abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209462255
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 02:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is altijd zo een gedoe, katten liefhebbers tegen katten haters. Deze "vrouw" belde bij me aan. "Je kat zit bij mij in de schuur". Ik kreeg geen ruimte om blij te zijn want vervolgens : "Er zitten overal kattenharen en alles onder gezeken en constant last van haar (alleen met erg warm weer wilt Sammy buiten slapen, voor de rest altijd binnen).

Ik zeg, even mijn schoenen aandoen en ik loop met je mee.

Zij : "ruim je het dan ook allemaal op al die haren"

Daar heb ik niet op gereageerd en liep gewoon naar haar tuinhuisje die ze weer dicht had gedaan en deed die open en zag Sammy achter in een hoekje heel angstig en na mijn stem liep ze naar buiten en vanzelf weer naar mijn huis.

Wederom zegt ze : "Maak je mijn kussens even schoon?"

Ik zeg : "Ik ga eerst even naar huis want mijn kat heeft bijna 5 dagen niets gegeten en gedronken."

En ik liep terug naar mijn eigen huis.

Sammy eten en drinken gegeven en ik was haar nog aan het observeren of alles wel goed ging met haar, weer de deurbel.

Dezelfde vrouw aan de deur. "Kom je nog schoonmaken want ik ben het wel zat dat jouw stomme kat in mijn tuin komt."

Ik zeg : "Je mag haar gerust weg jagen met een waterspuit hoor."

"Ik heb alleen maar last van jouw kat, elke dag." ( Nou net omdat het een paar dagen mooi weer is}

"Het stikt hier van de katten." zeg ik

"En waarom pleur je je katten naar buiten". Zegt ze. Ik zeg. "Ik laat ze naar buiten."

"Het zijn nou eenmaal buitenkatten."

"Houd ze gewoon binnen voortaan."

"Je bent een achterlijke muts en ik ga een petitie beginnen tegen je katten."

Ik heb op een gegeven moment gezegd dat ik de deur dicht doe als ze op die manier tegen me blijft praten en dus gedaan ook.

Ik ben in België opgegroeid. Dit soort taalgebruik ben ik niet gewend. Want dit is nog maar de helft wat ze tegen me heeft gezegd. En dan op straat nog verder staan tieren tegen omwonenden.

Mijn zoon werd getipt door zijn vriendin die hier nu woont en kwam even naar huis. Kei lief. "Mam, je doet het goed door kalm te blijven."

Niveautje....

Ik ben van mening als je in een woonwijk zit, dat je altijd wel last kan hebben van anderen zoals een hond die te snel blaft, mensen die in de zomer te luidruchtig zijn 's avonds laat, feestjes.....ik heb zelf nog nooit iemand zo afgeblaft als ze bij mij deed.

Ik zei dat ik bereid ben om er "s avonds over te praten als mijn man thuis is. Ze is niet langs geweest.

Ik straal het wellicht dan ook wel uit dat ik te gevoelig ben dat mensen zo over me heen durven te lopen. Maar dat zegt ook veel over die ander.

Ik moet dit even kwijt.

Maar Sammy is thuis en ligt op haar vertrouwde plekje voldaan te slapen.

De "mens".
Ik vind je reactie meer dan netjes.
Je hebt aangegeven eerst de kat te willen verzorgen.
En daarna voor haar.
Je hebt aangegeven dat als ze zo blijft praten je de deur dicht doet.
Je hebt aangeboden 's avonds er over te praten.

Ze wil gewoon niet.
Ze zal wel boos zijn op alles en iedereen om hele andere redenen.
Want haar reactie is buiten alle redelijkheid.

Maar het belangrijkste van alles is Sammy terug *O* O+
  zaterdag 10 juni 2023 @ 15:29:17 #227
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_209464473
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen dames & heren,

Ik ben even een weekje weg 🏖️ Mallorca.
Veel kijkplezier 👋👋👋
Even verkoeling zoeken dus .. verstandig :D
Duhh !
pi_209471400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 15:29 schreef Cargamelk het volgende:

[..]
Even verkoeling zoeken dus .. verstandig :D
Het gaat hier woensdag onweren ! 🫣
pi_209487545
Ik wil het even hebben over alle katten in mijn buurt. Ik houd erg veel van dieren dus ook van katten en vind het helemaal niet erg als ze in mijn tuin komen liggen of zitten. Waar ik mij wél heel erg aan erger is dat de kattenbezitters geen nota hebben van al het leed dat hun katten aanrichten bij de vogels in het voorjaar. Per jaar worden er naar schatting zo´n 1 miljoen vogels gedood door katten. Het liep de spuigaten uit en nu is er een wet in de maak die mensen verplicht hun katten binnen te houden in bepaalde maanden van het broedseizoen en de tijd dat de vogels uit gaan vliegen. Ik weet niet hoe zij dat gaan controleren maar het zou een hoop ellende besparen. Ik zie het wekelijks en vond pas nog 2 kleine vogeltjes die uit het nest waren gehaald en op mijn looppad waren gedropt. Dat was een vreselijk gezicht, ze waren inmiddels al gestorven. En gisteren heb ik nog een jonge mus opgevangen die de dierenambulance niet wilde komen halen. Het beestje had hulp nodig want het stikt hier van de katten die dag en nacht aan de zwier zijn. Een hanging basket uit de schuur gehaald en bedekt met wat hooi en hoog in een boom zonder stam gehangen. De boom heeft dikke uiteen groeiende takken en onaantrekkelijk voor katten. Nu ligt het jong heerlijk in de koelte van de bladeren en de ouders komen het gelukkig netjes voeren dus hoop dat het diertje groot mag worden.
Ik ben echt geen kattenhater maar als je dagelijks een berg diarree van een kat in je grinttuin vind dan piep je wel anders. Moeilijk te verwijderen en de stank is enorm, vooral met deze hitte. Ik heb om die reden een best wel prijzig alarmapparaat aan moeten schaffen om de katten uit mijn tuin te kunnen verjagen en gelukkig helpt dit. Mensen hebben geen hekel aan de katten zélf maar aan hun poep en pies en hun zin om op vogels te jagen en nesten leeg te roven. Mensen hebben tegenwoordig zélfs geen kattenbak meer want hun katten doen hun behoefte wel in de tuin van de buren. Dát is wat mensen ergert. :Y
pi_209504812
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 13:33 schreef Chea49 het volgende:
Ik wil het even hebben over alle katten in mijn buurt. Ik houd erg veel van dieren dus ook van katten en vind het helemaal niet erg als ze in mijn tuin komen liggen of zitten. Waar ik mij wél heel erg aan erger is dat de kattenbezitters geen nota hebben van al het leed dat hun katten aanrichten bij de vogels in het voorjaar. Per jaar worden er naar schatting zo´n 1 miljoen vogels gedood door katten. Het liep de spuigaten uit en nu is er een wet in de maak die mensen verplicht hun katten binnen te houden in bepaalde maanden van het broedseizoen en de tijd dat de vogels uit gaan vliegen. Ik weet niet hoe zij dat gaan controleren maar het zou een hoop ellende besparen. Ik zie het wekelijks en vond pas nog 2 kleine vogeltjes die uit het nest waren gehaald en op mijn looppad waren gedropt. Dat was een vreselijk gezicht, ze waren inmiddels al gestorven. En gisteren heb ik nog een jonge mus opgevangen die de dierenambulance niet wilde komen halen. Het beestje had hulp nodig want het stikt hier van de katten die dag en nacht aan de zwier zijn. Een hanging basket uit de schuur gehaald en bedekt met wat hooi en hoog in een boom zonder stam gehangen. De boom heeft dikke uiteen groeiende takken en onaantrekkelijk voor katten. Nu ligt het jong heerlijk in de koelte van de bladeren en de ouders komen het gelukkig netjes voeren dus hoop dat het diertje groot mag worden.
Ik ben echt geen kattenhater maar als je dagelijks een berg diarree van een kat in je grinttuin vind dan piep je wel anders. Moeilijk te verwijderen en de stank is enorm, vooral met deze hitte. Ik heb om die reden een best wel prijzig alarmapparaat aan moeten schaffen om de katten uit mijn tuin te kunnen verjagen en gelukkig helpt dit. Mensen hebben geen hekel aan de katten zélf maar aan hun poep en pies en hun zin om op vogels te jagen en nesten leeg te roven. Mensen hebben tegenwoordig zélfs geen kattenbak meer want hun katten doen hun behoefte wel in de tuin van de buren. Dát is wat mensen ergert. :Y
Oké eens op bepaalde vlakken. Een berg diarree heb je vast overdreven want een kat poept niet in grint. Maar soit. Ik heb een kattenbak en toch poepen ze liever buiten. Het zijn best wel kleine poepjes hoor. Het zijn geen enorme katten. Genoeg andere dieren die ook poepen moeten waha... sorry moest even lachen. Sorry echt. Maar ik heb van jongs af aan katten gehad en in deze wijk doen ze moeilijk. Nooit meegemaakt. Vanavond kijk ik om me heen en foto's genomen vooraleer de klachtlijn langs komt. Sammy en de andere twee katten liggen gewoon hier lekker binnen op dit moment.

Katten slapen 16 uur per dag hè.

Mijn katten komen niet met kleine vogeltjes thuis. Ze krijgen hier goed te eten. Muizen wel af en toe. En dan red ik de muis. Want als een kat goed te eten krijgt, hebben ze niet de bedoeling om hun prooi te doden.
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 15:58:54 #231
184769 crew  Deisyy
pi_209510310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 01:51 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Oké eens op bepaalde vlakken. Een berg diarree heb je vast overdreven want een kat poept niet in grint. Maar soit. Ik heb een kattenbak en toch poepen ze liever buiten. Het zijn best wel kleine poepjes hoor. Het zijn geen enorme katten. Genoeg andere dieren die ook poepen moeten waha... sorry moest even lachen. Sorry echt. Maar ik heb van jongs af aan katten gehad en in deze wijk doen ze moeilijk. Nooit meegemaakt. Vanavond kijk ik om me heen en foto's genomen vooraleer de klachtlijn langs komt. Sammy en de andere twee katten liggen gewoon hier lekker binnen op dit moment.

Katten slapen 16 uur per dag hè.

Mijn katten komen niet met kleine vogeltjes thuis. Ze krijgen hier goed te eten. Muizen wel af en toe. En dan red ik de muis. Want als een kat goed te eten krijgt, hebben ze niet de bedoeling om hun prooi te doden.
Katten vangen geen vogeltjes of muizen omdat ze honger hebben, maar dat is hun instinct. Hoe zielig ook, het is de natuur.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209510895
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Katten vangen geen vogeltjes of muizen omdat ze honger hebben, maar dat is hun instinct. Hoe zielig ook, het is de natuur.
Nou niet echt de natuur he? Er worden miljoenen vogels vermoord door huis katten. Het evenwicht is wat zoek, kan je de katten niet de schuld van geven maar wel de mens. Zelfde met duiven leuk toch voeren? Er is geen mus meer te bekennen. Oorzaak de mens zelf, nu worden er regelmatig vallen met netten gezet en duizenden duiven vergast. Helpt het nee.. Eendjes voeren (deed ik ook als kind) resultaat is dat er geen voedsel meer gezocht wordt en door de mannetjes als verveling massaal op de vrouwtjes duiken. Nou ja vele voorbeelden. Ik leg in de winter ook wat vogelvoer neer er komen wat vogels op af en dat is leuk om te zien. Misschien doe ik daar ook geen goed mee. Ik snap dat het niet te doen is je poezenbeest binnen te houden. De natuur verprutsen wel zelf dus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 17:14:52 #233
184769 crew  Deisyy
pi_209510952
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou niet echt de natuur he? Er worden miljoenen vogels vermoord door huis katten. Het evenwicht is wat zoek, kan je de katten niet de schuld van geven maar wel de mens. Zelfde met duiven leuk toch voeren? Er is geen mus meer te bekennen. Oorzaak de mens zelf, nu worden er regelmatig vallen met netten gezet en duizenden duiven vergast. Helpt het nee.. Eendjes voeren (deed ik ook als kind) resultaat is dat er geen voedsel meer gezocht wordt en door de mannetjes als verveling massaal op de vrouwtjes duiken. Nou ja vele voorbeelden. Ik leg in de winter ook wat vogelvoer neer er komen wat vogels op af en dat is leuk om te zien. Misschien doe ik daar ook geen goed mee. Ik snap dat het niet te doen is je poezenbeest binnen te houden. De natuur verprutsen wel zelf dus
Ik reageer alleen op de laatste opmerking van Charlotte :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_209510968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik reageer alleen op de laatste opmerking van Charlotte :D
En ik op jou
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209517203
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Ik was even te verongelijkt over de quote van Chea49 en dus zat ik in de modus "kom niet aan mijn katten".

Nog even genieten van wat koelere avonden, vanaf zondag wordt het weer heet. De bloemen doen het bijzonder goed met dit weer. Dat is dan wel weer leuk.

.
pi_209575605
Goedemorgen ☀

Ben terug van Mallorca en heb het daar leuk gehad en de temperatuur was heerlijk !
Hier is het heet geweest zag ik steeds op de weer app.

Ik heb een beetje terug zitten lezen maar ik heb geloof ik niks gemist.
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 09:42:33 #237
388664 crew  Dotteke
pi_209588858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 08:54 schreef Frummelie het volgende:
Ooh muisje is weer vrij...
Jakkie
Ik kwam vanmorgen de trap hier thuis aflopen schiet er op de trap tree een lager dan waar ik liep een muis voorbij. Nu ben ik niet bang voor een muis maar ik schrok mij kapot. Het muisje ook en verstopte zich achter een plantenbakje wat op de trap staat en ik flikkerde zowat van de trap af

Heb maar muizenvalletjes gezet heb geen zin in muizen in huis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209599979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jakkie
Ik kwam vanmorgen de trap hier thuis aflopen schiet er op de trap tree een lager dan waar ik liep een muis voorbij. Nu ben ik niet bang voor een muis maar ik schrok mij kapot. Het muisje ook en verstopte zich achter een plantenbakje wat op de trap staat en ik flikkerde zowat van de trap af

Heb maar muizenvalletjes gezet heb geen zin in muizen in huis
Oooh ieuwww Dot..
Ja ik snap dat je schrikt, je schrikt je kapot..ook lekker link op de trap..

Neej snap ik beter even maatregelen nemen, of een kat.. haha
Die 2 rakkers van mij nemen ze gewoon mee naar binnen, een kadootje voor het baasje, supertrots zijn ze dan terwijl ik de hele buurt bij elkaar sta te gillen... :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 06:52:59 #239
388664 crew  Dotteke
pi_209599986
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 06:47 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh ieuwww Dot..
Ja ik snap dat je schrikt, je schrikt je kapot..ook lekker link op de trap..

Neej snap ik beter even maatregelen nemen, of een kat.. haha
Die 2 rakkers van mij nemen ze gewoon mee naar binnen, een kadootje voor het baasje, supertrots zijn ze dan terwijl ik de hele buurt bij elkaar sta te gillen... :D
Ja ieuwww he ik slaap er gewoon heel slecht door zo beest zal maar boven komen.
En hoe is hij binnen gekomen ik heb 2 maanden geleden of zo allles met gaas buiten afgezet, of ik niet iemand van de woningbouw. Ik flikkerde bijna van de trap
Ik ben er gelukkig niet bang voor die beestje zijn eerder bang voor mij
Maar wat ze wel zijn is veel sneller.
En het kleine ding sprong zo van de trap af 4 treden hoog en rende zo het luchtgat van de meterkast in,.

Had ik valletjes gezet met pindakaas, pindakaas weg muis niet gevangen. die ik muizenvalletjes met kaas, kaas weg muis niet gevangen. Nu heb ik er maar een grote blokje kaar op gedaan kijken of het nu lukt
Slimme muis

Ja die nemen ze mee naar huis he, vies vind ik dat een dooie muis mee naar huis nemen
pi_209600040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ieuwww he ik slaap er gewoon heel slecht door zo beest zal maar boven komen.
En hoe is hij binnen gekomen ik heb 2 maanden geleden of zo allles met gaas buiten afgezet, of ik niet iemand van de woningbouw. Ik flikkerde bijna van de trap
Ik ben er gelukkig niet bang voor die beestje zijn eerder bang voor mij
Maar wat ze wel zijn is veel sneller.
En het kleine ding sprong zo van de trap af 4 treden hoog en rende zo het luchtgat van de meterkast in,.

Had ik valletjes gezet met pindakaas, pindakaas weg muis niet gevangen. die ik muizenvalletjes met kaas, kaas weg muis niet gevangen. Nu heb ik er maar een grote blokje kaar op gedaan kijken of het nu lukt
Slimme muis

Ja die nemen ze mee naar huis he, vies vind ik dat een dooie muis mee naar huis nemen
Die kleine rotzakjes komen overal doorheen... ja je schrikt juist zo van dat schichtige gedrag van zo'n muisje.... en dan op een trap, levensgevaarlijk... ik hoop dat je de kleine rotzak kan vangen Dot, wijs muisje... en de gaten misschien dicht maken met purschuim of zo, ik zeg ook maar wat hoor... ;)

Ja ze komen showen wat ze hebben gevangen... maar ze nemen ze ook wel eens levend mee om mee te spelen... nou dan vlieg ik al blérend van hot naar her :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 07:28:35 #241
388664 crew  Dotteke
pi_209600126
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Die kleine rotzakjes komen overal doorheen... ja je schrikt juist zo van dat schichtige gedrag van zo'n muisje.... en dan op een trap, levensgevaarlijk... ik hoop dat je de kleine rotzak kan vangen Dot, wijs muisje... en de gaten misschien dicht maken met purschuim of zo, ik zeg ook maar wat hoor... ;)

Ja ze komen showen wat ze hebben gevangen... maar ze nemen ze ook wel eens levend mee om mee te spelen... nou dan vlieg ik al blérend van hot naar her :D
Ja het moet met speciaal gaas die kleine dingen knagen overal door heen
Ik moet even wachten tot Henk er is het weekend want ik kan niet zo heel goed meer bukken en mij in allerlei boven wringen. DIe gaten zitten nogal op een rare plaats.

O ook nog levende ook hoe krijg jij ze te pakken dan?
pi_209600205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het moet met speciaal gaas die kleine dingen knagen overal door heen
Ik moet even wachten tot Henk er is het weekend want ik kan niet zo heel goed meer bukken en mij in allerlei boven wringen. DIe gaten zitten nogal op een rare plaats.

O ook nog levende ook hoe krijg jij ze te pakken dan?
Ja die muisjes zijn bijdehand hi
Ooh dan is wel fijn dat Henk je even helpt... klooie als je niet meer zo wendbaar bent, herkenbaar :D

Ja niet haha... ik zet alle deuren open en ga gillen en klappen als een klapjosti in de hoop dat Spyky hem weer meeneemt naar buiten en dat lukt in de meeste gevallen... ja dat heb je zomers met alles open, die kat loopt gewoon naar binnen met een muis in z'n bekkie bah bah
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 08:22:19 #243
388664 crew  Dotteke
pi_209600465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja die muisjes zijn bijdehand hi
Ooh dan is wel fijn dat Henk je even helpt... klooie als je niet meer zo wendbaar bent, herkenbaar :D

Ja niet haha... ik zet alle deuren open en ga gillen en klappen als een klapjosti in de hoop dat Spyky hem weer meeneemt naar buiten en dat lukt in de meeste gevallen... ja dat heb je zomers met alles open, die kat loopt gewoon naar binnen met een muis in z'n bekkie bah bah
Ik zie het al helemaal voor me _O-
Ben wel blij dat ik er niet bang voor ben, ook niet voor spinnen
pi_209600687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zie het al helemaal voor me _O-
Ben wel blij dat ik er niet bang voor ben, ook niet voor spinnen
Mijn buuf komt dan even kijken of alles wel goed gaat.. _O-

Spinnen oeeeee brrr dan ga ik m'n buurvrouw halen overdag.. :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 09:15:06 #245
388664 crew  Dotteke
pi_209600897
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Mijn buuf komt dan even kijken of alles wel goed gaat.. _O-

Spinnen oeeeee brrr dan ga ik m'n buurvrouw halen overdag.. :D
Erg hoor als je daar zo bang voor bent,
Mijn dochter ook haar zoontje doet het altijd voor haar, deed hij al toen hij drie jaar was _O-
pi_209601156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Erg hoor als je daar zo bang voor bent,
Mijn dochter ook haar zoontje doet het altijd voor haar, deed hij al toen hij drie jaar was _O-
Ja spinnen en muizen vreselijk... haha dat is ook wel grappig...3 jaar, wat een held.. _O_
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 10:33:02 #247
388664 crew  Dotteke
pi_209601776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja spinnen en muizen vreselijk... haha dat is ook wel grappig...3 jaar, wat een held.. _O_
Ja was ook altijd heel leuk om te zien hoe hij ze oppakte en weer buiten zetten _O-
pi_209602073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja was ook altijd heel leuk om te zien hoe hij ze oppakte en weer buiten zetten _O-
Ja dat geloof ik.... _O-

Btw heb je gezien dat ik je getagt heb over Jappie z'n evenement?
Gewoon omdat het kan!
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 13:30:33 #249
388664 crew  Dotteke
pi_209604136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 10:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik.... _O-

Btw heb je gezien dat ik je getagt heb over Jappie z'n evenement?
Nee sorry niet gezien wat was er dan?
pi_209604217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee sorry niet gezien wat was er dan?
Het begint om 12.00 uur maar je zou het al wel gelezen hebben later stond het ook in de cos..
:D
Gewoon omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')