Al acht maanden hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wordt echt steeds uit beeld gehaald als er iets is,
dat kan he want hij is de filosofische leiderquote:Op zondag 7 mei 2023 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw ja dát... alleen onderwerpen waar Erik zich thuis in voelt?
Hij blijft zich verstoppen achter de meiden daar, bang om zelf een mening te uitenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
Jappie denkt dat hij ook echt dominant kan zijn![]()
De manager is druk met zichzelfquote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik lees dat iedereen het sneu voor Erik vindt. maar waar is de manager in deze, zij kan het ook aankondigen en de leiding nemen. Of is ze nog steeds te druk met shoppen, wimpers en roddelen en klagen?
Kan ook toevallig zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wordt echt steeds uit beeld gehaald als er iets is,
Dat gaat natuurlijk niet gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als JW vanavond de vloer aanveegt met Erik niet denkt ik
vind het niet sneuquote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik lees dat iedereen het sneu voor Erik vindt. maar waar is de manager in deze, zij kan het ook aankondigen en de leiding nemen. Of is ze nog steeds te druk met shoppen, wimpers en roddelen en klagen?
Yep en Sas heeft de admin al gedaan, kan ze natuurlijk ook al niet zelf..quote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als JW vanavond de vloer aanveegt met Erik niet denkt ik
zijn nog opstartprobleempjesquote:Op zondag 7 mei 2023 16:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep en Sas heeft de admin al gedaan, kan ze natuurlijk ook al niet zelf..
Daar heb je een punt inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er was niks hij was gewoon aan het pratenquote:
haha jaaa die wimper vanmorgen hahaquote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En wimpers en anderen om over te roddelen
Kan, maar ergens geloof ik dat niet. Hij is in beeld schiet uit zijn slof en hoppa weg stream bij hem.quote:
die is ook sneuquote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Uhuh Zoe lult alles in drievoud doorquote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaa die wimper vanmorgen haha
hoorde haar idd weer tegen bern en sas ook
maar het is allemaal heeeeel vertrouwelijk wat ze vertelt![]()
Hij schoot niet eens uit zijn slofquote:Op zondag 7 mei 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ergens geloof ik dat niet. Hij is in beeld schiet uit zijn slof en hoppa weg stream bij hem.
Terwijl hijzelf weet dat alles uitgezonden kan wordenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was niks hij was gewoon aan het praten
Maar alles van Jeff wordt weggedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |