hij snapte eindelijk dat het wel lullig was als je constant op rood staat en enkel voor jezelf op groenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege die kutviool ja
En een klein beetje tactisch
Een werkende fohn is een werkende fohn zou ik denken (heb er geen).....maar ik twijfel meer of hun het zo simpel gemaakt hebben als ze zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou ook geen gerepareerde fohn willen![]()
maar voor tien euro heb je een nieuwe
Ik heb er wel een, maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik engquote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Een werkende fohn is een werkende fohn zou ik denken (heb er geen).....maar ik twijfel meer of hun het zo simpel gemaakt hebben als ze zeggen.
preciesquote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er wel maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik eng
Föhn nog niet, die is er pas vanavond bijgekomenquote:
dan kun je eunice kijkenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Soms vergeet ik dat ik kan switchen en zit ik zomaar moinutenlang naar een basketballende Erik te kijken
ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee zou een kapotte fohn die 'gemaakt' is door iemand daar ook niet meer gebruiken..
Kim is pleite dus het bloesje kan openquote:Op maandag 8 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
Als het goed is zouden Zoe en Jeff boodschappen doen.
Zou wel willen zien hoe dat verloopt
Oh okay die angst heb ik niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, maar gebruik em zelden ,maar alles met stroom en je haren vind ik eng
Dat lef heeft ze niet denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kim is pleite dus het bloesje kan open
ik vraag me ook echt af of het zo makkelijker te repareren is als Erik zegtquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Wel eens gehad dat ik zo'n poefgeluid kreeg met een klein steek vlammetje en fikse schroeilucht.
Niet fijn nee.
Zou ook een nieuwe willen
Dit soort verhalen heb ik dus ook gehoordquote:Op maandag 8 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
Wel eens gehad dat ik zo'n poefgeluid kreeg met een klein steek vlammetje en fikse schroeilucht.
Niet fijn nee.
Zou ook een nieuwe willen
Of denkt Zoe dan dat Isaac jaloers zal gaan worden?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat lef heeft ze niet denk ik.
Ben wel benieuwd naar de toon
Maar denk dat het best gezellig zal zijn
ja ik zit ook te luisteren..quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
wat zegt eunice nu.. ze hoeven allebei niet te knuffelen ze houden allebei van kwaliteit in het leven maar dit is gewoon niks..
ahh daar komt de troefkaart weer de kinderen
het brengt meer ellende met zich mee dan plezier..
oh de romance is alweer voorbij
eunice is gewend om kwaliteit van leven te hebben.. en hij ook.. en het voelt niet goed..
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
wat zegt eunice nu.. ze hoeven allebei niet te knuffelen ze houden allebei van kwaliteit in het leven maar dit is gewoon niks..
ahh daar komt de troefkaart weer de kinderen
het brengt meer ellende met zich mee dan plezier..
oh de romance is alweer voorbij
eunice is gewend om kwaliteit van leven te hebben.. en hij ook.. en het voelt niet goed..
ze denken te veel..
dus klaar..![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |