zullen we het op een maat of 2 houden???quote:Op zondag 7 mei 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit wel een beetje te strak zo te zien
Die twee hebben een totaal andere lichaamsbouwquote:Op zondag 7 mei 2023 16:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Maar ze heeft het wel weer voor elkaar dat ze het jurkje van Mirthe aan heeft
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.quote:
Nouquote:Op zondag 7 mei 2023 16:21 schreef Charmian het volgende:
Is jappie z'n tinderprofiel aan het samenstellen?
Zou dat ook komen door de vele hersenschuddingen die hij zegt gehad te hebben??quote:
En met Wanda ookquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou dat ook komen door de vele hersenschuddingen die hij zegt gehad te hebben??
Hij was immers eventuele sex met Wendy ook 'vergeten'..
Daarom moet je ook niet de kleding van een ander aan doen, dat kan alleen als je een beetje hetzelfde figuur hebt of met wijde kleding. Ik zou echt niet willen dat iedereen daar in mijn kleding rond zou lopen. Een keer wat lenen, prima, maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee hebben een totaal andere lichaamsbouw
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woordenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.
Jeffquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs Zoe, Jappie is gewoon slappe hap. Zoals hij afgelopen week binnen een paar minuten zijn "met alle winden meewaai" uitspraak tegen Babette introk toen ze hem daarop aansprak.
Nu toevallig niet, maar 9 van de 10 welquote:
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Daar gaan er niet veel op reageren. Denk ik
Ook zo’n vrouwen magneetquote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien kan hij samen met berend en erik na de loods iets organiseren.
En er is niet eens alcohol in de loods.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij komt nu in dit gesprek totaal niet uit zijn woorden
Wandramaquote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Ik heb eigenlijk door alle 'gesprekken' die Jasper met Wanda, Sasha en nu met Babette had het idee gekregen dat hij heel vaak geen goede woorden kan vinden, zijn gedachten niet onder woorden kan brengen, dus dat hij daarom liever zijn mond houdt (vonden Wanda en Sasha wel lekker, konden zij aan het woord blijven en ze dachten dat hij het overal mee eens was)quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat 'the power of three' helptquote:
Op ieder potje past een dekseltje wordt gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |