quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijtquote:
Grappig, op mijn streams zijn ze in gesprek.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit tegen Zoë te praten, ze zegt dat Zoë momenteel dingen doet die ze van anderen maar niks vond..... en Zoë... gaat gewoon door met 'zoeken' op Zalando, terwijl ze een koekje zit te eten.
Heel irri.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
Vooral dat 'ik hoor wat je zegt' vind ik mega storendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Ik zie Babette ook haar gelijk halenquote:
De helft van de mensen daar is zowat een stelletje geworden dus laat staan de rest waarbij het niet wederzijds wasquote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Goed puntquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
en in t hoofd, lul maarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
en in t hoofd: ulmaarlulmaarlulmaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
Geen gesprek mee te voerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "oh toevallig dat je dat nu zegt, want ik dacht net....blabla"
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankanquote:
Precies dit.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |