Die spelletjes van gisteren die Eunie probeerde te spelen zeiden ook al veelquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien daarom die woeste blik vanmiddag
kunnen ze een beetje aanklooien nu als zij weer kriebel heeft.. en wil soppenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Het gaat nog steeds over JW en Eunice
Kortstondig genot was even leuk...
Ben dan wel benieuwd of het echt klaar is nu ..
ze heeft een week lang mirthe links laten liggenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. wat een vergelijking
ze heeft 'het' niet nodig in haar leven
laat die man toch lekker frobelen met zijn soldeerboutquote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.
Nee ze is dikke vrienden met Mirthequote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een week lang mirthe links laten liggen![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?
ja daar trapte hij niet inquote:Op maandag 8 mei 2023 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die spelletjes van gisteren die Eunie probeerde te spelen zeiden ook al veel
Goed muziekstuk trouwensquote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of die hele loods....... Burn Baby Burn
De enige (naïeveling) die haar nog een beetje serieus neemt jaquote:
die snapt het ook echt nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Erik!
"Als je fiets een lekke band heeft, koop je toch ook geen nieuwe fiets? En als je een vrouw hebt, die lange haren heeft, gaat ze naar de kapper, neem je ook geen nieuwe vrouw?"![]()
Stoppen is minst erge ,maar vuur en haren gaan niet samenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
laat die man toch lekker frobelen met zijn soldeerbout![]()
wat kan er helemaal gebeuren, de stoppen slaan weer een keer door als hij het niet goed doet
Yup, ik zeg dat ik het niet zou doen. Al zet ie heel die loods in lichterlaaie, ook dan mag ik er commentaar op hebben.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
wat kan er helemaal gebeuren, de stoppen slaan weer een keer door als hij het niet goed doet
mirthe snapt het niet...quote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een week lang mirthe links laten liggen![]()
Ik vind het wel onverantwoord om zo'n föhn te fiksen. Brandwonden zijn niet of moeilijk te reparerenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |