Wenkbrauwen zijn veel te donker uitgevallen.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat een ouwe kop heeft Babette als ze zo ligt zeg
Je kan toch wel tussen de regels door lezen.... bij wijze van spreken... Zoe is nu zo zielig, kwijl en zever... Jeff, Bep en Isaac doen iets naars... dat doet Zoe al weken...quote:Op zondag 7 mei 2023 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand verklaart haar heilig, geen idee waar je dat leest.
Dat Ice of Jeff of Bep iets naars, verkeerds doet betekent niet dat Zoe heilig is.
Zo werkt de wereld niet.
Ze waren bang dat ze anders zou overlopen naar de andere groep. Hun gedrag nu zorgt er voor dat ze overgaat naar de andere groep let maar opquote:Op zondag 7 mei 2023 10:44 schreef mootie het volgende:
Zij hebben Zoe gekozen als manager omdat het goed uitkwam. Nou niet klagen.
Ook, maar ook haar huid ziet er best oud uitquote:Op zondag 7 mei 2023 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wenkbrauwen zijn veel te donker uitgevallen.
Ik kan niks met zulke redenaties.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch wel tussen de regels door lezen.... bij wijze van spreken... Zoe is nu zo zielig, kwijl en zever... Jeff,Bep en Isaac doen iets naars... dat doet Zoe al weken...
Dus omdat Zoe al weken naar doet, mag er nu niets gezegd worden van het nare gedrag van Isaac en Bep?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch wel tussen de regels door lezen.... bij wijze van spreken... Zoe is nu zo zielig, kwijl en zever... Jeff, Bep en Isaac doen iets naars... dat doet Zoe al weken...
Prima, ik niet met die van jou...tjuussssquote:Op zondag 7 mei 2023 10:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan niks met zulke redenaties.
Het is geen kleuterschool waar je tegen elkaar wegstreept wie naar doet.
Waar schrijf ik dat!?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus omdat Zoe al weken naar doet, mag er nu niets gezegd worden van het nare gedrag van Isaac en Bep?
bijzonder
Ze is geen heilige, maar op dit punt had ze gelijkquote:Op zondag 7 mei 2023 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe wordt ineens heilig verklaard hier, terwijl ze al d'r vrienden voor de bus gooit.. al weken.
Heeft Isaac Jeff daar al over aangesproken?quote:Op zondag 7 mei 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze gaan voorbij aan het feit waarom die deur dicht ging, dat was omdat Jeff er 2x hard tegen sloeg
👍quote:Op zondag 7 mei 2023 10:54 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze is geen heilige, maar op dit punt had ze gelijk
Ieder zijn meningquote:Op zondag 7 mei 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan toch wel tussen de regels door lezen.... bij wijze van spreken... Zoe is nu zo zielig, kwijl en zever... Jeff, Bep en Isaac doen iets naars... dat doet Zoe al weken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |