Dan is Erik des te verstandiger.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en Nee
(ook hier weer)
Als er niets meer is geeft hij wel (met moeite) wat weg voor maaltijden.
Het is ook wel een beetje gekomen door dat rausen van een aantal denk ik.
Zeker in de begin tijd was dat erg egoistisch omdat er zo weinig was.
Erik is heel zuinig en koopt alles heel bewust zo goedkoop mogelijk in.
Anderen kiezen voor zaken die zo op zijn of maken het zo op.
Mooi he? En jaloers dat ze zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 18:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pakten die het wel beter aan met een hapje en drankje
Zoe kun je met niemand vergelijkenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je mij nu met een zoe gaat vergelijken
ook jij kunt te ver gaan
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij vertelde gister wel eens in het washok te eten.. om een ander de ogen niet uit te steken.. of stiekem op een andere plek
waarom moet hij dingen delen waar anderen alles al zelf hebben opgegeten?quote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind je dat niet, anders zou je Jeff ook egoïstisch vinden. Duhhh![]()
Schandequote:Op maandag 8 mei 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik leent dan wat uit
maar wil het ook weer terug
Die kickt daar juist opquote:Op maandag 8 mei 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vond hem vanmiddag idd vrij grof naar zowie.. dat ze dat pikte
met pedofiel die eigen ballen af sneedquote:Op maandag 8 mei 2023 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
Sas wordt in films misselijk van dingen die kunnen gebeuren in de echte wereld...
dan deel je dus nietquote:
Dat klopt, maar dat komt denk ik echt door dat gedoe met Madeleine en haar ruilhandel, waar Rupi gretig gebruik van maakte.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik leent dan wat uit
maar wil het ook weer terug
En toch kan ik dat begrijpen. Maar daar zal ik wel alleen in staan denk ikquote:Op maandag 8 mei 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij vertelde gister wel eens in het washok te eten.. om een ander de ogen niet uit te steken.. of stiekem op een andere plek
Raarquote:Op maandag 8 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met pedofiel die eigen ballen af sneed
kan ze niet hebben..
Dat trek ik ook niet, alles met kinderen kan ik niet meer zienquote:Op maandag 8 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met pedofiel die eigen ballen af sneed
kan ze niet hebben..
Isaac is gewoon een klootzak naar Zoe toe, zou hij bij zijn bro's niet doen. Beetje vergelijkbaar met Jeff.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik vraag me wel af hoeveel er tegen gehouden wordt.
Alhoewel ik Isaac vanmiddag Zoe wederom erg grof vond behandelen.
En dat mag wel en ook in beeld.
Misschien trekken ze daar wel geen 1 lijn of zo en worden sommige aan een figuurlijke ketting gelegd.
ik nu ook niet meer...quote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat trek ik niet alles met kinderen kan ik niet meer zien
Dan kunnen we het wel over Jeff hebben, maar vind die Ice niet onderdoenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vond hem vanmiddag idd vrij grof naar zowie.. dat ze dat pikte
Onzin.quote:
De zwakkeren eruit pikken om hun bek tegen open te trekken, stoer hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac is gewoon een klootzak naar Zoe toe, zou hij bij zijn bro's niet doen. Beetje vergelijkbaar met Jeff.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:05 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey aan de beurt.
https://streamable.com/vzbxdm
[ afbeelding ]
De laatste, Janet
https://streamable.com/t3y2ix
[ afbeelding ]
Zoe de zwakkerequote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zwakkeren eruit pikken om hun bek tegen open te trekken, stoer hoor
Geef ik je gelijk in..quote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan kunnen we het wel over Jeff hebben, maar vind die Ice niet onderdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |