O dat heb ik niet gehoord wel in een filmpje dat ze het voor Zoe opnamquote:
Dat herhaalde ze inderdaad net nog een keer.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gehoord wel in een filmpje dat ze het voor Zoe opnam
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
Ik vrees dat het 5 weken gezeik gaat worden met Zoe. Wat zullen ze er spijt van hebben haar de kans om manager te worden te hebben gegeven.
Wendy schoot gisteren uit haar slof omdat ze Zoë maar wilde verdedigen en ik denk dat Babette daar toch wel van geschrokken is, bang dat Zoë tussen haar en Wendy in komt te staan.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was Babs gister niet meer van het 'ze moet het zelf maar uit leren zoeken'?
(Niet in die woorden, maar van die strekking)
Dit ging over het gesprek van netquote:Op zondag 7 mei 2023 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was Babs gister niet meer van het 'ze moet het zelf maar uit leren zoeken'?
(Niet in die woorden, maar van die strekking)
Een gesprek tussen Babette en Wendy, Babette lult 95%, Wendy 5%quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gesprek tussen Babette en Wendy, Babette lult 95%, Wendy 5%
De COS ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
Het is niks dat Zoe manager is maar Wendy en Babette praten ook nergens anders meer over...
Ik snapte die vergelijking ook niet helemaal, best lomp ook als ze de hele tijd op Zoe af zit te geven en dan tegen Wendy zegt dat zij op Zoe lijkt.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
oei daar zou ik niet zo blij mee zijn met die vergelijking van brabbel
wendy lijkt op zowie
Zo vermoeiend die onzin van Babbel.quote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gesprek tussen Babette en Wendy, Babette lult 95%, Wendy 5%
Wendy en Zoe reageren allebei primitief . vanuit emotiequote:Op zondag 7 mei 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
oei daar zou ik niet zo blij mee zijn met die vergelijking van brabbel
wendy lijkt op zowie
Het FOK! formaat schijntquote:Op zondag 7 mei 2023 11:55 schreef engine het volgende:
Eunice gaat de worsten meten. Babette wil graag 30 cm.
Is nog te klein voor die grote waffel van d'rquote:Op zondag 7 mei 2023 11:55 schreef engine het volgende:
Eunice gaat de worsten meten. Babette wil graag 30 cm.
Ze moesten eerst gekookt worden....?quote:Op zondag 7 mei 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Worden die worstjes eigenlijk nog opgewarmd of moeten ze ze zo uit een blikje eten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |