quote:
Primitief reagerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
het draait om IKKUHHHHquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
maar IK heb nu geen gen geld.IKIKIKIKIK.
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Echt hoor.quote:
Toen ze kramp had zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef ledn81 het volgende:
Blablabla het gaat weer over Ice
"Ice lag vannacht in bed en Zoe voelde een opening"![]()
Meid wat leuk
Die meid is zo onzeker over haarzelf, dat ze dat verbloemt met make up, wimpers en haar kledij.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap jequote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]Ja! Maar dat geldt voor beiden, slikken ook beiden woorden en zinnen in. Ik vind het soms bijzonder knap hoe ze elkaar zo kunnen volgen!
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
Zo niet nodig in haar gevalquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
huhuh toen riep ze nog Ice Ice Ice..
Toen zei ie nog gaat het..
ipv dat ie nou ijs gaat halen![]()
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Gelijk willen halenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het beginquote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap je
Ik weet wat je bedoelt
Maaaaaarrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.quote:
En het erge isquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft dus tegen haar gezegd: je bent mijn zusje en ik zal je nooit laten vallen.......
Dan vraag ik me af hoe ze dan in godshemelsnaam zo over hem tegen anderen kan praten, wetend dat hij zo over haar denkt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |