abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209019124
Het is heel rot wat Wouter Hardy is overkomen, maar waarom komt hij er nu mee? Dit speelt al vanaf 2019 dus ik denk dan dat hij dit al eerder in de publiciteit had kunnen brengen.
De timing van dit interview vind ik toch wel verdacht, hoopt Wouter door dit verhaal meer credits te krijgen voor zijn liedje van dit jaar?
Of denk ik nu helemaal verkeerd?

Nogmaals de houding van Ilse en Duncan is, als het allemaal waar is want elk verhaal heeft twee kanten, beneden alle peil. Maar wat ik dan niet begrijp dat hij na 2019 toch weer met Duncan is gaan samenwerken, dan ga ik er van uit dat ze dat akkefietje van 2019 hebben uitgesproken? Duncan heeft trouwens in 2021 zijn excuses aangeboden dan moet je nu niet gaan natrappen.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 19:53:11 #77
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209019169
Niet zo heel veel schokkend nieuws in dit artikel toch? :@

Maar zijn Duncan en Wouter op dit moment nou wel of niet oké samen? Zeker ook gezien Skyboy die nu pas uit is ook door Wouter is geschreven.
  Moderator vrijdag 5 mei 2023 @ 19:53:15 #78
375570 crew  Cyan9
pi_209019172
Dat hele partij kiezen, ik zie er het nut niet van in. :s)
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_209019218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef molloot200 het volgende:
Niet zo heel veel schokkend nieuws in dit artikel toch? :@

Maar zijn Duncan en Wouter op dit moment nou wel of niet oké samen? Zeker ook gezien Skyboy die nu pas uit is ook door Wouter is geschreven.
Dat staat aan het eind van het artikel. Dat het nu helemaal klaar is en dat het waarschijnlijk ongemakkelijk wordt als ze elkaar tegenkomen.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 19:56:59 #80
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209019247
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat hele partij kiezen, ik zie er het nut niet van in. :s)
Dat mot kennelijk tegenwoordig op de Soosjels!
#TeamRuudLubbers
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 5 mei 2023 @ 19:59:07 #81
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209019296
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:55 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat staat aan het eind van het artikel. Dat het nu helemaal klaar is en dat het waarschijnlijk ongemakkelijk wordt als ze elkaar tegenkomen.
Ja dat snap ik dus niet zo goed. Dan zou je zeggen dat er recent ook nog iets is gebeurd, Skyboy is maar een paar weken terug gereleased.

Mja, ik weet even niet aan wiens kant ik moet staan voor dit artikel dus dat doe ik maar eens lekker even niet :)
pi_209019343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja dat snap ik dus niet zo goed. Dan zou je zeggen dat er recent ook nog iets is gebeurd, Skyboy is maar een paar weken terug gereleased.

Mja, ik weet even niet aan wiens kant ik moet staan voor dit artikel dus dat doe ik maar eens lekker even niet :)
Ik mag het AD niet quoten, maar dat staat er ook in, dat ze een misverstand hadden over wanneer welk nummer geleverd moest worden en toen had Duncan boos gebeld ofzo.
pi_209019447
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Dat mot kennelijk tegenwoordig op de Soosjels!
#TeamRuudLubbers
#TeamPatat
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:09:18 #84
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209019496
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:01 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik mag het AD niet quoten, maar dat staat er ook in, dat ze een misverstand hadden over wanneer welk nummer geleverd moest worden en toen had Duncan boos gebeld ofzo.
Ah, oké, dat had ik dan weer gemist zo even snel op m’n mobiel. Thanks ^O^
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:20:38 #85
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209019673
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:03 schreef Fred_B het volgende:
Ilse herkent zich niet in het beeld dat de onderhandelingen niet in goede harmonie verliepen, maar bevestigt wel dat de zaak zo hoog opliep dat beide partijen juristen moesten inschakelen :')
Alleen idioten onderhandelen over dat soort contracten zonder een jurist.

Ik snap zijn gejank niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:23:48 #86
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209019727
Dus vanwege deze fittie hopen sommigen dat Mia en Dion niet kwalificeren. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209019728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja dat snap ik dus niet zo goed. Dan zou je zeggen dat er recent ook nog iets is gebeurd, Skyboy is maar een paar weken terug gereleased.

Mja, ik weet even niet aan wiens kant ik moet staan voor dit artikel dus dat doe ik maar eens lekker even niet :)
Recente release heeft niks te maken met elkaar nog spreken etc. Nummer is eerder opgenomen. Dat Duncan hem nu pas uitbrengt is zijn goed recht. Het is niet zo dat als je een nummer opneemt dat je hem dan meteen moet uitbrengen ofzo
pi_209019734
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:50 schreef summer52 het volgende:
Het is heel rot wat Wouter Hardy is overkomen, maar waarom komt hij er nu mee? Dit speelt al vanaf 2019 dus ik denk dan dat hij dit al eerder in de publiciteit had kunnen brengen.
De timing van dit interview vind ik toch wel verdacht, hoopt Wouter door dit verhaal meer credits te krijgen voor zijn liedje van dit jaar?
Of denk ik nu helemaal verkeerd?
Het is op zijn minst toevallig dat dit komt vlak nadat Bridges op NQ is komen te staan in de odds :X, lijkt voor mij een beetje of hij dit nu uitbrengt (itt tot net na de competitie) om wat buzz te creëren.
pi_209019748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
Het is op zijn minst toevallig dat dit komt vlak nadat Bridges op NQ is komen te staan in de odds :X, lijkt voor mij een beetje of hij dit nu uitbrengt (itt tot net na de competitie) om wat buzz te creëren.
Nee joh alsof de meeste weten dat hij achter die inzending zit.
pi_209019803
Wat was nou de (echte) reden dat Duncan's show in de Ziggo Dome werd verplaatst?
pi_209019846
Tsja, als Arcade geen succes was geworden, dan had dit nooit in de kranten gestaan. Dit betreft dus Wouter, Duncan en Ilse. Wouter was de producer. Hij produceert het liedje met Duncan. Hij maakt met Duncan afspraken over de percentages. Blijkbaar communiceert Duncan dat niet door naar Ilse als hij het lied aanbiedt, want Ilse schrikt later van de percentages. Het is bekend dat Ilse gewoon heel zakelijk kan zijn, dus waarschijnlijk heeft ze zakelijk de zaken keurig op orde en zij kende Wouter ook niet dus dan is het lastig om zijn emoties in te schatten als ze dat al goed kan met haar meer zakelijke kant. Duncan lijkt hier eigenlijk het spil in de miscommunicatie. Nu denk ik dat Duncan geen slechte gast is, maar hij houdt waarschijnlijk niet van conflicten en gaat ze zo lang uit de weg dat hij iedereen in vertwijfeling achterlaat. Dan houden we Wouter over. Die had beter bij een minder productief liedje erachter kunnen komen dat hij meer zakelijk moet worden. Want als hij zijn zaakjes bij voorbaat goed geregeld had, dan had dit nu ook niet in de krant gestaan. Hij is te goed van vertrouwen geweest, mondelinge afspraken her en deer. Vaak gaat dat goed, maar als iets echt waardevol wordt, dan meestal niet. Dat heeft hij nu geleerd. Kortom, een waardevolle les en als hij slim is kijkt hij niet naar het verleden maar naar de toekomst. Hij kan toch wel wat beters produceren dan Arcade? Doe dat dan en maak gebruik van de nieuwe connecties. Dit gezeik achteraf helpt hem eigenlijk totaal niet.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:35:16 #92
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209019934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Recente release heeft niks te maken met elkaar nog spreken etc. Nummer is eerder opgenomen. Dat Duncan hem nu pas uitbrengt is zijn goed recht. Het is niet zo dat als je een nummer opneemt dat je hem dan meteen moet uitbrengen ofzo
Nee, maar gezien eerder werk wat hij ook liet liggen om een ruzie met Wouter (die Pinkpop-nummers) dat hij nu die nummers dan ook niet meer uit zou brengen zeg maar. Maar dat is deze keer dus niet zo ;)
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:41:14 #93
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_209020026
Ik vind het allemaal maar kansloos.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_209020047
Nou wat een verrassing zeg.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 21:10:17 #95
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_209020509
Los van alles kan ik Ilses weerwoord wel waarderen. Hopelijk lost een gesprek wat op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_209020730


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 05-05-2023 21:25:20 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 mei 2023 @ 21:55:51 #97
163650 Greys
pi_209021290
Ik kijk er allemaal niet van op. Was destijds al TeamWaylon omdat Ilse iets naars en hards over zich had en ik toen het idee had dat ze niet kon wachten om hem zakelijk er meteen uit te werken zodat ze er vooral zelf beter van zou worden financieel.
En dit soort dingen bevestigen dat gevoel alleen maar. Ilse is vooral goed voor Ilse. Voor mijn gevoel. En ze komt er mee weg door haar onschuldige ogen en krokodillentranen.

Speculaaatie ja. Maar het is wel al het zoveelste dingetje over haar en haar hardheid. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport vrijdag 5 mei 2023 @ 21:56:55 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209021303
Je verwacht het toch ook niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 5 mei 2023 @ 22:39:15 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_209021934
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Godzijdank niet!
Moest lachen ;D en verder herkenbaar.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 03:40:48 #100
436222 Japepk
Padvinder
pi_209023574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:30 schreef Jojoke het volgende:
Tsja, als Arcade geen succes was geworden, dan had dit nooit in de kranten gestaan. Dit betreft dus Wouter, Duncan en Ilse. Wouter was de producer. Hij produceert het liedje met Duncan. Hij maakt met Duncan afspraken over de percentages. Blijkbaar communiceert Duncan dat niet door naar Ilse als hij het lied aanbiedt, want Ilse schrikt later van de percentages. Het is bekend dat Ilse gewoon heel zakelijk kan zijn, dus waarschijnlijk heeft ze zakelijk de zaken keurig op orde en zij kende Wouter ook niet dus dan is het lastig om zijn emoties in te schatten als ze dat al goed kan met haar meer zakelijke kant. Duncan lijkt hier eigenlijk het spil in de miscommunicatie. Nu denk ik dat Duncan geen slechte gast is, maar hij houdt waarschijnlijk niet van conflicten en gaat ze zo lang uit de weg dat hij iedereen in vertwijfeling achterlaat. Dan houden we Wouter over. Die had beter bij een minder productief liedje erachter kunnen komen dat hij meer zakelijk moet worden. Want als hij zijn zaakjes bij voorbaat goed geregeld had, dan had dit nu ook niet in de krant gestaan. Hij is te goed van vertrouwen geweest, mondelinge afspraken her en deer. Vaak gaat dat goed, maar als iets echt waardevol wordt, dan meestal niet. Dat heeft hij nu geleerd. Kortom, een waardevolle les en als hij slim is kijkt hij niet naar het verleden maar naar de toekomst. Hij kan toch wel wat beters produceren dan Arcade? Doe dat dan en maak gebruik van de nieuwe connecties. Dit gezeik achteraf helpt hem eigenlijk totaal niet.
Dit. Over Ilse lees ik niets nieuws en dat bedoel ik niet negatief. We weten dat zij weinig van haar doel afwijkt en duidelijk is in wat ze wil. En niet onterecht, want haar plannen hebben al vaak tot mooie dingen geleid. Volgens mij heeft ze dat ook nodig gehad om een succesvolle carričre als solo countryzangeres op te bouwen.

Duncan komt hierdoor weer uit de verf als typisch millennial. Het probleem uit de weg gaan alsof het dan niet bestaat. Dat kun je hem ten tijde van toen weinig kwalijk nemen, maar publicitair gezien is het nu al zijn zoveelste dwaling. En ja, als je er voor kiest om op een podium te staan dan horen dit soort dingen er ook bij.

Van Wouter Hardy vind ik zo'n interview dan weer meh. Dan moet er echt veel oud zeer zitten, want verder win je hier niets mee. Het is een beetje inherent aan de rol van producer dat je niet meer zo in beeld bent zodra het nummer op de plaat staat. Dan draait het voornamelijk om de uitvoerend artiest. Dat is dus niet mee mag naar shows enzo is jammer als je samen lekker gewerkt hebt, maar niet heel gek volgens mij. Als hij er echt zo emotioneel beschadigd van is geweest dat is dat heel erg voor hem, maar verder moet hij zich ook beseffen dat er wellicht mensen zijn die door zon 'slachtofferrol' liever niet meer met hem in zee gaan. Al betwijfel ik of dit internationaal verder echt een ding gaat worden, dus dat zal allicht meevallen.
't Echte en 't ware!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')