Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik zit ook te luisteren..
het is dus klaar..?
preciesquote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als die föhn kapot is, dan koop je toch een nieuwe. Is ook geen logica, soldeerbout(die ook geld kost) aanschaffen om een Föhn te repareren. Straks vliegen je haren in de fik of erger je gezicht.
de logica is:quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of die hele loods....... Burn Baby Burnquote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
ja het is klaar....quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik zit ook te luisteren..
het is dus klaar..?
Je bent bang voor de camera's jaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
Eunice en JW gaan alleen nog knuffelen
en verder niks meer
te moeilijk
en ze voelt zich er niet goed bij![]()
![]()
Ik weet echt niet wat Zoe denkt.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of denkt Zoe dan dat Isaac jaloers zal gaan worden?
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
wat zegt eunice nu.. ze hoeven allebei niet te knuffelen ze houden allebei van kwaliteit in het leven maar dit is gewoon niks..
ahh daar komt de troefkaart weer de kinderen
het brengt meer ellende met zich mee dan plezier..
oh de romance is alweer voorbij
eunice is gewend om kwaliteit van leven te hebben.. en hij ook.. en het voelt niet goed..
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
het spelletje is gespeeldquote:
Heb het idee dat JW en Erik weer eens mega koppig zijn en denken het probleem te weten. Of dat ook daadwerkelijk het probleem is, geen idee.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
de logica is:
Erik wil graag een soldeerbout
dit is een goed moment om te vragen
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij denkt dat Erik er een vlammenwerper van soldeerbout?
Dat laatste heb ik eigenlijk bij de meeste mensenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ik weet echt niet wat Zoe denkt.
Echt compleet geen idee van.
En daar ben ik heel blij mee
ook datquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het idee dat JW en Erik weer eens mega koppig zijn en denken het probleem te weten. Of dat ook daadwerkelijk het probleem is, geen idee.
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwacht het nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het spelletje is gespeeld
eunice is er klaar mee
De beelden zijn toch al geschotenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
Kortstondig genot![]()
wat een bs komt er uit Eunice zeg
misschien daarom die woeste blik vanmiddagquote:Op maandag 8 mei 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Maar ik denk dat JW er zelf ook wel klaar mee is
Een los contactje fix je wel met een soldeerbout. Als dat het enige probleem is.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee wat er kapot is, maar die dingen stoppen vaak door oververhitting/doorgebrande onderdelen. Dat fix je ook niet met enkel een soldeerbout. Ik zou het risico ook niet nemen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik eigenlijk bij de meeste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |