Zo dan, het gelijk als opportunisme bestempelen...quote:Op zondag 7 mei 2023 17:40 schreef Moederenkind het volgende:
Dus ze apt opportunistisch.
Komt op mij over alsof ze met meerdere contact heeft en alle mogelijkheden open wil houden. Op zich niet heel vreemd in deze tijd met tig datingsapps. Je komt al heel gauw aan een handjevol potentials iedere maand.
Nee, dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:46 schreef Aberkullie het volgende:
Herken het trouwens wel van mezelf, ik ben ook een slechte apper. Niet uit desinteresse maar ik denk er gewoon niet aan een bericht te sturen als er niet per se iets is.
Echt? Heb voor mijn doen wel mijn best gedaan.quote:
Hehe, ja dat heb ik ook gemerkt.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Echt? Heb voor mijn doen wel mijn best gedaan.
Dit ja, TS loopt veel te hard van stapel.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:49 schreef Caland het volgende:
Al twee hele dates en dan zo obsessief bezig zijn met dom appen
Hard rennen zou ik haar als advies willen meegeven
Je staat niet hoog op haar prioriteitenlijst.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:36 schreef Isak38 het volgende:
Beste lezer,
Ik zit serieus ergens mee, ik date nu al een tijdje met een leuke dame en we klikken erg goed, we hebben al 2 dates gehad en ze wil zelfs nog wel een date zei ze de laatste keer. Echter is het zo dat ze mij nooit uit zichzelf een berichtje stuurt op WhatsApp. Alle gesprekken beginnen bij mij. Nu reageert ze nooit kortaf en vraagt ze ook wel dingen aan mij, toch vind ik het raar dat ze nooit uit zichzelf een bericht stuurt naar me. Ik heb op zich wel gevoelens voor haar ontwikkeld maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Natuurlijk staan jullie op afstand en hebben jullie geen volledig beeld erbij maar ik hoop enkel wat tips te krijgen wat ik nu moet doen.
Bedankt alvast.
Echt niet, als ik iemand echt leuk vind doe ik dat juist niet.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je staat niet hoog op haar prioriteitenlijst.
Ze is wel vriendelijk maar als vrouwen echt gek op je zijn gooi je de gsm het liefst in het water omdat je om de haverklap geappt word.
Ik geef het niet veel kans.
Samequote:Op zondag 7 mei 2023 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet, als ik iemand echt leuk vind doe ik dat juist niet.
Geef je nummer maar dan stuur ik wel een bericht als De Mol straks begintquote:
We zijn beide 21 en ik heb nog niet veel ervaring, zei heeft wel meer ervaring maar ook niet heel veel. Ze vroeg tijdens de vorige date wanneer ik weer tijd had om langs te komen, maar toch blijft het stil als ik niks zeg. Het is al bijna een week geleden.. Ik snap vrouwen gewoon niet goed denk ik😅quote:Op zondag 7 mei 2023 18:21 schreef Zana het volgende:
Hoe oud zijn jullie, wat voor persoonlijkheden, hebben jullie al veel "ervaring"? Er kunnen duizend redenen zijn voor haar gedrag. Stel, ze heeft nog niet zo veel ervaring en weet ook niet hoe ze zich moet gedragen, of ze heeft het voor het uitkiezen en geen tijd om iedereen evenveel aandacht te geven....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |