ikzou voor bertie of monica gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kneuzon Verraders zeg, niet normaal! Nog 1 over, benieuwd wie hij er bij wil betrekken want iedereen wordt verdacht.
Ik ben een beetje bang dat Tim de lul is volgende aflevering. Oh en Pepijn moet écht vermoord worden, iedereen weet/vertrouwd nu dat hij een getrouwe is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Cirilico het volgende:
Gaat lekker zo. 😂 Als André hierna verbannen wordt, beschouw ik alle OG getrouwen als winnaars.
Ja, ze kwam al onzeker over tijdens het gesprek met Frank. Snap niet zo goed dat ze haar gekozen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat was ze slecht in dit spel.
Ja eens, vanavond/vannacht gaat het 'trainwreck' verder...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een matige verraders dit seizoen weer zeg. Was afgelopen editie ook al. Jammer, sterke verraders maakt het nog leuker.
Met de UK versie deden het niet met bekenden, en dat was mede door een goede casting uitstekend gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:12 schreef Cirilico het volgende:
Tot nu vind ik het een geslaagd seizoen! De eerste verbanning had ik totaal niet zien aankomen.het is ook voor het eerst in 20 jaar denk ik dat ik elke BN'er ken in een tv-programma (en nu ook weer in het Perfecte Plaatje).
Wat een verademing dat de verraders een keer direct voor het grootste gevaar gaan: Fajah. Ik ben benieuwd of ze dat aankomende nacht ook doen. Wat dat betreft zijn ze goede verraders, alleen zijn ze zo zenuwachtig als de pest. Dus ja... dat wordt niks zo. Waarom geven al die mensen aan verrader te willen zijn als ze geen pokerface hebben en van het minste of geringste gaan stotteren?
Wat ik trouwens niet erg zou vinden is als ze alleen de eerste aflevering de verraders voor de kijkers geheimhouden. Als in, tussen het aanwijzen van de verraders en het afdoen van de capuchons. De verraders weten het dan zelf immers ook nog niet van elkaar.
Nieuwe verraders heb je nodig, anders kan het zo lopen dat na 3 afleveringen het spel is afgelopen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:06 schreef ThijsTH het volgende:
Wel nep dat ze nu EN een verrader mogen rekruteren EN iemand mogen vermoorden.
Dan hebben de getrouwen er dus letterlijk niks aan gehad om een verrader te pakken....sterker nog het is in hun nadeel geweest want een frisse verrader erbij is brandschoon en moeilijker te pakken.
En trouwens: mijn theorie dat de laatste binnenkomer van de ontbijtzaal nooit een verrader is staat ook nu na 4 afleveringen nog steeds weer overeind, net als bijna altijd in de vorige seizoen. Matig dat niemand dat door lijkt te hebben.
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe verraders heb je nodig, anders kan het zo lopen dat na 3 afleveringen het spel is afgelopen.
Ik had deze aflevering sowieso Andre laten zitten. Die man kon dan per ongeluk verraden wie de tweede verrader is. Die moet je pakken. Andre was heel duidelijk..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.
Dan hadden ze net zo goed Andre kunnen laten zitten.
Dat is ook precies wat ze wil, dat Jay Jay moet vertrekken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:21 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Ik had deze aflevering sowieso Andre laten zitten. Die man kon dan per ongeluk verraden wie de tweede verrader is. Die moet je pakken. Andre was heel duidelijk..
Dat meisje dat de tweede verrader is is trouwens ook niet een goede verrader. Ze testen haar 1 keer en ze krijgt een pure paniek aanval. Net zoals Andre in de eerste aflevering.
JayJay is de volgende verrader die eruit gewerkt wordt.
Schandalig ja. Ze praatte ook meteen mee toen men Andre op de korrel had..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ze wil, dat Jay Jay moet vertrekken.
Ze maakt je tot een verrader en steekt meteen een mes in je rug bij de volgende nominatie.
Hard maar wel een unieke tactiek die misschien ook nog werkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Schandalig ja. Ze praatte ook meteen mee toen men Andre op de korrel had..
Ik had zoiets gezegd als "laten we Andre maar even zitten en ons richten op de tweede verrader. Of laten we wat mensen uitbannen die toch wel moeten verdwijnen aangezien er maar drie in de finale mogen komen"...
Ik kon het niet beter verwoorden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:03 schreef AgnesGru het volgende:
Niet best dit seizoen, slecht gekozen verraders.
En irritante lui zoals Tim en Katja maakt het er niet veel beter op.
Ja het is ook dom om in de fase dat er toch steeds een gechanteerd moet worden, de vrijwel zekere verrader eruit te stemmen. Laat die zitten tot de fase dat er geen verraders meer bij kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een nieuwe verrader nodig. Maar om ook nog iemand te vermoorden is wel wat veel.
Dan hadden ze net zo goed Andre kunnen laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |