Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveauquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het begin
Vooral aan AANDACHTquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheidquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week al een stuk getypt
Maar weer gewist
Dit is precies wat ik wilde zeggen
Die vraag kun je beter stellen aan de totale groep want in een eliminatiespel gaven juist zij tabak aan de kettingrokers waarmee dus een privébehandeling. Er staat 900k op het spel maar ze beleven het alsof het om 900 hele euro's gaat.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Nee zoe jat het lieverquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
Dat ze dat niet zien he, Zoe ook. Het maakt haar 'raar' al dat nep gedoe en al die make-upquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveau
Ik zie een stront verwend meisjequote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheid
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpersquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingen
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het erge is
Hij meent het ook echt
JA!! Dat wilde ze ookquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpers
Ik weet ook wel wat ik erger vind.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.
Over een verschil qua intelligentie gesproken zegquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |