Ze geven haar alles, de irritatiecijfers lopen dan beter opquote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Hang op,klik weg...quote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Je had het eigenlijk niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim Kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En hier valt Tiano op? Na eerder dus al KimK?
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim K
Sorry ik snap de link nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerd
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amperquote:
Bep zegt het wel goed,zal wel niet binnen komen.quote:
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amper
Dat zou best leuk zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Heel irritant gedrag van Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef schizolientje het volgende:
Babette probeert Zoe wat uit te leggen maar Zoe luistert, hoort echt niet wat Babette zegt of bedoeld. Elke zin interrupteerd Zoe En af en toe doorscrollen komen de jurkjes voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |