quote:Op zondag 7 mei 2023 16:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is verplaatst naar vanavond 21.00 uur...
Bijzondere keuze dan weerquote:Op zondag 7 mei 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag pizza's gemaakt op de barbecue waar precies niks van te zien is geweest.
Eindelijk aktie in die tentquote:Op zondag 7 mei 2023 16:44 schreef xsaskiax het volgende:
Oei Rupert en Imadiddin staan aubergines te snijden.. die messen!!!
Je snapt toch begod niet dat niemand een stelling plaatst voor een nieuwe/goede messenset..... dit gaat nog vingers kosten
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegtquote:
Dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegt
Heel even...quote:Op zondag 7 mei 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag pizza's gemaakt op de barbecue waar precies niks van te zien is geweest.
Ja is toch triestquote:
Dat weer wel, de streamers krijgen alleen nog koken kaarten opmaken rondhangen te zien, nergens activiteiten die leuk zijnquote:
Vind dat kapsel echt zonde. Op zijn instagram staan foto's met kort haar, ziet er zoveel beter uit. Vind het nu geen prettig gezicht en er komt ook bijna niks uit. Als hij ineens naar huis zou gaan zou het dagen duren voordat ik het door zou hebben.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we Imi zo weinig zien, ik vind het wel een leuke knul
Komkommersoepquote:
Dat komt ook, omdat er vaak dezelfde mensen op stream zijn. Sommigen zie je hele dagen en sommigen zie je zelden. Zoals er nu bijna 24/7 één stream op JW en Eunice staat, de andere wisselt en dan zie je sommige bewoners heel weinig. Moriama was in het begin ook amper op streamquote:Op zondag 7 mei 2023 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat kapsel echt zonde. Op zijn instagram staan foto's met kort haar, ziet er zoveel beter uit. Vind het nu geen prettig gezicht en er komt ook bijna niks uit. Als hij ineens naar huis zou gaan zou het dagen duren voordat ik het door zou hebben.
Maar Imi heeft ook weinig interactie met andere bewoners. Er is ook niet zoveel om te laten zien denk ik.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat komt ook, omdat er vaak dezelfde mensen op stream zijhn. Sommigen zie je heel dagen en sommigen zie je zelden. Zoals er nu bijna 24/7 één stream op JW en Eunice staat, de andere wisselt en dan zie je sommige bewoners heel weinig. Moriama was in het begin ook amper op stream
Daarom vind ik het ook zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken en daardoor bijna onzichtbaar is gewordenquote:Op zondag 7 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Imi heeft ook weinig interactie met andere bewoners. Er is ook niet zoveel om te laten zien denk ik.
Ze zou ervan opknappen denk ik al moet ze dan wel van de peuken afblijvenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Mirthe zich bij Wen en Baps voegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |