Ice is een slang eersteklas, vanaf de startquote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan kunnen we het wel over Jeff hebben, maar vind die Ice niet onderdoen
er waren er meer die daar vies misbruik van hebben gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat komt denk ik echt door dat gedoe met Madeleine en haar ruilhandel, waar Rupi gretig gebruik van maakte.
En in dat koppie van Erik werkt het nou eenmaal niet erg flexibel.
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
uh dat bakje met 'iets' wat janet daar maakte.. dat wordt toch weggegooid he?
met haar handjes 'iets' van het aanrecht bij elkaar schrapen en nog erbij proppen ook..
Ik vind Zoe een irritant kind, aandacht vragende blobvis is ze, maar ze is een ontzettend onzeker meisje, dat merk je helemaal nu ze manager is en dat zo'n Isaac dan zo zijn bek tegen haar open trekt vind ik laf, echt een zwaktebod, dat had hij eens tegen Jeff moeten doen als hij weer eens uit de bocht vloog, maar nee hij pikt daar een onzeker meisje voor uit.quote:
Dat kan zijn, maar ik zie een mogelijkheid van oorzaak en gevolg van situaties en reactiesquote:Op maandag 8 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Onzin.
De ene situatie is de andere niet.
Zien is gelovenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:24 schreef Puzzie het volgende:
Mory gaat vandaag 15 rondjes lopen
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe een irritant kind, aandacht vragende blobvis is ze, maar ze is een ontzettend onzeker meisje, dat merk je helemaal nu ze manager is en dat zo'n Isaac dan zo zijn bek tegen haar open trekt vind ik laf, echt een zwaktebod, dat had hij eens tegen Jeff moeten doen als hij weer eens uit de bocht vloog, maar nee hij pikt daar een onzeker meisje voor uit.
eens.. heb ook het idee dat zowie een super onzeker meisje is.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe een irritant kind, aandacht vragende blobvis is ze, maar ze is een ontzettend onzeker meisje, dat merk je helemaal nu ze manager is en dat zo'n Isaac dan zo zijn bek tegen haar open trekt vind ik laf, echt een zwaktebod, dat had hij eens tegen Jeff moeten doen als hij weer eens uit de bocht vloog, maar nee hij pikt daar een onzeker meisje voor uit.
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
uh dat bakje met 'iets' wat janet daar maakte.. dat wordt toch weggegooid he?
met haar handjes 'iets' van het aanrecht bij elkaar schrapen en nog erbij proppen ook..
die stem irriteert steeds meer..quote:Op maandag 8 mei 2023 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Het accent of de stem van Eunice irriteert nog steeds, fijn dat dat niet verandert
Nou echt rete irritant zo'n vrolijk mens in de keukenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
In de keuken zijn ze aan het afwassen en Mirthe zingt. Niks mis mee maar lijkt me zo storend, mensen die zo half een liedje zingen..
zeker in het begin heeft ze dit ook wel verteld, over haar pestverleden..quote:Op maandag 8 mei 2023 19:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eens.. heb ook het idee dat zowie een super onzeker meisje is.
niet voor niets dat zich zo opdoft.. her en der bevestiging vraagt.. bij veel aansluiting lijkt te zoeken
ahh dat is wel sneu.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker in het begin heeft ze dit ook wel verteld, over haar pestverleden..
En sla toe als ze haar nare trekken vertoont.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij denkt dat ze een onzeker meisje isquote:Op maandag 8 mei 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze dan zelf geen mensen zou pesten kon ik me daar ook volledig in vindenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker in het begin heeft ze dit ook wel verteld, over haar pestverleden..
vrolijk is niet ergquote:Op maandag 8 mei 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou echt rete irritant zo'n vrolijk mens in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |