nee geen idee , hij slaapt nu amper geslapen , kunnen kolieken geweest zijn , sorry maar kan er 1 de nek omwringen op de cosquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
@:cinsan
[..]
Ik had je hier heen geqoute Cisan om de COS schoon te houden
Fijn dat het niets bleek te zijn. Hebben ze ook geen idee waar die buikpijn vandaag komt?
O kolieken schijnen echt pijnlijk te zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee geen idee , hij slaapt nu amper geslapen , kunnen kolieken geweest zijn , sorry maar kan er 1 de nek omwringen op de cos
tr wat is dat en hoe doe je dat....................... ben leek daarinquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kolieken schijnen echt pijnlijk te zijn
Je kan beter een tr zetten ipv er opin gaan
Fijn te horen dat hij weer thuis is, hij is in elk geval nagekeken en hopelijk gaat het nu weer beter!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee geen idee , hij slaapt nu amper geslapen , kunnen kolieken geweest zijn , sorry maar kan er 1 de nek omwringen op de cos
Een TR is een topic report. De mods zien dan en kunnen indien nodig actie ondernemen. We zijn er wel veel maar niet altijd. En een TR zien we zodra we binnen komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
tr wat is dat en hoe doe je dat....................... ben leek daarin
thxquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een TR is een topic report. De mods zien dan en kunnen indien nodig actie ondernemen. We zijn er wel veel maar niet altijd. En een TR zien we zodra we binnen komen.
Naast quote zie je links wijzig, daarnaast staat rapporteer
Daar moet je op klikken in het bericht waar jij een TR voor wil zetten.
is nog wel moe , en slaapt slecht , pijn is gelukkig weg.denk oververmoeid door werk en stress ook door werkquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
@:cinsan fijn dat je mannetje weer thuis is... en gelukkig is alles oké.. hopelijk nu snel opknappen...
Stress is echt zo slecht voor je lijf.. komen zoveel klachten uit voort.. een beetje rustig aan doen... maar ja dat is makkelijk zeggen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
is nog wel moe , en slaapt slecht , pijn is gelukkig weg.denk oververmoeid door werk en stress ook door werk
laat hem rustig aandoen hij moet naar zijn lichaam luisterenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stress is echt zo slecht voor je lijf.. komen zoveel klachten uit voort.. een beetje rustig aan doen... maar ja dat is makkelijk zeggen...
Ja laten we hopen op nieuwe streamsquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
@:lojanda
Ik snap je helemaal.. het is voor mij ook een welkome afleiding... triest te horen dat je zo'n rotperiode mee gemaakt hebt en niet veel meer kan...
Dan is het helemaal lekker om af en toe je verstand op 0 te zetten... ik ben ook benieuwd of er streams komen bij de opvolger, dat zou een vreselijke teleurstelling zijn mocht het niet zo zijn...
We gaan gewoon nog even genieten van de laatste 7 weken..![]()
Tuurlijk...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja laten we hopen op nieuwe streamsen die laatste weken die we nu tegemoet gaan zullen wat rustiger worden maar ik vermaak me toch nog wel en de cos is er ook nog dus komt goed
![]()
Dat is allemaal niet zo fijn... daar wordt je knettergek van.. nou veel sterkte de komende tijd...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:40 schreef Chea49 het volgende:
Voor mij is de COS ook een soort van afleiding om de dag door te komen. De hitte van de laatste tijd jaagt mij het huis in omdat ik daar niet meer tegen kan. En bovendien worden alle huizen hier al vanaf mei verduurzaamd dus veel boren en herrie van de werklui. Mijn woning is nu deels gedaan maar alles gaat op een bepaalde volgorde waardoor het langer duurt. Elke dag zware hoofdpijn, te weinig slaap en geen kant op kunnen eist zijn tol. Blij dat in augustus alle bouwvakkers vakantie hebben hier. Als het goed is is er dan eindelijk een beetje rust. Moet het niet weer zo heet worden want dan moet ik weer binnen zitten. Lichamelijk kan ik niet alles meer door fibromyalgie en er zijn nog genoeg klussen te doen aan tuin en hekwerk. Vindt daar tegenwoordig maar eens betaalbare arbeiders voor. Zoonlief heeft er geen zin in doordat hij blij is met zijn vrije weekend. Werkt doordeweeks lange dagen en wil dan ook ff niks doen. Alles bij elkaar erg frustrerend en dan is de weinige afleiding de Cos hier.
Ik begrijp je dus volkomen Frummelie, is toch een soort van contact met de buitenwereld.![]()
Ik heb geen idee, kijk eigenlijk nooit de uitzendingen terug via videolandquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:26 schreef Wibehh het volgende:
Klopt het dat de aflevering van 11/7 nog niet op Videoland staat?
Hopelijk voel je je binnenkort wat beter en kun je ook meer. Jammer genoeg is het bij mij chronisch maar die hitte verergert alles en dan baal ik flink van het binnen zitten. Vandaag wat koeler maar nu regent het weer! Zo is er altijd wel wat, blijven lachen maar en wat lol halen uit de COS.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet zo fijn... daar wordt je knettergek van.. nou veel sterkte de komende tijd...
Oooh maar het is bij mij niet zo ernstig hoor... ik heb een discus hernia en kan voorlopig niet zoveel maar er zit al aardig verbetering in, dus dat komt weer goed... dus in de uurtjes dat ik even rustig aan moet doen is dit een heerlijke afleiding en kan ik ook wat frustratie kwijt haha..
Ja dat komt goed...quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je binnenkort wat beter en kun je ook meer. Jammer genoeg is het bij mij chronisch maar die hitte verergert alles en dan baal ik flink van het binnen zitten. Vandaag wat koeler maar nu regent het weer! Zo is er altijd wel wat, blijven lachen maar en wat lol halen uit de COS.
Hier een grote en kleine ventilator maar zodra ik opsta en iets wil doen gaat het weer mis. Bovendien zorgen die ventilatoren weer voor oorpijn en verkoudheid. O, o, wat een gedoe toch allemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat komt goed...![]()
Ja dat is triest.. ja dat geloof , die hitte is dan helemaal verschrikkelijk... heb je geen ventilator dat scheelt toch wel een beetje... die dingen maken hier overuren.. heerlijk..
Zo is dat, je moet zelf de slingers ophangen hé...
Beterschap met alles Cinsan en trek je niets aan van die aso lui in de COS. Er zijn genoeg aardige en lieve Cossers!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
probeer ik , thx voor uw berichtjequote:Op maandag 17 juli 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beterschap met alles Cinsan en trek je niets aan van die aso lui in de COS. Er zijn genoeg aardige en lieve Cossers!
Probeer er geen aandacht aan te besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |