abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209452973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Is precies hetzelfde.En kost ook net zoveel.
Klopt als je goed bent voor je beesten kan dat aardig uit de klauw lopen... maar ik doe het met alle liefde... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209453002
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zelf geen kinderen, mijn katten zijn m'n alles...😻😻

Dus ga ook helemaal over de ruk als er iets met m'n beestjes is.. misschien overdreven maar ik ben stapelgek op ze.. O+ O+... :D

Misschien ben je iets hysterischer als je geen kinderen hebt haha... ;)
Heel herkenbaar
  vrijdag 9 juni 2023 @ 14:46:41 #203
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209453010
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:41 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Klopt als je goed bent voor je beesten kan dat aardig uit de klauw lopen... maar ik doe het met alle liefde... :D
Hier net zo.
Onze Aston Martin had een ding om haren te eten ,3000 euro verder en een maagoperatie verder wisten wat het was,hij is nu 8 jaar. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 14:51:27 #204
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209453049
Bij vissen trek ik wel de streep,de dierenarts ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_209453066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hier net zo.
Onze Aston Martin had een ding om haren te eten ,3000 euro verder en een maagoperatie verder wisten wat het was,hij is nu 8 jaar. :D
Ja triest... dat zijn aardig wat centjes... maar mooi dat hij nog rond loopt... O+... ^O^
Je schrikt je kapot tegenwoordig van de dierenarts prijzen... is niet grappig meer
Gewoon omdat het kan!
pi_209453086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Bij vissen trek ik wel de streep,de dierenarts ook.
Ik moet wel heel erg lachen gekkie.... er zijn grenzen inderdaad maar eigenijk wil ik elk dier wel redden.. :D
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:00:23 #207
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209453138
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja triest... dat zijn aardig wat centjes... maar mooi dat hij nog rond loopt... O+... ^O^
Je schrikt je kapot tegenwoordig van de dierenarts prijzen... is niet grappig meer
Ander verhaal was een Ragdoll die we wel hebben moeten laten ivm nierfalen.
pi_209453196
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ander verhaal was een Ragdoll die we wel hebben moeten laten ivm nierfalen.
Ja maar dan heb je geen andere keus... ik heb dat zelf ook meegemaakt... hoe moeilijk het ook is maar dan moet je afscheid nemen.. in het belang van je huisdier..
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:07:05 #209
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209453219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:04 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja maar dan heb je geen andere keus... ik heb dat zelf ook meegemaakt... hoe moeilijk het ook is maar dan moet je afscheid nemen.. in het belang van je huisdier..
Doet wel zeer.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:09:41 #210
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_209453243
Mogen we alweer?
pi_209453275
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hier net zo.
Pffffff ja da's veel. Maar kijk, een mooie 8 jaar al
Ik verzeker ze altijd.
De ene haalt de premie eruit, de andere niet.
Maar ik moet er niet aan denken, als ik op het moment dat het nodig is, ik het niet zou kunnen betalen
pi_209453331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Doet wel zeer.
Ja vertel mij wat... :'(
Gewoon omdat het kan!
pi_209457293
Sammy is weer thuis.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ze zat dus bij iemand in de schuur. Maar ze ziet er goed uit. Net flink gegeten en gedronken en ligt nu te slapen.
Dankjewel voor alle lieve reacties!!! Kei tof. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2023 21:37:12 ]
  Moderator vrijdag 9 juni 2023 @ 21:37:16 #214
184769 crew  Deisyy
pi_209457320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 21:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sammy is weer thuis.
Ze zat dus bij iemand in de schuur. Maar ze ziet er goed uit. Flink gegeten en gedronken en ligt nu te slapen.
Wat fijn! *O* *O* *O* *O*

Lekker veel knuffelen met Sammy dit weekend! O+

Ik ben blij voor je met deze goede afloop :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209457483
quote:
Sammy is weer thuis.
Ze zat dus bij iemand in de schuur. Maar ze ziet er goed uit. Net flink gegeten en gedronken en ligt nu te slapen.
Wat fijn knuffel haar lekker. *O* *O* *O* Heb het ook ooit gehad met mijn kat, snap hoe blij je nu bent!!! Katten O+ O+ O+
pi_209459602
Het is altijd zo een gedoe, katten liefhebbers tegen katten haters. Deze "vrouw" belde bij me aan. "Je kat zit bij mij in de schuur". Ik kreeg geen ruimte om blij te zijn want vervolgens : "Er zitten overal kattenharen en alles onder gezeken en constant last van haar (alleen met erg warm weer wilt Sammy buiten slapen, voor de rest altijd binnen).

Ik zeg, even mijn schoenen aandoen en ik loop met je mee.

Zij : "ruim je het dan ook allemaal op al die haren"

Daar heb ik niet op gereageerd en liep gewoon naar haar tuinhuisje die ze weer dicht had gedaan en deed die open en zag Sammy achter in een hoekje heel angstig en na mijn stem liep ze naar buiten en vanzelf weer naar mijn huis.

Wederom zegt ze : "Maak je mijn kussens even schoon?"

Ik zeg : "Ik ga eerst even naar huis want mijn kat heeft bijna 5 dagen niets gegeten en gedronken."

En ik liep terug naar mijn eigen huis.

Sammy eten en drinken gegeven en ik was haar nog aan het observeren of alles wel goed ging met haar, weer de deurbel.

Dezelfde vrouw aan de deur. "Kom je nog schoonmaken want ik ben het wel zat dat jouw stomme kat in mijn tuin komt."

Ik zeg : "Je mag haar gerust weg jagen met een waterspuit hoor."

"Ik heb alleen maar last van jouw kat, elke dag." ( Nou net omdat het een paar dagen mooi weer is}

"Het stikt hier van de katten." zeg ik

"En waarom pleur je je katten naar buiten". Zegt ze. Ik zeg. "Ik laat ze naar buiten."

"Het zijn nou eenmaal buitenkatten."

"Houd ze gewoon binnen voortaan."

"Je bent een achterlijke muts en ik ga een petitie beginnen tegen je katten."

Ik heb op een gegeven moment gezegd dat ik de deur dicht doe als ze op die manier tegen me blijft praten en dus gedaan ook.

Ik ben in België opgegroeid. Dit soort taalgebruik ben ik niet gewend. Want dit is nog maar de helft wat ze tegen me heeft gezegd. En dan op straat nog verder staan tieren tegen omwonenden.

Mijn zoon werd getipt door zijn vriendin die hier nu woont en kwam even naar huis. Kei lief. "Mam, je doet het goed door kalm te blijven."

Niveautje....

Ik ben van mening als je in een woonwijk zit, dat je altijd wel last kan hebben van anderen zoals een hond die te snel blaft, mensen die in de zomer te luidruchtig zijn 's avonds laat, feestjes.....ik heb zelf nog nooit iemand zo afgeblaft als ze bij mij deed.

Ik zei dat ik bereid ben om er "s avonds over te praten als mijn man thuis is. Ze is niet langs geweest.

Ik straal het wellicht dan ook wel uit dat ik te gevoelig ben dat mensen zo over me heen durven te lopen. Maar dat zegt ook veel over die ander.

Ik moet dit even kwijt.

Maar Sammy is thuis en ligt op haar vertrouwde plekje voldaan te slapen.

De "mens".
pi_209459724
quote:
Sammy is weer thuis.
wat fijn!
Trust nobody
pi_209460193
quote:
Sammy is weer thuis.
Ooh super.... nou lekker helemaal plat knuffelen...🤗
Gewoon omdat het kan!
pi_209460390
quote:
Sammy is weer thuis.
Wat leuk om te lezen!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 08:36:22 #220
388664 crew  Dotteke
pi_209460813
quote:
Sammy is weer thuis.
Fijn Charlotte dat ze weer thuis is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 09:00:33 #221
388664 crew  Dotteke
pi_209460995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 02:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is altijd zo een gedoe, katten liefhebbers tegen katten haters. Deze "vrouw" belde bij me aan. "Je kat zit bij mij in de schuur". Ik kreeg geen ruimte om blij te zijn want vervolgens : "Er zitten overal kattenharen en alles onder gezeken en constant last van haar (alleen met erg warm weer wilt Sammy buiten slapen, voor de rest altijd binnen).

Ik zeg, even mijn schoenen aandoen en ik loop met je mee.

Zij : "ruim je het dan ook allemaal op al die haren"

Daar heb ik niet op gereageerd en liep gewoon naar haar tuinhuisje die ze weer dicht had gedaan en deed die open en zag Sammy achter in een hoekje heel angstig en na mijn stem liep ze naar buiten en vanzelf weer naar mijn huis.

Wederom zegt ze : "Maak je mijn kussens even schoon?"

Ik zeg : "Ik ga eerst even naar huis want mijn kat heeft bijna 5 dagen niets gegeten en gedronken."

En ik liep terug naar mijn eigen huis.

Sammy eten en drinken gegeven en ik was haar nog aan het observeren of alles wel goed ging met haar, weer de deurbel.

Dezelfde vrouw aan de deur. "Kom je nog schoonmaken want ik ben het wel zat dat jouw stomme kat in mijn tuin komt."

Ik zeg : "Je mag haar gerust weg jagen met een waterspuit hoor."

"Ik heb alleen maar last van jouw kat, elke dag." ( Nou net omdat het een paar dagen mooi weer is}

"Het stikt hier van de katten." zeg ik

"En waarom pleur je je katten naar buiten". Zegt ze. Ik zeg. "Ik laat ze naar buiten."

"Het zijn nou eenmaal buitenkatten."

"Houd ze gewoon binnen voortaan."

"Je bent een achterlijke muts en ik ga een petitie beginnen tegen je katten."

Ik heb op een gegeven moment gezegd dat ik de deur dicht doe als ze op die manier tegen me blijft praten en dus gedaan ook.

Ik ben in België opgegroeid. Dit soort taalgebruik ben ik niet gewend. Want dit is nog maar de helft wat ze tegen me heeft gezegd. En dan op straat nog verder staan tieren tegen omwonenden.

Mijn zoon werd getipt door zijn vriendin die hier nu woont en kwam even naar huis. Kei lief. "Mam, je doet het goed door kalm te blijven."

Niveautje....

Ik ben van mening als je in een woonwijk zit, dat je altijd wel last kan hebben van anderen zoals een hond die te snel blaft, mensen die in de zomer te luidruchtig zijn 's avonds laat, feestjes.....ik heb zelf nog nooit iemand zo afgeblaft als ze bij mij deed.

Ik zei dat ik bereid ben om er "s avonds over te praten als mijn man thuis is. Ze is niet langs geweest.

Ik straal het wellicht dan ook wel uit dat ik te gevoelig ben dat mensen zo over me heen durven te lopen. Maar dat zegt ook veel over die ander.

Ik moet dit even kwijt.

Maar Sammy is thuis en ligt op haar vertrouwde plekje voldaan te slapen.

De "mens".
Ik snap haar en ik snap jou

Ik ben zelf geen kattenmens en baal ook als een stekker als de katten van de wijk hier in huis komen of op mijn loungeset gaan liggen. Ik heb ze al op mijn bed aangetroffen zelfs.

Ik moet door die katten mijn kussens altijd allemaal naar binnen slepen. Iedere keer vol met kattenharen. Mijn dochter is heel erg allergisch voor katten was altijd een ramp. Door dit gedoe leg ik ze er dus niet meer op en zit eigenlijk nooit buiten omdat het voor mij te vermoeiend is dat gesleep iedere dag . Of dat geschijt in je tuin, als je dan lekker op je knieën zat in de tuin te werken je weer in de kattenstront greep.

Maar ik zal nooit tekeer gaan tegen de buren.
Ik ben ook altijd van mening als je een dier hebt hou hem binnen, er zijn ook mensen die hun dieren wel binnen en in de tuin houden en verder nergens anders komen.

Maar dat is mijn mening ,snap wel dat kattenliefhebbers ze buiten willen laten, het is alleen jammer dan andere er dan last van kunnen hebben.

Ik heb ook nooit begrepen dat katten vrij los rond mogen lopen en je daar geen belasting voor hoeft te betalen en voor honden wel.

Des al niet te min ben ik blij voor je dat je je kat weer terug hebt in goede gezondheid
pi_209461215
Goedemorgen dames & heren,

Ik ben even een weekje weg 🏖️ Mallorca.
Veel kijkplezier 👋👋👋
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 10:47:25 #223
388664 crew  Dotteke
pi_209461881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:

Veel kijkplezier 👋👋👋
Fijne vakantie :W geniet er van.
  Moderator zaterdag 10 juni 2023 @ 10:50:11 #224
184769 crew  Deisyy
pi_209461899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:

Veel kijkplezier 👋👋👋
Fijne vakantie! ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209462226
quote:
Sammy is weer thuis.
Kippevel van dit goede nieuws.
Dus toch een schuur, ik had dat dus ook ooit :'(
Maar op tijd gevonden *O*
Verwen haar enorm, knuffel haar "stuk" geweldig voor je O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')