1 secondequote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef schizolientje het volgende:
iedereen is dat go h van Zoe zat, nu zelfs weg gedraaid door de makers
Heb jij wel streams????quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me enorm vergissen, maar ik heb nog geen van de voorgaande managers constant lui naar kantoor laten komen.... Zoë laat iedereen maar op commando naar boven komen.... beetje vreemd vind ik
Isaac komt naar boven, Zoë zit met Babette in kantoor en vraagt aan hem of Babette erbij moet zijn, ze wil liever alleen met hem praten......
Klaarblijkelijk staat het hoofd van Isaac er niet naar![]()
en ja hoor Zoë liegt weer over de deur die ze hard dicht smeet (en dat zelfs nog aan Rupert liet zien)
Dat ben je wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë janken, jullie snappen mij niet, ik ben geen fokking mongoollllllll
Die is niet helemaal goed hoor...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
Heeft ICE een testosteron tekort of juist een overdosis genomen ?
Ze had geen manager moeten wordenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Zoe het probleem heeft dat ze aardig gevonden wil worden door hem.
Als hij dat merkt gaat hij met zij hakken in het zand..
Zoe vindt zichzelf behoorlijk geweldigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk ook dat Zoe het probleem heeft dat ze aardig gevonden wil worden door hem.
Als hij dat merkt gaat hij met zijn hakken in het zand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |