Je dacht toch niet dat de kat echt van je hield.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een balkon waar mijn kat niet af kan, hij vindt het heerlijk :d
[b]Blikopener?[/b]
Ow zoquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat de kat echt van je hield.![]()
Je bent slechts de butler en dus de blikopener![]()
(ok tegenwoordig nauwelijks nog blikjes, maar toch)
Hoe kan die kat niet het balkon af?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een balkon waar mijn kat niet af kan, hij vindt het heerlijk :d
Blikopener?
Op de één of andere manier is hij te lui om op de balustrade te springen, wat ik ook zeer verrassend vond, omdat hij wel altijd buiten kwam in het huis waar we hiervoor woonden. Maar hij geniet hier van het uitzicht, zit hele dagen voor de glazen balustrade naar de meerkoetjes te kijken, doet dutjes op balkon en vangt er muggen en vliegjes. Dat is voldoende op zijn ouwe dag blijkbaarquote:
Beter Trees was zelden op het balkon ik jaagde haar weg maar kukelde wel van de bank af al slapend. En tja het balkon was het laatstequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de één of andere manier is hij te lui om op de balustrade te springen, wat ik ook zeer verrassend vond, omdat hij wel altijd buiten kwam in het huis waar we hiervoor woonden. Maar hij geniet hier van het uitzicht, zit hele dagen voor de glazen balustrade naar de meerkoetjes te kijken, doet dutjes op balkon en vangt er muggen en vliegjes. Dat is voldoende op zijn ouwe dag blijkbaar
Jij woonde daar ook aardig wat hoger dan ik toch? Ik woon op de eerste.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter Trees was zelden op het balkon ik jaagde haar weg maar kukelde wel van de bank af al slapend. En tja het balkon was het laatste
4 hoog maar je zou denken dat je een dood beest vindt op straat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woonde daar ook aardig wat hoger dan ik toch? Ik woon op de eerste.
Waarschijnlijk is ze van schrik meteen op de loop gegaan, maar dan nog zou je haar in de buurt moeten vinden, want vanaf 4 hoog naar beneden dat is best een eind, ook al zeggen ze dat katten altijd op hun pootjes terecht komen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
4 hoog maar je zou denken dat je een dood beest vindt op straat.
Er zit echt wel genegenheid tussen jou en je kat en een vorm van liefde maar hun territorium is belangrijker, dat wel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat de kat echt van je hield.![]()
Je bent slechts de butler en dus de blikopener![]()
(ok tegenwoordig nauwelijks nog blikjes, maar toch)
Meerdere reacties op alle fronten, kei aardig van iedereen, nul resultaat, ze is dood, ik voel het. Als ze maar geen pijn heeft geleden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Sammy vannacht al is thuisgekomen... maar mocht dat niet zo zijn veel succes met flyeren, hopelijk geeft dat het nodige succes.. 🙏
Het is maar nog een paar dagen he? Die beesten zijn vaak wel langer weg meestal op jacht naar een partnerquote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Meerdere reacties op alle fronten, kei aardig van iedereen, nul resultaat, ze is dood, ik voel het. Als ze maar geen pijn heeft geleden.
Ze is gesteriliseerd, behoorlijk schuw, oké het kan dat het goed afloopt. Het doet zoveel pijn, mijn meissie, zo stom, is maar een kat maar doet zeer joh. Zucht. Thanks Soury.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar nog een paar dagen he? Die beesten zijn vaak wel langer weg meestal op jacht naar een partner
Ja het doet zeer maar hou nog even hoop een opsluiting per ongeluk of weet ik wat ze allemaal uitvreten. Negen levens he? maar soms ook wel te dom om ze te gebruikenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze is gesteriliseerd, behoorlijk schuw, oké het kan dat het goed afloopt. Het doet zoveel pijn, mijn meissie, zo stom, is maar een kat maar doet zeer joh. Zucht. Thanks Soury.
Oké, ik ga hoop houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het doet zeer maar hou nog even hoop een opsluiting per ongeluk of weet ik wat ze allemaal uitvreten. Negen levens he? maar soms ook wel te dom om ze te gebruiken
Ooh dat is jammer, niet gelijk zo denken.... makkelijk zeggen van mij, ik deed namelijk hetzelfde... ik snap je ongerustheid... maar ze kan ieder moment voor je neus staan, dat zag je aan die van mij. Geef de moed niet op...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Meerdere reacties op alle fronten, kei aardig van iedereen, nul resultaat, ze is dood, ik voel het. Als ze maar geen pijn heeft geleden.
Ach Charlotte ik begrijp precies wat je bedoelt, heb het ook meegemaakt. Maar er is relatief best kort dat ze weg is, dus misschien staat ze ineens mauwend voor de deur. Sterktequote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze is gesteriliseerd, behoorlijk schuw, oké het kan dat het goed afloopt. Het doet zoveel pijn, mijn meissie, zo stom, is maar een kat maar doet zeer joh. Zucht. Thanks Soury.
Ach gossie, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zeker weten hoor. Is ook echt als grap bedoeld.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Er zit echt wel genegenheid tussen jou en je kat en een vorm van liefde maar hun territorium is belangrijker, dat wel.
Vanavond weer een rondje gemaakt en wederom loopt haar zoon Johnny met ons mee. Hij is net een hondje af en toe maar met hem heb ik op zijn 2 jarige leeftijd meegemaakt dat hij bijna dood was omdat hij niet kon plassen en bleek in het kort ook nog eens een breuk in zijn penisje te hebben dus een katheter aanleggen was niet te doen....met spoed in onze eigen auto in mijn armen, terwijl hij al buiten westen was, naar een dierenkliniek gereden en aldaar van een jongen naar een het gemaakt. 5000 euro armer maar het is gelukt. Johnny doet het geweldig. Maar 2 weken met zo een kap om dat hij er niet bij kon opdat het goed kon genezen. Ikke met matras beneden gaan slapen want trap lopen kon hij niet meer met die kap om. Sliep hij met moeite bij me op mijn matras. Maar dat is allemaal gelukt.
Nu zijn mama nog. Kutzooi. Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed.
We gaan morgenochtend in de omgeving een berichtgeving in de brievenbus stoppen.
Even kijken in de schuur en op zolder.
Het wordt heel heet.
Dus als ze in de loop van morgenmiddag en avond binnen komt wandelen, laat ik het weten uiteraard
Jullie zijn lief.
Niets stoms aan hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde.En kost ook net zoveel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zelf geen kinderen, mijn katten zijn m'n alles...😻😻
Dus ga ook helemaal over de ruk als er iets met m'n beestjes is.. misschien overdreven maar ik ben stapelgek op ze..![]()
...
Misschien ben je iets hysterischer als je geen kinderen hebt haha...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |