Jep tegelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was dat links of rechts..
ik gok op links?
Fout.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was dat links of rechts..
ik gok op links?
oh, ze gaat t toch zeggen Wat ia t nut om ze te laten shoppen dan??quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:09 schreef schizolientje het volgende:
de bestelling van Myrthe en Eunice wordt veranderd door Wendy en Jeff en Zoe gaat t niet zeggen
Heel leuke dame.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die met de opgespoten lipjes?
minpunt voor jeff
Ze heeft wel eengemaakte achter die het werk doet, ze meer een directrice die het werk uitbesteed aan haar personeelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:09 schreef schizolientje het volgende:
de bestelling van Myrthe en Eunice wordt veranderd door Wendy en Jeff en Zoe gaat t niet zeggen
Precies dat,pamperen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
marciano vindt zichzelf geen moeilijke om mee te leven...
brabbel : wat mis je het meeste aan haar?
mar: wat ben je allemaal aan het vragen joh?
kim was uh.. speciaal.. ze lette goed op me.. zorgzaam... ook of hij zijn medicatie innam (wat heeft marc?)
icd denk ik danquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies dat,pamperen.
Iets met zijn hart,heeft ook een ding onder zijn huid voor zijn hart.
Waar bemoeien die 2 zich mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oh, ze gaat t toch zeggen Wat ia t nut om ze te laten shoppen dan??
Ze is echt heel leuk.quote:
Katertje hequote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: dit is echt zo'n dag dat ik 80 series wil kijken
Ik vind haar niet bijzonder aantrekkelijk en dat heeft niets met haar aandoening in het gezicht te maken.quote:
zie dat ze acne heeft.. meer niet toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bijzonder aantrekkelijk en dat heeft niets met haar aandoening in het gezicht te maken.
O niet een dat ze wel 20 biegtjuhs wil drinkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: dit is echt zo'n dag dat ik 80 series wil kijken
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat ze acne heeft.. meer niet toch?
vind haar wat mannelijk overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |