze zullen stemmen eerlijk zijn op het moment dat ze dat zeggen. Irriteert me echt mateloos aan dit gluiperige vervelende kindquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dit zo gaat gebeuren dan gaat dit drama wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja vind ik wel triest dat ze erbij zegt ja en als ze erachter komen lieg ik gewoon en zeg ik ‘vertrouw je me niet?!’ want dat zeggen ze ook tegen mij. Verschil is alleen dat zij op het vlak van steminfo doorspelen en stemmen op wie ze zeggen dat ze zullen stemmen eerlijk zijn op het moment dat ze dat zeggen. Irriteert me echt mateloos aan dit gluiperige vervelende kind
Maar wel mooi. Ze hebben haar gekozen omdat ze bang waren dat ze zou overlopen en nu doet ze het alsnogquote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
Het achterlijkste wat je kunt doen is om als zwakkeling (!) in je managersperiode (!) te gaan overlopen naar dus de overkant
Dat is één van de mogelijkheden. Eerst maar eens zien dat het zo ver komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kan hij er niets aan veranderen , dat is goed mogelijk ,maar het leven van Zoe gaat wel zwaar worden
Als ze dat al doet dan komen ze daar achter hoor want zo ingewikkeld is het ditmaal niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat zei ze nu dat hij piep klaar was ? Dat ze het in de loods niet meer deden dat ze dat bewaarden voor buiten de loods en dat ze nu nog maar alleen knuffelen?quote:
te kleine mondquote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei ze nu dat hij piep klaar was ? Dat ze het in de loods niet meer deden dat ze dat bewaarden voor buiten de loods en dat ze nu nog maar alleen knuffelen?
Nou ja hoe dan ook : als Ice erachter komt dat Zoe een drijvende kracht is ......quote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is één van de mogelijkheden. Eerst maar eens zien dat het zo ver komt.
Juist gaat dat uitkomen .. dat wordt dramaquote:Op maandag 8 mei 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan komen ze daar achter hoor
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook : als Ice erachter komt dat Zoe een drijvende kracht is ......
Juist en dan Zoë dagen in tranen en wie kan haar dan oprapen… Babs en Wendy. Zoals ze ook deden met de KimKont Wanda Djedi Mexx buitensluit episodes. Daarom vind ik dit zo storend. Zo geniepig omgaan met de mensen die er daar, ondanks je vervelende kinderlijke gedrag, voor je zijn en je recht in je gezicht eerlijke adviezen en feedback gevenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dit zo gaat gebeuren dan gaat dit drama worden
En of Jeff nou wel of niet weg wordt gestemd , ze gaan er achter komen
Je weet inmiddels toch wel hoe de situatie zit?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?
goed opgemerktquote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef Limbus het volgende:
Eunice heeft door dat wandelingetjes met moraima een populaire stream is dus …….wat gaat ze doen
elimineren volgende maandquote:Op maandag 8 mei 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan? Zoë nog meer naar het andere kamp drijven?
Dat dacht ik dus ook, ze blijven daar gewoon knuffelen en dat andere doen ze wel als ze er uit zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Oh Eunice wil wel knuffelen maar meer niet, dat bewaren ze voor als ze er uit zijn
Klinkt niet echt dat het uit is
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisiequote:Op maandag 8 mei 2023 22:02 schreef Flow3r het volgende:
Oh Eunice wil wel knuffelen maar meer niet, dat bewaren ze voor als ze er uit zijn
Klinkt niet echt dat het uit is
Zo simpel is dat niet. Dat gaat hem in zijn eentje niet lukken zeg maar.quote:
is een ticquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Sociologica het volgende:
Marciano komt bijna niet meer in beeld zonder hand op zijn haar. Dit wordt een tic
Snap ik wel, snap ook nooit dat men zo ver gaat je staat voor eeuwig op internetquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisie
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......quote:Op maandag 8 mei 2023 22:05 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Juist en dan Zoë dagen in tranen en wie kan haar dan oprapen… Babs en Wendy. Zoals ze ook deden met de KimKont Wanda Djedi Mexx buitensluit episodes. Daarom vind ik dit zo storend. Zo geniepig omgaan met de mensen die er daar, ondanks je vervelende kinderlijke gedrag, voor je zijn en je recht in je gezicht eerlijke adviezen en feedback geven
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkelquote:Op maandag 8 mei 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......
Hij moest eens weten waar het ratje mee bezig is......
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
vuile sneak is het , hoop dat het uitkomt
Te laatquote:Op maandag 8 mei 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is zich erg bewust van de camera's en wil niet op die manier op televisie
Ja natuurlijk mag dat, niks mis mee, maar ik vind het wel mooi als al dat achterbakse gekonkel uit gaat komenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.
Hoe dom ze ook vaak overkomt, in dergelijke dingen is ze héél slim, ze gebruikt mensen net zoals het haar uitkomt en gooit ze even gemakkelijk weer onder de bus als ze ze niet meer nodig heeftquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkel
Dat dusquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ieder mag het spel toch spelen. Ze vindt Jeff helemaal niks, dan is het toch helemaal aan haar om op hem te stemmen.
ze konkelt slim deze keer, maar voor hoe langquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Begrijp ook eigenlijk niet dat nog niemand van het ‘andere kamp’ ‘t door lijkt te hebben. Met haar niveau zou je denken dat het allang ergens was misgegaan in het gekonkel
Het gaat erom dat ze naar het andere kamp doet alsof ze met hen meestemt, zoals ze hiervoor ook deed. Vervolgens aan haar nieuwe matties waar ze 8 maanden niets mee had en slecht over sprak tegen kamp oud alle tactische info etc prijsgeven om vervolgens bij leden van kamp oud te janken dat ze meer gezellig moeten komen doen op kantoor. Vind ik niet helemaal meer gewoon het spel spelen met mensen met wie je zo close bent geworden en waar je een soort vertrouwensband naar hebt uitgesprokenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Smullen wordt datquote:Op maandag 8 mei 2023 22:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag dat, niks mis mee, maar ik vind het wel mooi als al dat achterbakse gekonkel uit gaat komen
Wie trapt er nou in dat soort uitsprakenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jeffrey vandaag nog zei: Zoë is m'n zusje en ik zal haar nooit laten vallen.......
Hij moest eens weten waar het ratje mee bezig is......
Echt hou op, tis geen ponykamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze naar het andere kamp doet alsof ze met hen meestemt, zoals ze hiervoor ook deed. Vervolgens aan haar nieuwe matties waar ze 8 maanden niets mee had en slecht over sprak tegen kamp oud alle tactische info etc prijsgeven om vervolgens bij leden van kamp oud te janken dat ze meer gezellig moeten komen doen op kantoor. Vind ik niet helemaal meer gewoon het spel spelen met mensen met wie je zo close bent geworden en waar je een soort vertrouwensband naar hebt uitgesproken
Maar als anderen harde uitspraken doen/over lijken gaan in woorden of acties moeten ze het wel ontgelden?quote:
Errr, wazige vergelijking.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar als anderen harde uitspraken doen/over lijken gaan in woorden of acties moeten ze het wel ontgelden?
Is prima. Ga ik ook door met m’n ponykamp analyse goed?
en brabbel vooral heel hard irritant te lachen ookquote:Op maandag 8 mei 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Janet: joh knip een stuk uit het net als klamboe
Jeffrey: en je dan afvragen waar al die muggen vandaan komen
Jeffrey, Babette, Wendy en Janet zitten gezellig buiten te kletsen
Nee hoor, gaat beide over de manier van het spel spelen en daar commentaar op hebben. Heb ook nergens gezegd dat ze dit niet mag doen volgens de richtlijnen van het programma, alleen wat ik hierdoor van haar vind.quote:
Ben best wel blij met een lach in de loods..quote:Op maandag 8 mei 2023 22:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en brabbel vooral heel hard irritant te lachen ook
quote:Op maandag 8 mei 2023 22:21 schreef engine het volgende:
"dat zijn minimale investeringen om hem flink voor lul te zetten"
brabbel lacht best veel...quote:Op maandag 8 mei 2023 22:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben best wel blij met een lach in de loods..
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel lacht best veel...
hoor de rest minder lachen
Eunie staat wmb idd zwaar op 1quote:Op maandag 8 mei 2023 22:23 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachen
die probeer ik zo veel mogelijk te mutenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:23 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Eunice gaat daar overheen maar alleen in hysterisch happy hitsige buien met Jan Wiellem. Die heeft ook 2 heel verschillende manieren van lachen
Omdat bep haar mic hard is afgesteld, net zoals die van Eunice..maar serieus ja ze heeft een harde stem..maar ik persoonlijk irriteer me nog niet..kan nog ooit komenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel lacht best veel...
hoor de rest minder lachen
Jeff Pittquote:Op maandag 8 mei 2023 22:28 schreef mangalie het volgende:
Jeff Pitt ook weer afzeikhumor over Erik...
Ik heb zelf niet gekeken maar de meesten waren er idd positief overquote:Op maandag 8 mei 2023 22:29 schreef Sociologica het volgende:
Ze zijn wel eerlijk over gisterenavond. Dat gesprek viel idd best mee zeker met hoe laag de verwachtingen waren. En wel fijn dat Erik niet iemand is die daarna 3 dagen bij iedereen complimenten komt innen over hoe fantastisch zijn optreden was
Erik misschien ook welquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
wie gaan er allemaal mee op Jeff ?
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
JW gaat niet op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:37 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja of dat was het of de 3 ouderen ook. Volgens mij is dat clubje + Erik Eunice JW dat hele kamp.
Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaanquote:
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.
Weten we ook wie zij zouden willen?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Na, Sas en Bern vroegen het van de week aan JW en Erik en die zagen het (op dat moment) niet zitten.
Erik niet? Want volgens mij kwam dat meer door JW, ik zie hem nog op Jeff stemmenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
JW gaat niet op Jeffquote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaan
Wie is die 3?quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja zeker? Dan gok ik die andere 2 ook niet. Hij is in die 3 wel een soort leider ofzo denk ik als het erop aan komt. En schat ze niet zo in dat ze alle 3 individueel op iemand anders gaan
Eunice, Marciano, Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Eunice en Ericquote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Van hem hoefde Jeff er (op dat moment) ook nog niet uit, kan inderdaad zijn dat ie met JW mee lulde, maar denk dat het stelen van Rupert en Imi nog steeds erg hoog zit bij hem, JW en Janet.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik niet? Want volgens mij kwam dat meer door JW, ik zie hem nog op Jeff stemmen
JW Erik Eunicequote:
Geen idee, denk dat Bern/Sas wel een grote kans maken, maar we hebben de laatste tijd vooral het gekonkel van de andere kant gezien.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeff
Tegen wie komt hij als het een duel is , weet jij dat ?
Ik heb Erik wel horen zeggen dat hij bereid is om op Jeff te stemmen.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:41 schreef Sociologica het volgende:
[..]
JW Erik Eunice
Volgens mij staat Janet wel een soort los die heeft wel een paar keer afwijkend gestemd dacht ik
Ja precies, ik zie hem dat doenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik wel horen zeggen dat hij bereid is om op Jeff te stemmen.
Die wordt net als de laatste keer toch wel weer door Isaac overgehaald/een kant op gestuurd denk ikquote:
Ja zou ook kunnen van wel hoor ik weet idd ook niet helemaal op hoeveel stemmen ze precies zitten. Ik dacht nog wel net een minderheid, mits de rest eensgezind op iemand anders stemtquote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dan is dat na het gesprek met JW, Bern en Sas van vorige week geweest. Niet gek natuurlijk, Mirthe en Sas krijgen hem wel zover lijkt mequote:Op maandag 8 mei 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
dan willen ze moira tegen Erik...Erik die wint en eentje van de andere kant eruit, dit was vanmorgen het plan van Sas en Jap..quote:Op maandag 8 mei 2023 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus ze hebben ongeveer 5 stemmen op Jeff
Tegen wie komt hij als het een duel is , weet jij dat ?
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah dan is dat na het gesprek met JW, Bern en Sas van vorige week geweest. Niet gek natuurlijk, Mirthe en Sas krijgen hem wel zover lijkt me
Sas denkt JW, Eunice, Janet en Erik ook mee te krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:36 schreef Flow3r het volgende:
Bern
Sas
Mirthe
Jappie
Zoe
en?
Jawel, maar na de nominaties stapt hij naar Jeffrey om te zeggen dat hij anders heeft gestemd, bang dat hij is dat Jef hem naar huis stuurt na overleving.quote:
Alles ineens Disney, kumbaya my lord en lang leve de liefde als ik sommigen moet gelovenquote:Op maandag 8 mei 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijn![]()
Ik denk dat iedereen er wel rekening mee houdt dat hij weg wordt gestemd ,maar niet wat daar de gevolgen binnen de groep van gaan zijn
Van mij niet. Die gevolgen in de groep is toch juist heel leuk om te zien. De eeuwige bro's begint te vervelen.quote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 8 mei 2023 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles ineens Disney, kumbaya my lord en lang leve de liefde als ik sommigen moet geloven
denk dat team ice vol op bern stemtquote:Op maandag 8 mei 2023 22:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, maar na de nominaties stapt hij naar Jeffrey om te zeggen dat hij anders heeft gestemd, bang dat hij is dat Jef hem naar huis stuurt na overleving.
Welke gevolgen??? Leukere sfeer en geen gezeik over peuken en bier...quote:Op maandag 8 mei 2023 22:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat Jeff misschien weg moet vind ik minder interessant dan wat de eventuele gevolgen gaan zijn![]()
Ik denk dat iedereen er wel rekening mee houdt dat hij weg wordt gestemd ,maar niet wat daar de gevolgen binnen de groep van gaan zijn
Dat lijkt mij niet maar we gaan het zienquote:Op maandag 8 mei 2023 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Welke gevolgen??? Leukere sfeer en geen gezeik over peuken en bier...
Sasha eruit, heb je er 2 mee, Bern en Jappiequote:Op maandag 8 mei 2023 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Bern mag er wel uit, ik wil Sasha dan nog wel zien spartelen, kijken wat er dan van overblijft....
Dat is ook weer zo. Keuzes.quote:Op maandag 8 mei 2023 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha eruit, heb je er 2 mee, Bern en Jappie
Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Van mij mag sowieso iedereen naar huis die nu in bed ligt, saaie meuk
Kan ik me voorstellen als je de hele dag zo'n warm ding op je hoofd hebt gehad.quote:
Ik vind het haar ook wel goed staan , maar ik snap haar keuze voor een pruik ookquote:Op maandag 8 mei 2023 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat haar eigen korte haar prima staat, ook lekker meer vrijheidsgevoel denk ik
Dat zal mega jeuken, dat kan niet anders. Die hoofdhuid ziet geen daglichtquote:
ja je bent zelf nooit tevreden met je haren, heb je krullen , wil je stijl haar, en andersomquote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het haar ook wel goed staan , maar ik snap haar keuze voor een pruik ook
Vooral als het wat warmer begint te wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je de hele dag zo'n warm ding op je hoofd hebt gehad.
Nou ja en veel donkere vrouwen willen westerse kapsels, ik snap het welquote:Op maandag 8 mei 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja je bent zelf nooit tevreden met je haren, heb je krullen , wil je stijl haar, en andersom
Ze is het gewend...Denk dat je moet vergelijken met mensen die een hele dag een petje op hebben,quote:Op maandag 8 mei 2023 23:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal mega jeuken, dat kan niet anders. Die hoofdhuid ziet geen daglicht
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:
lastig onderhouden dat kroeshaarquote:Op maandag 8 mei 2023 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja en veel donkere vrouwen willen westerse kapsels, ik snap het wel
Klopt. Niets voor mij trouwens zo'n cap. Maar denk dat Moraima er wel aan gewend is geraakt om de gehele dag met zo'n pruik op te lopenquote:Op maandag 8 mei 2023 23:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is het gewend...Denk dat je moet vergelijken met mensen die een hele dag een petje op hebben,
quote:
Okquote:Op maandag 8 mei 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen
Nee het lag aan mijquote:Op maandag 8 mei 2023 23:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Ok![]()
Denk dat ik een hoop mis, ik heb een soort glitch, sommige post komen pas later tevoorschijn voor mij
hoe komt hij nu weer aan een biertje dan?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:04 schreef mangalie het volgende:
OMG die Jeff zier er echt uit als een zwerver met dat haar zo en biertje in zijn hand, zo jammer van zo'n leuke jongen...
Gekregen van bepquote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hoe komt hij nu weer aan een biertje dan?
2 kratjes Pitt bier gekregen van Babette...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Bepke heeft 2 kratjes gedoneerd..quote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, had ik even niet mee gekregen maar wel lief, een zouthoudertjequote:Op maandag 8 mei 2023 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
2 kratjes Pitt bier gekregen van Babette...
Vooral dat laatste.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, had ik even niet mee gekregen maar wel lief, een zouthoudertje
Dan zou bep 2 flessen cola hebben gedoneerd, dat is pas zoetquote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
is dat een bewuste typo?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze gooien overal zout doorquote:Op maandag 8 mei 2023 23:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |