abonnement Unibet Coolblue
pi_559760
Ik bespeur plotseling een hoop gesnotter bij de bewoners van de Bus.

Brengt mij tot de volgende gedachte; tot nu is er bij de Bus en bij BB nog nooit iemand werkelijk ziek geworden, gaat dat nu gebeuren??

In een artikel waarvan ik vergeten ben, waar en wanneer ik het gelezen heb, stond dat het verleden jaar zo is geweest, dat er van de productiemensen regelmatig iemand ziek is geweest, zowel bij de Bus als bij BB.

Het afgesloten zijn schijnt de oorzaak te zijn van het weg blijven van in ieder geval zware ziekteverschijnselen bij bewoners.

De vraag die zich nu bij de Bus voordoet is; wat gebeurt er, en iedereen steekt elkaar meteen aan moet je maar denken, als de groep een paar dagen met flinke koorts in bed komt te liggen. Ik bedoel dus echt behoorlijk ziek. Vooral nu we dicht bij het einde van het programma aangekomen zijn.

Ik hoop zelf niet dat het gebeurt, dit om misverstanden te voorkomen.

  zondag 17 december 2000 @ 12:09:08 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_559834
Tja lees de streamverslagen van vandaag er maar eens op na, die ik net gemaakt heb bij femmefatale http://bus-streamverslag.ontheweb.nl

Sandra (oorontsteking) ziek, Hans is ziekjes. Koen is medicijnen aan het halen voor dit of dat. Bart bij de masseur.

Ziek zwak en misselijk zijn ze op dit moement in De Bus, is ook benauwder dan het BB-huis natuurlijk.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_559989
Ik hoor net op de stream dat ze kennelijk wel injecties voor de griep hebben gekregen. Of zouden ze stiekem andere middelen hebben gekregen.
pi_561471
ooops

[Dit bericht is gewijzigd door TheEichmannDefence op 19-12-2000 13:52]

Conform, Comply, Obey
  Redactie Frontpage maandag 18 december 2000 @ 09:47:29 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_561776
Ze zijn iig allemaal ziek in hun kop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')