Heeft ze al wel weer een tijdje aanquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef engine het volgende:
Lol Zoë heeft ineens een ander jurkje aan als eerder
ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang zijn Babs en Bern nou met dat attack ding bezig?
Dacht dat die 2 dat deden om het circuit van Kim over te nemen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Paar weken nu maar nog geen les in gegeven volgens mij, meer oefenenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe lang zijn Babs en Bern nou met dat attack ding bezig?
Dacht dat die 2 dat deden om het circuit van Kim over te nemen of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ze nou een afwasteiltje doen, scheelt gelijk een pan
Zit net te kijken, is het een jurkje of zo'n jurkje met een broekje aan de onderkant, weet niet ho0e dat heetquote:
Zo goed let ik daar nou ook weer niet op. Is nog dezelfde kleur ookquote:
Heeft een short functie zeg maarquote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zat net al klaar om te cappen toen ze bij de tafel stond![]()
Maar het ging net goed
Ja, vraag me af of het dan niet meer voor zichzelf is. Op dit tempo kunnen ze les gaan geven als de winnaar bekend isquote:Op maandag 8 mei 2023 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar weken nu maar nog geen les in gegeven volgens mij, meer oefenen
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zo goed let ik daar nou ook weer niet op. Is nog dezelfde kleur ook
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, vraag me af of het dan niet meer voor zichzelf is. Op dit tempo kunnen ze les gaan geven als de winnaar bekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |