Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.quote:
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
gooi er een kwartje in en het ratelt wel doorquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
Maar ze hebben idd wel overeeenkomstenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Zoe is net als Wendy.
Zou gelijk haar mond open trekken.
Proest
Ja met alcohol erin
Dat herken ik bij haar.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
ik ken Zoë natuurlijk niet persoonlijk, maar ik zie hier een jonge vrouw die misschien van kind af aan gewend is om volwassenen gelijk te geven, zodat ze niet tegen haar blijven 'zeuren', want als je iemand gelijk geeft, zijn ze blij met je, vinden ze je aardig en ga zo maar door.
Babette hoort zichzelf graag lullen. Ze begrijpt het altijd ze snapt altijd wat je zegdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hak op de takquote:Op maandag 8 mei 2023 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat herken ik bij haar.
Zo nu ook, ik ben Bep al kwijt hierdoor
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'quote:Op maandag 8 mei 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.
Zodat niemand het ziet zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Babbette: ik wil hier met je wijntjes kunnen drinken (x3).
En een kaasje etenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Waar je bij Jeff een krat bier in moet knikkeren, zo moet je bij Babette een vat wijn in knallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Maar welke dan?;quote:
maar IK heb nu geen geld.IKIKIKIKIK.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie: "en dan krijg ik een brief en dan denk ik huh en dan kijk ik in de sluis en denk ik huh oh een brief leuk spannend huh
ik ben nog steeds in voor een geintje maar eigenlijk is er niet zo veel te doen soms een mailtje of boodschappen die ik moet doen ratelratelratel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |